Vem , da imajo znane probleme z vžigalnimi tuljavami ampak kot zanimivost...
Prišel je servisni interval (olje, filtri in po kilometrini tudi svečke). Avto je pred servisem šel popolnoma normalno s svečkami NGK s prevoženimi 60 tisoč km. V trgovini sem dobil svečke DENSO in jih seveda tudi menjal. Po tem je avto začel čudno pocukavat....Ne cuka skoz ampak samo do 2 tisoč obratov in to samo ko je ogret....mrzel gre popolnoma normalno.Če mu pri 1200 obratih pohodim plin do konca ( druga tretja prestava) NE pocuka.....Čim pelješ lepo mirno pod 2 tisoč obratih (kolona, mirna vožnja..) občasno cukne. NE cuka skoz....Ampak na intervale, ki so popolnoma naključni....
No ker mi ni dalo mira in ker je s starimi svečkami šel popolnoma normalno sem seveda menjal svečke s starimi in lej ga zlomka....na pamet ene 50% bolše ampak občasno se še pojavi da pocuka....po novem tudi nad 2 tisoč obrati....Pri prostem teku komaj opazno potrokira....a če je vklopjena klima se ornk zatrese....
Je možno naključje, da je ob menjavi svečk počasi ampak vstrajno začela puščat dušo ena vžigalna tuljava? Začne se pa to kakor hitro doseže glava motorja 80 stopinj....pod to temparaturo tega ni.
Avto je drugač predelan na plin ampak NI VAŽNO ali gre na plin ali bencin ( prvo sem poskusil preklopit na bencin in se tud vozit par 10km na bencin....) a razlike ni.
Ker pa ne bi rad na pamet kupoval vžigalnih tuljav....ma kdo kako idejo kaj še preverit? Ali pa če ima kdo kako izpravno tuljavo za posodit in jo potem sistemsko menjujem?