Pozdravljeni.
Imam sledeča problema. Sem lastnik Citroen Xsare 2003, 1.6 80kw. Avtomobil ima vso možno opremo, je v prvi barvi in redno vzdrzevan. Menjano ni da ni. Podvozje je skoraj da novo, diski, hladilnik, v vrednosti nad 700+ evrov. Veliki servis je bil narejen 50k nazaj. Pojavili sta se mi 2 "hibi". Sreča ali naklučje, nimam pojma. Zgleda da mi je spustilo tesnilo glave in grelna pečka. Kaj dele bi moral menjati v 1 in 2 primeru, ter okvirna cena dela in delov. V kolikor se bosta zadevi sanirali, se bo saniralo tako kot je potrebno in se bo avto zvozil do konca. Dobim za njega skoraj da nič.
Ali je popravilo smiselno še sam ne vem, zato zbiram mnenja.
V kolikor se vozim dalje z uničenim tesnilom, koliko km se da narediti? =) Vmes bi menjal olje.
V primeru, da se menja tesnilo glave se menja :
REINZ Komplet tesnil, glava valja (cilindra)
https://www.autodoc.si/reinz/7439155#faq 60 evrov;
https://www.autodoc.si/reinz/7440209 REINZ Komplet vijakov glave valja 15evrov ,
https://www.autodoc.si/febi-bilstein/1891147 FEBI BILSTEIN Drocnik ventila 15 evrov;
ELRING Radialna oljna tesnilka za gred, rocicna gred 8evrov,
https://www.autodoc.si/mahle-original/2674444 MAHLE ORIGINAL Komplet batnih obrockov 20 evrov
+ ravnanje glave(20-30evrov) - - - - - -> ce se motor gor odpre, kj bi bilo še z zamenjat ob min strošku, da je motor ok za par let do naslednjega velikega servisa. lezaj glavne gredi=?
Sem še pozabil kaj ? Materiala je za cca 100 evrov. Antifriz ze imam doma.
dela mehanika=?
V primeru, da se menja grelna pečka se menja:
https://www.autodoc.si/rezervni-deli/hl ... 99-1-6-16v cca 50 evrov+ ? ur dela mehanika=?
Po mojih izkušnjah je dela za menjavo tesnila glave cca 5-7 ur in za pečko podobno. lp
Sem kaj pozabil=? Hvala.