Stran 1 od 2

Mazda 3 CD110 Active Sport-Stalne težave

Objavljeno: To maj 02, 2017 7:06 pm
Napisal/-a Lux4444
Pozdravljeni,

imam Mazdo 3 CD 110 Active Sport, 1.6 diesel, 109 KM, letnik 2008. Kupil sem jo rabljeno, leta 2012, ko je imela 57.000 km. Kilometre sem preveril v Mazdinem spletnem sistemu z VIN številko in se je stanje ujemalo z rednimi servisi in načeloma bi kilometri morali biti pravi.
Trenutno ima 192.000 km, delam jih dobrih 25.000/leto, polovico vozim AC, polovico pa kratke razdalje (5-10km). Probam se držati tega, da avto počasi ogrevam in ga ne pritiskam ko je hladen in počakam pol minute preden ga izklopim.

Prvi dve leti je šlo gladko, brez večjih popravil, potem pa so se začele težave, ki se še vedno nadaljujejo. Poleg rednih servisov (olje, filtri, diski, zavorne loščice, neka posebna tekočina za DPF filter, pri 180.000 km sem opravil tudi velik servis), se je popravil in stroškov nabralo res ogromno.

Popravila v dobrih dveh letih:
-prvič obnova turbine
-menjava podložk injektorjev
-menjava alternatorja
-menjava jermenice
-drugič obnova turbine + odstranitev DPF filtra (po nasvetu mehanika, da ne bo več težav s turbino)
-menjava roke sprednjih koles
-tretjič turbina, saj je spet začela žvižgati, tako da jutri čakam na mehanika

Zanima me, če lahko pričakujem takšne okvare še naprej, ker temu ni videti konca. Ima kdo izkušnje s temi motorji? Resno razmišljam, da bi avto menjal, potem si pa vedno rečem, da sem ogromno vložil vanj, pa me ta logika zaenkrat vedno povozi.
Če bi tega prodal, bi imel za nakup novega na voljo max 8.000€. Kateri zanesljivi avto predlagate za ta denar?
Zanima me vaše mnenje, kaj bi vi naredili v mojem primeru.

Hvala,
Luka

Re: Mazda 3 CD110 Active Sport-Stalne težave

Objavljeno: To maj 02, 2017 7:42 pm
Napisal/-a DX5050
Če se ne motim je to od PSA 1.6 Hdi motor. In kakor je men znano so tam kar pogosti problemi s turbinami....

Re: Mazda 3 CD110 Active Sport-Stalne težave

Objavljeno: To maj 02, 2017 8:25 pm
Napisal/-a AssKicker
Mogoče je kriva vožnja?
Pa če se kej spomniš, so mogoče odmontirali karter, pa očistili/zamenjali sito? Ker tm je zaradi slabega tesnjenja injektorjev, oziroma zaradi prekinjenih regeneracij prišla nafta v olje, kjer je potem "pooglenela", ter zamašila sito. Zaradi tega so nastradali zgornji deli motorja, kot so turbo pri tem motorju, glava..

Re: Mazda 3 CD110 Active Sport-Stalne težave

Objavljeno: To maj 02, 2017 8:34 pm
Napisal/-a Lux4444
AssKicker je napisal/-a:Mogoče je kriva vožnja?
Pa če se kej spomniš, so mogoče odmontirali karter, pa očistili/zamenjali sito? Ker tm je zaradi slabega tesnjenja injektorjev, oziroma zaradi prekinjenih regeneracij prišla nafta v olje, kjer je potem "pooglenela", ter zamašila sito. Zaradi tega so nastradali zgornji deli motorja, kot so turbo pri tem motorju, glava..


Možno, da je kriva vožnja, ampak načeloma pazim kako vozim. Je pa res, da imam med tednom kratke vožnje (večkrat po 5-10km), za vikend pa daljše (300km/vikend).
Verjetno je res vse povezano s kratkimi vožnjami in neuspelimi regeneracijami.
Kaj predlagaš? Se bodo težave ob takšni vožnji nadaljevali? Rabim bencinarja?

Re: Mazda 3 CD110 Active Sport-Stalne težave

Objavljeno: To maj 02, 2017 8:49 pm
Napisal/-a pskoda
Če je DPF odstranjen nepravilno (mehansko zbiješ ven z testerjem izklopiš lučko) so lahko problemi z turbino

Re: Mazda 3 CD110 Active Sport-Stalne težave

Objavljeno: To maj 02, 2017 8:56 pm
Napisal/-a limas
Luka, mazdo prodaj, ker stroški samo naraščajo. Šibka točka je PSA motor. Za rabljeno boš dobil neko konkretno vrednost.

Za tvojo kilometražo niti ni pogoj imeti dizla.

Preverjena, vzdržljiva zadeva brez posegov v motor je tojota auris 1.6 VVTI (132). Visok navor in presenetljivo ugodna poraba. Išči letnik od 2013 naprej (novejši model). Rabljeni dosegajo kar visoko ceno.
https://www.avto-magazin.si/avtomobilsk ... matic-sol/

Če pa hočeš za vsako ceno dizla z majhno porabo, ki je dokazano neproblematičen, ti predlagam megana 1.5 dci. Ponudbe je ogromno, dobiš pa največ avta za svoj denar.

Re: Mazda 3 CD110 Active Sport-Stalne težave

Objavljeno: Sr maj 03, 2017 7:49 am
Napisal/-a Lux4444
edit mod
Predhodnega posta se NE citira



Megan se mi pa zdi zelo zanimiva opcija.

Lp, Luka

Re: Mazda 3 CD110 Active Sport-Stalne težave

Objavljeno: Sr maj 03, 2017 8:22 am
Napisal/-a nebivedu
To je pa tako ker kupuješ japonski avto z evropskim motorjem. Samo še en dokaz, da z dizlom več zmečeš za servise, kot bi z bencinarjem porabil več goriva. Vzami mazdo bencinarja, pa teh problemov ne bo. Za tvojo kilometrino tudi ne rabiš dizla.

Re: Mazda 3 CD110 Active Sport-Stalne težave

Objavljeno: Sr maj 03, 2017 11:57 am
Napisal/-a srcnik
Na koliko km pa delaš servise (menjaš olje), ter katero olje?

Re: Mazda 3 CD110 Active Sport-Stalne težave

Objavljeno: Sr maj 03, 2017 5:22 pm
Napisal/-a titanius
Najbolj neumno se mi pa zdi, ko nekdo napiše: prodaj avto. S tem se bo avtomatsko nekdo nategnil ob nakupu in par dni kasneje pisal tu za pomoč.

Re: Mazda 3 CD110 Active Sport-Stalne težave

Objavljeno: Sr maj 03, 2017 5:55 pm
Napisal/-a RedBaron
Kot je nekdo omenil, karter dol in spucati sito oljne pumpe, potem bi pa jaz preventivno menjal se oljno cevko za mazanje turbine, ker mislim da so bili problemi s tem pri 1.6 hdi.

Kot drugo (kot je tudi ze nekdo omenil) kako je bil odstranjen dpf? Je bilo narejeno tako kot je treba?

Ker kilometri niso kriticni...

Glede voznje, tudi ce delas cez teden kratke voznje, potem pa za vikend par 100 km, to ne bi smel biti problem za dpf... se posebej ce ga na relaciji malo bolj pritisnes.

Re: Mazda 3 CD110 Active Sport-Stalne težave

Objavljeno: Sr maj 03, 2017 8:57 pm
Napisal/-a Lux4444
Avto sem zaenkrat servisiral na 20.000 km, katero olje je bilo uporabljeno pa ne vem. DPF filter sem menjal pri mehaniku, ki je bil večkrat pohvaljen tudi na tem forumu, posebej pa na Mazdinem, tako da mislim, da je zadevo naredil v redu.

Zdaj ga imam spet na servisu, tako da jutri pregleda, kaj vse je šlo narobe.

Re: Mazda 3 CD110 Active Sport-Stalne težave

Objavljeno: Če maj 04, 2017 9:43 am
Napisal/-a srcnik
Na 20.000 je preveč, delaj 10-15max. Namreč turbina je mazana z oljem iz motorja, če je to olje slabo, potem lahko hitro turbina spusti dušo. Pravtako je pomembno katero olje je not (sem imel primer, ko so na uradnem servisu v megana 1.5 dci vlivali not 10W40, ker je pač bilo najcenejše). Posledično, če delaš s takšnim oz. še slabšim 15W40 oljem servise na 20k km, lahko hitro turbina gre.

Re: Mazda 3 CD110 Active Sport-Stalne težave

Objavljeno: Če maj 04, 2017 10:08 am
Napisal/-a DePalmo
Če je tole res od PSA motor, potem ti svetujem samo eno: ne šparaj ga! Seveda počakaj da se segreje, nato ga pa kar pritskej da se fajn prepuca. Tak sem jaz delal s svojim 1.6 HDi v 206-ki, pa nisem z motorjem imel nobenih problemov. Me je na vsake toliko hecal FAP, a ga nisem odstranil.
Enkrat sem imel obdobje in sem ga res šparal ker me je zanimala koliko bo najnižja možna poraba. No, motor sem takrat skoraj ubil, saje so bile povsod, vse je bilo zamašeno in je bilo potrebno nato razkopat, spucat in nazaj sestavit (EGR, zračne cevi, intercooler, motorček prostega teka, ... - to sem si zapomnil, nisem pa bi glavni mojster takrat, sem kolegu samo pomagal pucat). Prišlo je celo tako daleč, da niti speljat nisem več mogel normalno. Po čiščenju, je dnevno videl rdeče obrate in je nato lažje dihal in šel kot je treba.

Kupil sem ga z 48.000 (prevrtenimi, tako da nihče ne ve koliko je imel tisti motor), razbil sem ga pri 198.000, sedaj motor laufa v enem Partnerju. Še vedno prva turbina, prve šobe, prva oljna pumpa, je pa vztrajnik bil menjan z enomasnim, pa servisi so se delal na 30.000km s Total Quartz 9000 5W40.

Re: Mazda 3 CD110 Active Sport-Stalne težave

Objavljeno: Če maj 04, 2017 10:47 am
Napisal/-a Lux4444
Evo, dobil sem odgovor mehanika. Šla je turbina, tako da jo bom dal obnovit.
Glede odločitve ali obdržat ali prodat pa mi je pa rekel, da avto drugače laufa v nulo, da bi bilo darilo nekomu, če bi ga zdaj prodajal, ko imam vse menjano (diski, ploščice, amortizerji) in opravljen glavni servis. Tako, da zdaj ga nameravam vozit, poleg pa malo gledat druge avte.

Je pa res, da lahko zdaj 3 leta ne bo nič s popravili, lahko pa da bo čez 1 mesec spet kaj.

DePalmo in Srcnik, bom upošteval vajina nasveta glede vožnje in servisa.

Hvala in lp

Re: Mazda 3 CD110 Active Sport-Stalne težave

Objavljeno: Če maj 04, 2017 12:47 pm
Napisal/-a abbe
kle sploh nobene veze nimajo kratke relacije,pa cist po nepotrebnem ste dal stran dpf.
očitno en ni domače naloge naredu pa je dal predlog da se da dpf vn ker bo s tem rešil težave z turbino...
o kakšnih stroških govoriš kle?
edin turbina vse ostalo je potrošni meterjal oz normalno vzdrževanje vozila.

Re: Mazda 3 CD110 Active Sport-Stalne težave

Objavljeno: Če maj 04, 2017 2:07 pm
Napisal/-a combe
Ali je avto temno sive barve? Kupljen pri Inteclassu? Če ja, je skoraj 100% naš bivši služben, imeli smo jih enih 8 kom preden smo šli v stečaj. Verjemi, da se jih ni šparalo... Mogoče nima veze s tvojimi težavami, ampak samo povem. Kilometri so sicer realni ampak narejeni po gradbiščih... Če pa to ni ta, se pa oproščam za smetenje...

Re: Mazda 3 CD110 Active Sport-Stalne težave

Objavljeno: Če maj 04, 2017 3:05 pm
Napisal/-a luxxx7
srcnik je napisal/-a:Na 20.000 je preveč, delaj 10-15max. Namreč turbina je mazana z oljem iz motorja, če je to olje slabo, potem lahko hitro turbina spusti dušo. Pravtako je pomembno katero olje je not (sem imel primer, ko so na uradnem servisu v megana 1.5 dci vlivali not 10W40, ker je pač bilo najcenejše). Posledično, če delaš s takšnim oz. še slabšim 15W40 oljem servise na 20k km, lahko hitro turbina gre.


To kar si ti pisal ne drži... Tudi če dela servise na 20kkm, namesto na 15kkm ne bo nobene katastrofe. Sploh pa se zaradi tega ne okvari turbina vsaki drugi servis. Nekaj drugega bi bilo, če bi delal longlife servise. Za avtorja teme pa: Poglej kakšno olje in katere viskoznosti se je vlivalo v motor, čeprav tu nekaj ne štima, da se tako hitro poslovi turbina.

Re: Mazda 3 CD110 Active Sport-Stalne težave

Objavljeno: Če maj 04, 2017 4:40 pm
Napisal/-a srcnik
Katastrofe res ne, ampak olje v motorju maže turbino in slabše kot je olje, prej se na turbini pozna. Glede na to, da je turbina že bila obnovljena (zna biti, da s poceni mateiralom) je to malce slabše mazanje lahko še toliko bolj kritično.

Je pa res da nekatere turbine prebavljajo boljše slabo olje, spet druge pa slabše...

Re: Mazda 3 CD110 Active Sport-Stalne težave

Objavljeno: Če maj 04, 2017 7:05 pm
Napisal/-a titanius
Jaz delam servis vsakih 9-10t km pa čeprav imam bencinarja. Ne vem zakaj čakate na 20t km ali več medtem ko olje in filtre lahko zamenjate pri privat mehaniku za dokaj normalno ceno( 4-5l olja okrog 35€ + zračni/naftni filter + 15-20 delo ) obenem pa še škodujete motorju.
Avto pa je treba pritisnit da vidi rdeče vrtljaje. VAG 1.4 pri meni jih vidi vsaj 2x tedensko