Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
opelboy
Novinec
 
Prispevkov: 234
Pridružen: Pe maj 04, 2007 9:44 pm
Kraj: Stopc da hills

Re: Mazda 3 CD110 Active Sport-Stalne težave

Napisal/-a opelboy Če maj 04, 2017 7:54 pm

Sem čakal, da je bilo pol avta zamenjanega - vsaj glede na naslov...

Je pa dejstvo, da določena serija teh motorjev ni ravno biser. Nekje sem zasledil, da je problem v cevi za olje (sito, ki gre v karter). Od tod tudi nove turbine ribajo kot za šalo. Težko biti pameten.
 
Uporabniški avatar
Polo78
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1940
Pridružen: Sr mar 17, 2004 1:32 am
Kraj: Cockpit

Re: Mazda 3 CD110 Active Sport-Stalne težave

Napisal/-a Polo78 To maj 09, 2017 1:42 pm

luxxx7 je napisal/-a:
srcnik je napisal/-a:Na 20.000 je preveč, delaj 10-15max. Namreč turbina je mazana z oljem iz motorja, če je to olje slabo, potem lahko hitro turbina spusti dušo. Pravtako je pomembno katero olje je not (sem imel primer, ko so na uradnem servisu v megana 1.5 dci vlivali not 10W40, ker je pač bilo najcenejše). Posledično, če delaš s takšnim oz. še slabšim 15W40 oljem servise na 20k km, lahko hitro turbina gre.


To kar si ti pisal ne drži... Tudi če dela servise na 20kkm, namesto na 15kkm ne bo nobene katastrofe. Sploh pa se zaradi tega ne okvari turbina vsaki drugi servis. Nekaj drugega bi bilo, če bi delal longlife servise. Za avtorja teme pa: Poglej kakšno olje in katere viskoznosti se je vlivalo v motor, čeprav tu nekaj ne štima, da se tako hitro poslovi turbina.


Za ta motor konkretno (1.6 CD 110km od PSA) to drži. Nekje sem nekoč že prilepil link do članka (žal ne najdem, spomnim se pa, da je bil v hrvaščini), ki opisuje težave in v izogib le tem navaja priporočen servisni interval celo na 10k km. Je pa nekaj v povezavi s tem kar navaja predhodnik, torej cev in sito, ki gre v karter, kjer se (če se prav spomnim) nabirajo usedline. Pogostejši servisni interval naj bi te probleme precej omilil in preprečil zaribanje turbine.
Antiznačkar po prepričanju
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4159
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Re: Mazda 3 CD110 Active Sport-Stalne težave

Napisal/-a TrijoAdijo Sr maj 10, 2017 6:37 am

Pa kaj vam ni jasno? Že 12 let kričim da 1,6 hdi 109 km psa j**c ni vreden nič, vi pa še kr pa še kr pa še kr kupujete ta j***a. Vglavnem, DPF nima veze z okvaro turbine. En d**** debilni ni naredu domače naloge,ko je turbino menjal. Treba je spucat karter, spucat sito, zamenjat cevke za dovod in odvod olja v turbino, zamenjat motorno olje, menjat oba filtra, pa servise delat med 10-15kkm....pa bo mir s turbino....en čas...
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 57 gostov