Stran 1 od 1

Megane 3 (4) - 1.2 tce 130 - trenutna poraba goriva

Objavljeno: Pe jun 09, 2017 7:33 am
Napisal/-a azf_46
Sledeč problem: prikaz trenutne porabe goriva med 32 (pod 32 km/h ni trenutne porabe) in 40 km/h precej variira. Večino časa kaže okrog 4l/100 km (torej nekako realno), potem kar naenkrat skoči na 10-11/100 km in počasi pada proti 4. Zanimivo je, da vedno cca. 30 sekund kaže normalno porabo, nato pa spet poskoči čeprav ne pospešujem. Človeška napaka izključena, saj je enako ob uporabi tempomata. Takoj ko je hitrost nad 40 km/h, fenomen izgine. Pri tem je vseeno, ali vozim v 2. (tu indikator pravi, naj prestavim v 3,), 3. (ravno prava prestava) ali 4. prestavi (indikator do 38 km/h pravi, naj prestavim v 3.). Prvi avto, kjer ob enakih pogojih uporabe opažam tak fenomen, recimo pri 1.4 tce tega ni bilo. Ali še kdo opaža podobno?

p.s. avto nikoli ne cuka, eden redkih očitno. :)

Re: Megane 3 (4) - 1.2 tce 130 - trenutna poraba goriva

Objavljeno: Pe jun 09, 2017 9:15 am
Napisal/-a mardy
Trenutna poraba (Current) ti je samo indikator koliko troši v tistem trenutku, odčitava se na podlagi pritiska stopalke za plin. Lahko boš je imel tudi 50L (karikiram), ta prava poraba ti je prikazana pod povprečna (Average), tam ti pa verjetno piše 6,7,8L nevem, ugotavljam...

Še vedno pa ti bo najbolj točen svinčnik in list papirja. ;)

Re: Megane 3 (4) - 1.2 tce 130 - trenutna poraba goriva

Objavljeno: Pe jun 09, 2017 10:25 am
Napisal/-a azf_46
Hvala, a to ni odgovor na moje vprašanje. Vožnja je namreč enakomerna, se ne pospešuje, zato bi morala biti trenutna poraba ves čas podobna, ne pa da skače za faktor 3. 11 l/100 km je poraba, ki jo ima ta avto sicer v 6. prestavi pri dobrih 150 km/h, ne pa pri enakomerni vožnji pri 36 km/h v 3. prestavi.

Sam razmišljam v smeri, da senzor pot. računalniku pod določenimi pogoji sporoča napačne podatke o količina zraka ali goriva oziroma gre občasno dejansko za napačne vžige goriva... in na dolgi rok seveda potencialno škodo na motorju. Zato me zanimajo izključno izkušnje lastnikov avtov z 1.2 tce motorjem (clio, megane, scenic, kangoo, dacia).

Kot zapisano v prvem postu, še noben od mojih dosedanjih avtov ni prikazoval podatkov trenutne porabe tako čudno, res pa da je to prvi moj z direktnim vbrizgom.

Re: Megane 3 (4) - 1.2 tce 130 - trenutna poraba goriva

Objavljeno: Pe jun 09, 2017 10:46 am
Napisal/-a esem
Če bi bilo karkoli narobe s senzorji ali z dovajanjem goriva, bi se to opazilo na delovanju motorja. Verjetno je problem samo v preračunavanju računalnika in preklapljanju - "pod 32 ni trenutne porabe" - torej je domnevno težava samo v prikazu in ne v porabi. Morda bi kak software update pomagal.

Vsekakor tankaj polno, prevozi vsaj kakih sto km in to čim več med 32 in 40, nato spet tankaj polno, po možnosti na isti pumpi, nato zračunaj na roke porabo in boš takoj videl, če je težava samo v prikazu in ne v porabi.

Re: Megane 3 (4) - 1.2 tce 130 - trenutna poraba goriva

Objavljeno: Pe jun 09, 2017 11:05 am
Napisal/-a azf_46
Hvala, dobra ideja tole! :)

Na servis ga zaradi tega niti ne bi vozil, če pa recimo največji servis na Gorenjskem trdi, da moj avto recimo nima rekuperacije zavorne energije in podobne cvetke. Kako me bodo šele pisano gledali, če bi jim začel razlagat o zgoraj opisanem fenomenu.

Re: Megane 3 (4) - 1.2 tce 130 - trenutna poraba goriva

Objavljeno: Pe jun 09, 2017 11:37 am
Napisal/-a esem
azf_46 je napisal/-a:...moj avto recimo nima rekuperacije zavorne energije....
Kako to misliš? Saj je res nima. In kakšne cvetke še?

Re: Megane 3 (4) - 1.2 tce 130 - trenutna poraba goriva

Objavljeno: Pe jun 09, 2017 1:01 pm
Napisal/-a azf_46
Seveda ima. Ima Start stop sistem in rekuperacijo zavorne energije. Ob zaviranju z motorjem alternator deluje kot generator in polni akumulator. Ne pa seveda rekuperacije, kot elektro gnana vozila. :)

Re: Megane 3 (4) - 1.2 tce 130 - trenutna poraba goriva

Objavljeno: Pe jun 09, 2017 1:27 pm
Napisal/-a esem
SS je že, rekuperacija pač ne. Po tvoji razlagi ima čisto vsak avto (tudi oldtimerji) rekuperacijo, žal pa ni točna. Zavorne sile so prevelike (in prekratkotrajne) za jermene in serijske akumulatorje, seveda pa preko motorja gnan jermen/alternator itak ni rekuperacija, mora biti togo povezano oz na osi. Rekuperacija potrebuje na osi gnan alternator in ne preko jermena, motor pa itak vedno poganja jermen in alternator. Druga možnost bi bila z vztrajnikom, spet na osi, ali hidravlika. Tvoj nima nič od tega.

To, kar imaš ti, nima zveze s pravo rekuperacijo zavorne energije. Ima pa vso zvezo z marketingom - ko se ne lažejo direktno, pač pa bogato zavajajo (niso edini, VW ima "vedno" rekuperacijo), efekt rekuperacije je pa v najboljšem primeru nikakršen, lahko pa bi bil zaradi večje teže tudi negativen.

Re: Megane 3 (4) - 1.2 tce 130 - trenutna poraba goriva

Objavljeno: Pe jun 09, 2017 3:11 pm
Napisal/-a azf_46
Hvala za natančno razlago. Rekuperacija zavorne energije ob zaviranju z motorjem je bilo mišljeno , torej res čista marketinška fora. :)

V nemščini je opis sledeč, na renaultovi slovenski strani ga ne najdem:

Energy Smart Management: Rückgewinnung von Bewegungsenergie
Das Energy Smart Management zur Rückgewinnung von Bewegungsenergie senkt den CO2-Ausstoß um weitere drei Prozent. Bei der Verzögerung des Fahrzeugs arbeitet der Alternator als Generator und wandelt durch die sogenannte Rekuperation die Bewegungsenergie, die beim Gaswegnehmen und beim Bremsen entsteht, in elektrische Energie um: Diese Energie wird in der Batterie gespeichert und bei Bedarf wieder abgerufen. Um den Alternator zu entlasten, werden elektrische Verbraucher wie Heizung und Audioanlage durch die Batterie gespeist. Auch das Start-Stopp-System verwendet zum Neustart des Fahrzeugs rückgewonnene Energie.

Re: Megane 3 (4) - 1.2 tce 130 - trenutna poraba goriva

Objavljeno: Pe jun 09, 2017 4:35 pm
Napisal/-a Blinder
Nenatancen potovalni racunalnik, nic posebnega.