Spet je prišel čas za malo igračkanja po avtu.
- Izmeril sem upornost navitja, normalno (cca 1 ohm)
- izmeril upornost volanskega airbaga (normalno, 2-3 ohm)
Sedaj pa funny part. na angleškem peugeot forumu sem dobil nekoga s podobnimi težavami in enako napako, pri njemu je bila kriva okvarjena stranska zavesa. Zato sem podrl tapicerijo zadaj in prišel do konektorjev. Do sedaj mi je izpisalo napako na levi strani, zato sem najprej začel tam. Ko sem odklopil konektor (še vedno
leva stran) in prebral napake, mi je napisalo še eno napako, tokrat (!)
Permanent fault. Right Air bag and right curtain air bag in production. Open circuit..
Torej, desno stran javlja napako ob izključitvi konektorja na levi strani. WTF?!
Probam še desno stran, mi izpisuje obe napaki, na koncu se naveličam za danes, priklopim vse nazaj, za hec preberem še enkrat napake in glej ga zlomka: napaka je še vedno, ampak sedaj samo desna stran:
Permanent fault. Right Air bag and right curtain air bag in production. Open circuit..
Pogledal sem tudi kable pod voznikovim sedežem, ki so, kot sem napisal, že bile odrezane in brez konektorjev. No, izkazalo se je, da po kavbojsko, saj so žice samo zamotane skupaj, ne cinjene. To bo treba še uredit, mogoče tu prihaja do spremembe upornosti, iz tega pa napaka? Bo kakšen štromar povedal, jaz tipično strojniško nimam pojma o tem
The search continues...
lp,