Polosovina Focus 1.6 2009
Objavljeno: Po maj 29, 2017 11:47 pm
Zdravo,
pred par meseci sem začel opažati, da ko pospešujem (ni treba močno, dovolj je da ga spraviš iz enakomerne vožnje, pri kateri zvoka ni slišati), začne spodaj desno "ropotati". V bistvu je sorazmerno neopazen zvok, za nepozorne (boljše polovice), pa tudi sicer še koga. Težko ga opišem, kot globoka zveneča raglja. Čez palec izračunano in ocenjeno sem dobil na 1 obrat kolesa cca te 3 zvoke - je torej upravičeno sumiti tisti 3-kraki xyz del v notranjen zglobu daljše polosi?
Bi bilo smiselno preverit nivo olja v menjalniku? Na hitro sodeč ni videti, da bi res špricalo okrog, ko se vrti, nisem pa bil pozoren, ali je kje kak flek - kaj večjega, da bi se na zvoženi zemlji z malo trave videlo, sahurno ne.
Ko sem menjaval olje, sem opazil, da malo očitno pušča olje, ampak na koncu osi, ko gre v menjalnik. Najbrž tesnilo?
Koliko časa zdrži menjalnik, če mu malce bolj izdatno "curi" olje?
ni bilo videti sveže mastno, ampak bolj zaprašeno mastno, a na cesti je veliko prahu.
Bi ta sredinski podporni ležaj oz. pripadajoči zglob s časom zjahal tesnilo, da je zato začelo puščati?
Se lahko zračnost ali kaka koli poškodba prenese (ali se že je) naprej v menjalnik oz.
kako hitro moram ukrepati? Napotnica: NUJNO; v kratkem, ni pretirane sile??
(tudi desni ležaj že nekoliko "zoli", ni še sicer čisti aeroplan ... (zraka tudi nima, a tudi ko z roko zavrtiš kolo, je slišna razlika proti levemu kolesu) - desna stran naših cest je res AMEN...
najbrž se splača menjati oboje v enem "hodu"?)
vprašanje le ali ta teden, naslednji mesec ali do konca poletja? -čakajo me še jermeni, vodna črpalka itd... kaj je bolj važno - ?
Avto ima 148k km, zobati jermeni pri teh (74kW bencin, shda) so bojda na 160 tisoč km?
Najlepša vam hvala
pred par meseci sem začel opažati, da ko pospešujem (ni treba močno, dovolj je da ga spraviš iz enakomerne vožnje, pri kateri zvoka ni slišati), začne spodaj desno "ropotati". V bistvu je sorazmerno neopazen zvok, za nepozorne (boljše polovice), pa tudi sicer še koga. Težko ga opišem, kot globoka zveneča raglja. Čez palec izračunano in ocenjeno sem dobil na 1 obrat kolesa cca te 3 zvoke - je torej upravičeno sumiti tisti 3-kraki xyz del v notranjen zglobu daljše polosi?
Bi bilo smiselno preverit nivo olja v menjalniku? Na hitro sodeč ni videti, da bi res špricalo okrog, ko se vrti, nisem pa bil pozoren, ali je kje kak flek - kaj večjega, da bi se na zvoženi zemlji z malo trave videlo, sahurno ne.
Ko sem menjaval olje, sem opazil, da malo očitno pušča olje, ampak na koncu osi, ko gre v menjalnik. Najbrž tesnilo?
Koliko časa zdrži menjalnik, če mu malce bolj izdatno "curi" olje?
ni bilo videti sveže mastno, ampak bolj zaprašeno mastno, a na cesti je veliko prahu.
Bi ta sredinski podporni ležaj oz. pripadajoči zglob s časom zjahal tesnilo, da je zato začelo puščati?
Se lahko zračnost ali kaka koli poškodba prenese (ali se že je) naprej v menjalnik oz.
kako hitro moram ukrepati? Napotnica: NUJNO; v kratkem, ni pretirane sile??
(tudi desni ležaj že nekoliko "zoli", ni še sicer čisti aeroplan ... (zraka tudi nima, a tudi ko z roko zavrtiš kolo, je slišna razlika proti levemu kolesu) - desna stran naših cest je res AMEN...
najbrž se splača menjati oboje v enem "hodu"?)
vprašanje le ali ta teden, naslednji mesec ali do konca poletja? -čakajo me še jermeni, vodna črpalka itd... kaj je bolj važno - ?
Avto ima 148k km, zobati jermeni pri teh (74kW bencin, shda) so bojda na 160 tisoč km?
Najlepša vam hvala