Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
azf_46
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 16
Pridružen: Pe jun 09, 2017 7:21 am

Megane 3 (4) - 1.2 tce 130 - trenutna poraba goriva

Napisal/-a azf_46 Pe jun 09, 2017 7:33 am

Sledeč problem: prikaz trenutne porabe goriva med 32 (pod 32 km/h ni trenutne porabe) in 40 km/h precej variira. Večino časa kaže okrog 4l/100 km (torej nekako realno), potem kar naenkrat skoči na 10-11/100 km in počasi pada proti 4. Zanimivo je, da vedno cca. 30 sekund kaže normalno porabo, nato pa spet poskoči čeprav ne pospešujem. Človeška napaka izključena, saj je enako ob uporabi tempomata. Takoj ko je hitrost nad 40 km/h, fenomen izgine. Pri tem je vseeno, ali vozim v 2. (tu indikator pravi, naj prestavim v 3,), 3. (ravno prava prestava) ali 4. prestavi (indikator do 38 km/h pravi, naj prestavim v 3.). Prvi avto, kjer ob enakih pogojih uporabe opažam tak fenomen, recimo pri 1.4 tce tega ni bilo. Ali še kdo opaža podobno?

p.s. avto nikoli ne cuka, eden redkih očitno. :)
 
mardy
Novinec
 
Prispevkov: 437
Pridružen: Če avg 11, 2011 9:38 am

Re: Megane 3 (4) - 1.2 tce 130 - trenutna poraba goriva

Napisal/-a mardy Pe jun 09, 2017 9:15 am

Trenutna poraba (Current) ti je samo indikator koliko troši v tistem trenutku, odčitava se na podlagi pritiska stopalke za plin. Lahko boš je imel tudi 50L (karikiram), ta prava poraba ti je prikazana pod povprečna (Average), tam ti pa verjetno piše 6,7,8L nevem, ugotavljam...

Še vedno pa ti bo najbolj točen svinčnik in list papirja. ;)
 
azf_46
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 16
Pridružen: Pe jun 09, 2017 7:21 am

Re: Megane 3 (4) - 1.2 tce 130 - trenutna poraba goriva

Napisal/-a azf_46 Pe jun 09, 2017 10:25 am

Hvala, a to ni odgovor na moje vprašanje. Vožnja je namreč enakomerna, se ne pospešuje, zato bi morala biti trenutna poraba ves čas podobna, ne pa da skače za faktor 3. 11 l/100 km je poraba, ki jo ima ta avto sicer v 6. prestavi pri dobrih 150 km/h, ne pa pri enakomerni vožnji pri 36 km/h v 3. prestavi.

Sam razmišljam v smeri, da senzor pot. računalniku pod določenimi pogoji sporoča napačne podatke o količina zraka ali goriva oziroma gre občasno dejansko za napačne vžige goriva... in na dolgi rok seveda potencialno škodo na motorju. Zato me zanimajo izključno izkušnje lastnikov avtov z 1.2 tce motorjem (clio, megane, scenic, kangoo, dacia).

Kot zapisano v prvem postu, še noben od mojih dosedanjih avtov ni prikazoval podatkov trenutne porabe tako čudno, res pa da je to prvi moj z direktnim vbrizgom.
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9970
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Re: Megane 3 (4) - 1.2 tce 130 - trenutna poraba goriva

Napisal/-a esem Pe jun 09, 2017 10:46 am

Če bi bilo karkoli narobe s senzorji ali z dovajanjem goriva, bi se to opazilo na delovanju motorja. Verjetno je problem samo v preračunavanju računalnika in preklapljanju - "pod 32 ni trenutne porabe" - torej je domnevno težava samo v prikazu in ne v porabi. Morda bi kak software update pomagal.

Vsekakor tankaj polno, prevozi vsaj kakih sto km in to čim več med 32 in 40, nato spet tankaj polno, po možnosti na isti pumpi, nato zračunaj na roke porabo in boš takoj videl, če je težava samo v prikazu in ne v porabi.
 
azf_46
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 16
Pridružen: Pe jun 09, 2017 7:21 am

Re: Megane 3 (4) - 1.2 tce 130 - trenutna poraba goriva

Napisal/-a azf_46 Pe jun 09, 2017 11:05 am

Hvala, dobra ideja tole! :)

Na servis ga zaradi tega niti ne bi vozil, če pa recimo največji servis na Gorenjskem trdi, da moj avto recimo nima rekuperacije zavorne energije in podobne cvetke. Kako me bodo šele pisano gledali, če bi jim začel razlagat o zgoraj opisanem fenomenu.
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9970
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Re: Megane 3 (4) - 1.2 tce 130 - trenutna poraba goriva

Napisal/-a esem Pe jun 09, 2017 11:37 am

azf_46 je napisal/-a:...moj avto recimo nima rekuperacije zavorne energije....
Kako to misliš? Saj je res nima. In kakšne cvetke še?
 
azf_46
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 16
Pridružen: Pe jun 09, 2017 7:21 am

Re: Megane 3 (4) - 1.2 tce 130 - trenutna poraba goriva

Napisal/-a azf_46 Pe jun 09, 2017 1:01 pm

Seveda ima. Ima Start stop sistem in rekuperacijo zavorne energije. Ob zaviranju z motorjem alternator deluje kot generator in polni akumulator. Ne pa seveda rekuperacije, kot elektro gnana vozila. :)
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9970
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Re: Megane 3 (4) - 1.2 tce 130 - trenutna poraba goriva

Napisal/-a esem Pe jun 09, 2017 1:27 pm

SS je že, rekuperacija pač ne. Po tvoji razlagi ima čisto vsak avto (tudi oldtimerji) rekuperacijo, žal pa ni točna. Zavorne sile so prevelike (in prekratkotrajne) za jermene in serijske akumulatorje, seveda pa preko motorja gnan jermen/alternator itak ni rekuperacija, mora biti togo povezano oz na osi. Rekuperacija potrebuje na osi gnan alternator in ne preko jermena, motor pa itak vedno poganja jermen in alternator. Druga možnost bi bila z vztrajnikom, spet na osi, ali hidravlika. Tvoj nima nič od tega.

To, kar imaš ti, nima zveze s pravo rekuperacijo zavorne energije. Ima pa vso zvezo z marketingom - ko se ne lažejo direktno, pač pa bogato zavajajo (niso edini, VW ima "vedno" rekuperacijo), efekt rekuperacije je pa v najboljšem primeru nikakršen, lahko pa bi bil zaradi večje teže tudi negativen.
 
azf_46
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 16
Pridružen: Pe jun 09, 2017 7:21 am

Re: Megane 3 (4) - 1.2 tce 130 - trenutna poraba goriva

Napisal/-a azf_46 Pe jun 09, 2017 3:11 pm

Hvala za natančno razlago. Rekuperacija zavorne energije ob zaviranju z motorjem je bilo mišljeno , torej res čista marketinška fora. :)

V nemščini je opis sledeč, na renaultovi slovenski strani ga ne najdem:

Energy Smart Management: Rückgewinnung von Bewegungsenergie
Das Energy Smart Management zur Rückgewinnung von Bewegungsenergie senkt den CO2-Ausstoß um weitere drei Prozent. Bei der Verzögerung des Fahrzeugs arbeitet der Alternator als Generator und wandelt durch die sogenannte Rekuperation die Bewegungsenergie, die beim Gaswegnehmen und beim Bremsen entsteht, in elektrische Energie um: Diese Energie wird in der Batterie gespeichert und bei Bedarf wieder abgerufen. Um den Alternator zu entlasten, werden elektrische Verbraucher wie Heizung und Audioanlage durch die Batterie gespeist. Auch das Start-Stopp-System verwendet zum Neustart des Fahrzeugs rückgewonnene Energie.
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3789
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Re: Megane 3 (4) - 1.2 tce 130 - trenutna poraba goriva

Napisal/-a Blinder Pe jun 09, 2017 4:35 pm

Nenatancen potovalni racunalnik, nic posebnega.
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 139 gostov