Avto na tester in vidiš kaj če kaj nagaja, če že ne moreš spat.
Pri teh letnikih 2.0 so ponavadi šobe zezale.
Načeloma če avto dela bp, jaz ne bi nič kaj menjaval kot LE TO kaj redni servis zahteva. Že če olje, in vse kaj spada k "malemu" servisu redno na 15k km ali morda še kak km manj menjuješ, si že naredil čuda kar blagodejno vpliva na motor.
In da slučajno te ne bi premamilo in bi želel "pucat" motor z kakšnimi aditivi...
Raje privošči plehu kak tretma, poliranje, zaščita, sanacija rje če je slučajno kje (poglej notranjost kolotekov in zloveščo vlago-vpojno zaščito pri VAG-ih med spoji vrat) bo veliko bolje, ker na koncu ti bo samo motor ostal, pleh pa pojedla rja
Pri VAG-u je ponavadi tako, da je instalacija za marsikaj že speljana, ali pa kaj samo programsko izklopljeno, tako da je ponavadi res samo potrebno priklop in zadeva deluje, ampak to še preveri pri kakšnem električarju.