Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
bridgestone
Novinec
 
Prispevkov: 379
Pridružen: Pe mar 26, 2004 5:43 pm

popravila Garett turbin - resnice in laži

Napisal/-a bridgestone To jun 13, 2017 1:42 pm

1. Garett nima nadomestnih delov, torej vsi rezervni deli za turbo puhala od Garetta so od drugih proizvajalcev.
2. Večinoma se pri popravilih dobi nova sredica (obe vetrnici, osovina, ležaj, ter seveda železen ulitek jedra), od originalne pa se prestavi variabilne lopatice oz VGT (diesel turbine), železno ohišje turbine in aluminjasto ohišje kompresorja ter vakumski aktuator variabilnih lopatic. Manjša popravila vključujejo samo menjavo ležaja in uravnoteženje.
3. Večina naših ponudnikov kot so Css, Avto Bezlaj, Topturbo uporabljajo Melettove sredice iz Anglije. Beja izpod Šmarne gore pa pravi, da ne uporablja teh poceni nadomestkov, samo original, ne vem pa kje dobi dele.
4. Turbo sredice in celote turbine na Ebayu so kitajske ali Melettove. Govoril sem s parimi ponudniki iz Nemčije (vsi ponujajo 24 mesečno garancijo brez omejitve kilometrov) in pravijo, da nekatere sredice so kitajske druge pa od Meletta in da ni razlike v kvaliteti.

Torej zastavlja se mi vprašanje, kaj se pravzaprav splača vzeti. Naši ponudniki so precej dragi, za tako imenovano obnovo (novo sredico) računajo od 300€ dalje, cene na ebayu pa so od 130€ dalje s poštnino v Slovenijo. In če ti ponudniki dajo daljšo garancijo in pravijo, da ne zaznajo razlike v kvaliteti med kitajskimi in melettovi jedri. v čem je potem smisel dajati ogromno denarja tem slovenskim ponudnikom.
 
kemykos
Novinec
 
Prispevkov: 163
Pridružen: To jan 29, 2013 12:31 pm

Re: popravila Garett turbin - resnice in laži

Napisal/-a kemykos To jun 13, 2017 2:10 pm

Vse kar si napisal je res, če znaš sam popravit naroči kit zmontiraj in je to to. Seveda ob predpostavki, da ti ni zvilo lopatic. V tem primeru boš moral zbalansirati turbo ali pa zamenjati lopatice. Tudi, če cel turbo zbalansiraš še to vedno ni isto kot nova zadeva. Problem je potem tudi z nastavitvijo turbine, vem da so meni morali ponovno izmeriti tlak polnjenja in vrtljaje pri katerih se odpre loputa. No za to nastavitev smo se šli peljat, serviser pa je na cev od intercoolerja namestil cevko in barometer.

Tako kot ti sem tudi sam študiral, da bi nabavil kit za 130€ iz ebay.uk. na kitajskem so podobni kiti danes 30$. Torej, če veš kaj je narobe in če je šlo samo kako tesnilo ali mesingasti del potem poizkusi s kitom, 30€ res ni nek denar. V nasprotnem primeru, če ti je zvilo lopatice ali gred, pa mislim da je bolje zamenjati vse in nato še zbalansirati in umeriti. Lahko pa vprašaš na katero od firm koliko stane če ti zbalansirajo turbo, tudi to je mogoče opcija :D

Poglej še to stran in se pozanimaj. Veliko ljudi hodi sem predvsem, ker je zelo ugodno in vredu narejeno. http://www.turbo-turbina.si/

Lp
 
gorazdkop
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 93
Pridružen: Po maj 06, 2013 7:31 pm

Re: popravila Garett turbin - resnice in laži

Napisal/-a gorazdkop To jun 13, 2017 6:48 pm

Ne priporočam kitajske sredice. Jaz sem jo kupil in zamenjal na clio 2 dci 1.5 motorju. Po 30 000 km mi je začelo olje tečt iz katalizatorja, tako se je znucala.
Potem sem kupil mellet sredico, ki pa dela še danes po 50 000 km in je ni slišat nič. Saj je ok, prva je bila 70€, druga pa 210 (skupaj s poštninama), ampak ko sem si "zračunal" vso zafrkancijo z odmontiranjem turbine, menjavo sredice in potem montažo nazaj, pa sem se samo po glavi tepel, ker nisem že takoj kupil boljše.
Drugače pa je sama menjava sredice na tem tipu turbine zelo enostavna.
 
vipe5s
Novinec
 
Prispevkov: 321
Pridružen: Pe avg 07, 2015 11:46 am

Re: popravila Garett turbin - resnice in laži

Napisal/-a vipe5s Sr jun 14, 2017 7:56 am

Beja ima za te obnovljene turbine na voljo tudi "Garett original Reman", kjer se naj bi uporabljali Garettovi (Honeywell) originalni rezervni deli. Vsaj tako gre razbrati iz njihovega čistopisa :D .
http://www.beja.si/49/garrett-original-reman
https://garrett.honeywell.com/products/reman/

Sam sem vzel takšno turbino, preko Bartoga, originalna je bila sicer notri KKK (BorgWarner).
Bi slikal tudi škatlo, pa je šla stara turbina nazaj v njej.
Ne najdem pa podatka, kje točno so te turbine obnovljene...
 
hippo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1858
Pridružen: Pe dec 14, 2007 12:43 pm

Re: popravila Garett turbin - resnice in laži

Napisal/-a hippo Sr jun 14, 2017 9:20 am

bridgestone je napisal/-a:3. Večina naših ponudnikov kot so Css, Avto Bezlaj, Topturbo uporabljajo Melettove sredice iz Anglije. Beja izpod Šmarne gore pa pravi, da ne uporablja teh poceni nadomestkov, samo original, ne vem pa kje dobi dele.
4. Turbo sredice in celote turbine na Ebayu so kitajske ali Melettove. Govoril sem s parimi ponudniki iz Nemčije (vsi ponujajo 24 mesečno garancijo brez omejitve kilometrov) in pravijo, da nekatere sredice so kitajske druge pa od Meletta in da ni razlike v kvaliteti.

Da malo pristavim:
Beja sicer ima nekaj pojma, so pa lumpi, ker delajo marsikaj. Raje več ne napišem, da me kdo ne zahakla.
Melett ima kvaliteten material in niso "poceni nadomestki".

gorazdkop je napisal/-a:Ne priporočam kitajske sredice. Jaz sem jo kupil in zamenjal na clio 2 dci 1.5 motorju. Po 30 000 km mi je začelo olje tečt iz katalizatorja, tako se je znucala.

Se strinjam.
Zaradi narave mojega dela pač moram stestirati tudi poceni kitajce in moram potrditi zgoraj napisano. Enostavno material ne zdrži in je škoda pri turbini šparat. Razen seveda tisti, ko dajo avto v prodajo, pa dajo gor karkoli samo da dela naslednjih 1000 km.

vipe5s je napisal/-a:Beja ima za te obnovljene turbine na voljo tudi "Garett original Reman", kjer se naj bi uporabljali Garettovi (Honeywell) originalni rezervni deli. Vsaj tako gre razbrati iz njihovega čistopisa :D .
http://www.beja.si/49/garrett-original-reman
https://garrett.honeywell.com/products/reman/

Sam sem vzel takšno turbino, preko Bartoga, originalna je bila sicer notri KKK (BorgWarner).
Bi slikal tudi škatlo, pa je šla stara turbina nazaj v njej.
Ne najdem pa podatka, kje točno so te turbine obnovljene...

Garrett original reman turbine lahko tudi jaz dobim, so pa določene cene presenetljivo ugodne, glede na to, da dobiš praktično novo fabrško obnovljeno turbino.
 
Uporabniški avatar
bridgestone
Novinec
 
Prispevkov: 379
Pridružen: Pe mar 26, 2004 5:43 pm

Re: popravila Garett turbin - resnice in laži

Napisal/-a bridgestone Pe jun 16, 2017 1:05 pm

Še danes sem skeptičen, ker veliko ljudi pravi da Melett dejansko proizvajajo na kitajskem. Slovenski ponudniki so (pre)dragi, sploh ker ponudniki na Ebayju iz nemčije tudi trdijo, da imajo original Honeywell/Garrett dele. Itak ne moreš vedeti kaj je res in kaj ne, a na turbino ponujajo 2 letno garancijo in med ogromno ocenami nisem naletel na slabo, tudi po emajlu so mi vedno odgovorili. Sam sem potem naročil tole:
http://www.ebay.com/itm/150921394396?_t ... EBIDX%3AIT

Stara razstavljena pa je videti takole:
http://imgur.com/ZOfn1zS
http://imgur.com/O53zq89
http://imgur.com/LOxQZCi
http://imgur.com/nUM1MJz

Če je ker maher dobrodošel, da bove razlog odpovedi.
 
vipe5s
Novinec
 
Prispevkov: 321
Pridružen: Pe avg 07, 2015 11:46 am

Re: popravila Garett turbin - resnice in laži

Napisal/-a vipe5s Pe jun 16, 2017 1:17 pm

Kakšne dele pa uporablja potem tale link iz Ebaya? Na Ebay linku nič ne piše. Ohišje sicer izgleda kot original.

Tudi njihove ocene glede obnovljenih injektorjev na Google mnenjih niso ravno briljantne. Samo povem.
PS: Če boste sami rihtali, priporočljivo menjat oz. očistit vse po spisku od zrač. filtra naprej in temeljito prepihat intercooler, po slikah videno je lahko majhnih delcev ogromno.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Bing [Bot] in 118 gostov