Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Proton-Blaž
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 696
Pridružen: So dec 03, 2005 5:25 pm
Kraj: Mb

Blokiranje gredi

Napisal/-a Proton-Blaž Ne jun 04, 2017 1:05 pm

Lp. Prisel je cas za menjavo ketne in use kar spada zraven in mam problem kako blokirat glavno gred. Odmicne sem blokiral na cahne vendar moram odtegnit spodnji zobnik ketne . + privit nazaj z 60nm+90 stopinj

Slika

url=http://shrani.si/?1s/pd/XXJlMz8/20170604102213.jpg]Slika[/url]

Rabim pa se eno mnenje glede predelave iz dvomasnega na enomasn vzstrajnik. Sem prebral deljena mnenja. Baje se rad slisi menjalnik v prostem teku.

MOTOR. VR6 2.8 24V AUE
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6396
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Blokiranje gredi

Napisal/-a Fan Ne jun 04, 2017 4:11 pm

Obstaja namensko orodje zaklepa motorja - Euroton, Potokar, Anet ................
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
Proton-Blaž
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 696
Pridružen: So dec 03, 2005 5:25 pm
Kraj: Mb

Re: Blokiranje gredi

Napisal/-a Proton-Blaž Ne jun 04, 2017 6:33 pm

Lp. Sem preveril in doben nima. Pa nasploh tud v autodati ni nikjer napisano kje se blokira glavna gred. Drugace pa bom improvoziral pac da dam vzatrajnik nazaj in blokiram vzstrajnik da zategnem tale zobnik.
 
Uporabniški avatar
pocesnkII
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 705
Pridružen: Po maj 28, 2007 12:38 pm
Kraj: kamnik

Re: Blokiranje gredi

Napisal/-a pocesnkII Ne jun 04, 2017 6:57 pm

zobnik se prime z namenskim orodjem:
Slika

ali podobnimi izpeljankami.
za odtegovanje vijakov se nikoli neuporbalja kakšnih zatičev, še manj pada blokiraš na vztrajniku, saj tvegaš da boš skrivil glavno gred,...

p.s. a nima vr6 še enomasi vztrajnik, saj golf vem da ga je mel...
Diagnostika in servis osebnih ter tovornih vozil ->PM
 
Proton-Blaž
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 696
Pridružen: So dec 03, 2005 5:25 pm
Kraj: Mb

Re: Blokiranje gredi

Napisal/-a Proton-Blaž Ne jun 04, 2017 7:06 pm

Ta tip motorja ze ima dvomasnega. Golf vr6 je 12v motor(tastar) tale pa je 24v .Razmisljam pa da bi sel na enomasnega vendar bi se lahko slisalo rozljanje iz menjalnika kolko sem prebral. Menjalnik pa je 6 stopenjski drp 4 motion
 
Proton-Blaž
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 696
Pridružen: So dec 03, 2005 5:25 pm
Kraj: Mb

Re: Blokiranje gredi

Napisal/-a Proton-Blaž Ne jun 04, 2017 8:42 pm

Lp. Tole sem nasel na spletu. Bi blo tole ok? Koz vidim.se namesti namesto senzorja vziga.

https://www.europaparts.com/v6-v8-crank ... lnerd.html
 
Uporabniški avatar
pocesnkII
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 705
Pridružen: Po maj 28, 2007 12:38 pm
Kraj: kamnik

Re: Blokiranje gredi

Napisal/-a pocesnkII Po jun 05, 2017 7:24 am

vsi ti pini in štifti so namenjeni samo blokadi da ti nastaviš v pravo pozicijo odmično/glavno, NISO namenjeni da boš blokiral in odtegoval/zategoval, za odtegovanje je edino orodje da primeš zobnik kar sem ti dal sliko, in nato oddtegneš. vse ostalo ni rečeno da neboš narwedil škode na motorju...
Diagnostika in servis osebnih ter tovornih vozil ->PM
 
Proton-Blaž
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 696
Pridružen: So dec 03, 2005 5:25 pm
Kraj: Mb

Re: Blokiranje gredi

Napisal/-a Proton-Blaž Po jun 05, 2017 8:26 pm

Lp. Kako tocno pa se imenuje tole orodje? Da vem kje kupit/sposodit. Lp
 
Proton-Blaž
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 696
Pridružen: So dec 03, 2005 5:25 pm
Kraj: Mb

Re: Blokiranje gredi

Napisal/-a Proton-Blaž Po jun 05, 2017 11:18 pm

Sem uredil. Je pa nov problem. Cahne na glavni jerminici so poravnane z oznako ampak tale na gredi pa ni . V cem je tule fora? Tale sredinski zob bi moral bit na crti ampak je zamakjen navzdol.

Slika

Ce hocem da je zob poravnan mi pa na jermenici ne stima ...

Slika

Lp
 
Uporabniški avatar
pocesnkII
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 705
Pridružen: Po maj 28, 2007 12:38 pm
Kraj: kamnik

Re: Blokiranje gredi

Napisal/-a pocesnkII To jun 06, 2017 5:39 am

si losal vse zobnike da se gibljejo prosto na osovini in nato dal ketno gor in sprostil šponar, šele nato zategnil zobnike?

pponavadi blokiraš z pinom odmične gredi in glavno (in ostalo periferijo če je treba) potem losaš zobnike, daš ketno gor, sprostiš šponar da se uleže in zobniki postavijo. potem zategneš zobnike in to je to. seveda parkrat prevrtiš zadevo in prekonttoliraš z pini če so gredi v pozicijah. zato pa so pini in pri ketnah teško delaš če nimaš ustreznih blokatorjev.
Diagnostika in servis osebnih ter tovornih vozil ->PM
 
Proton-Blaž
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 696
Pridružen: So dec 03, 2005 5:25 pm
Kraj: Mb

Re: Blokiranje gredi

Napisal/-a Proton-Blaž To jun 06, 2017 6:23 am

Lp.
Ketno sem dal samo dol . Bom se enkrat dal nazaj in zavrtel motor za 2 obrata pa da vidim ce se bo poravnalo.
 
Proton-Blaž
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 696
Pridružen: So dec 03, 2005 5:25 pm
Kraj: Mb

Re: Blokiranje gredi

Napisal/-a Proton-Blaž To jun 06, 2017 8:53 am

Pa sej kolk studiram dejansko nemore.bit drugace. Ketna nemore bit zamaknjena za pol zoba. Ker se pol cleni ne usedejo. Bom zmontiral skupaj in zavrtel motor in videl kje sem...
 
Uporabniški avatar
pocesnkII
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 705
Pridružen: Po maj 28, 2007 12:38 pm
Kraj: kamnik

Re: Blokiranje gredi

Napisal/-a pocesnkII To jun 06, 2017 10:08 am

pa saj ti razlagam da morejo biti zobniki prosto gibljivi, gredi pa blokirane in potem lahko pride tudi do zoba zamika oz je vseeno kje je zob, važno da so greti v istem času v isti legi.
šele ko kotno našponaš z špnarjem ko se postavi, potem zategneš zobnike....
Diagnostika in servis osebnih ter tovornih vozil ->PM
 
Proton-Blaž
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 696
Pridružen: So dec 03, 2005 5:25 pm
Kraj: Mb

Re: Blokiranje gredi

Napisal/-a Proton-Blaž To jun 06, 2017 12:38 pm

Zobnik na glavni gredi je fiksn . Ima kajlo. Nastavil bom na jermenici da se pokrivajo cahne pa dal ketno gor pa da vidim ce se bo porihtalo.
 
Proton-Blaž
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 696
Pridružen: So dec 03, 2005 5:25 pm
Kraj: Mb

Re: Blokiranje gredi

Napisal/-a Proton-Blaž To jun 06, 2017 3:37 pm

Lp. Cahne so na mestu. Je bilo prav ampak je tko slikano iz cudnega zornega kota. Me pa zanima glede verig. Ziv problem je te verige dobit ( na original se ne dobi) zdej pa sem dobil pd febija ( oem) ampak tale nova ima luknjice stara pa ne. Je tole boljse al je boljse brez???

Slika

Lp
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6396
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Blokiranje gredi

Napisal/-a Fan To jun 06, 2017 4:13 pm

Če imam prav, ima omenjeni motor 3 verige. Spodnji zobnik ima "cahen" na koritu olja ( karter ), srednja se ravna po velikem zobniku. Če je motor na vžigu prvega cilindra se lepo vidi utor pri velikem zobniku. Zgornji zobniki imajo med "cahni " 20 "glidov" verige. Je pa vsekakor priporočljivo uporaba namenskega orodja. Upam da se vam med snemanjem stare verige niso zobniki/osi premaknili. Vijaki na zgornjih zobnikih se morajo menjati z novimi!!
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
Proton-Blaž
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 696
Pridružen: So dec 03, 2005 5:25 pm
Kraj: Mb

Re: Blokiranje gredi

Napisal/-a Proton-Blaž To jun 06, 2017 4:31 pm

Lp. Odmicne gredi imam blokirane z namenskim orodjem. Prva tamala veriga povezuje odmicni gredi. Zgornja veriga ima cahen na spodnjem tavelikem ( sivem zobniku) lahko je poravnana gor ali na istem mestu dol. Spodnji zobnik ima cahen na glavni gredi kot sem oznacil na sliki in na drugi strani motorja pri jermenici. Tavelik siv zobnik ima tudi kajlo ampak se brez verig prosto vrti zato treba pazit kako se namesti veriga.
 
Proton-Blaž
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 696
Pridružen: So dec 03, 2005 5:25 pm
Kraj: Mb

Re: Blokiranje gredi

Napisal/-a Proton-Blaž To jun 06, 2017 6:09 pm

Sem motor se enkrat obrnil za dva obrata in so se oznake poravnale :) ( z ketnami in sponarjem seveda) . Kako pa je glede teh lukenj na verigi za mazanje? Na tastari jih ni. Na novi so. Lahko pa tud brez teh lukn dobim.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 36 gostov