Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
bridgestone
Novinec
 
Prispevkov: 379
Pridružen: Pe mar 26, 2004 5:43 pm

popravila po odpovedi turbine

Napisal/-a bridgestone Pe jun 16, 2017 1:35 pm

V tej temi sem objavil slike turbine viewtopic.php?f=6&t=108419&p=1734490#p1734490

A4 B7 2.0 TDI 103kw motor, čipiran na 123kW. Turbina je od Garretta. Avto ima 200.000km, je drugače redno servisiran in nisem zaznal da bi turbina pred tem dajala kakšne neobičajne zvoke. Ko se je zgodilo sem močno pospešil, ko sem zapeljal iz garaže, avto pa je bil še od prej ogret na okrog 60C.
Nastala je bela dimna zavesa in avto je v trenutku izgubil moč. Po tem ko sem ga z vleko spravil domov, štarter ni več obrnil motorja.
Kasneje sem odstranil turbino, intercooler, vse cevi in celotni prednji del, in na roke se motor sedaj vrti, čuti se tudi močna kompresija.
V intercolerju je bilo 2L olja, preostalo pa v ceveh, karter je bil skoraj suh. Na dnu intercolerja je bilo tudi več za milimeter velikih koščkov turbine. Oljni madeži so vidni vse v sesalnem kolektorju na sesalno varnostni loputi, kot tudi v katalizatorju.

Upal sem da bom z endoskopsko kamero kaj videl skozi odprtino karterja oz grelne svečke pa se je žal kamera za 25€ izkazala za neuporabno.

Sedaj me zanima ali naj zamenjam samo turbino ter olje in probam zaverglat ali svetujete obvezno odstranitev glavo in pregled ventilov, batov, ojnic.
Eni mojstri pravijo da, drugi ne, češ da aluminjaste koščke enostavno zdrobi in pomeče ven in da itak večina koščkov ostane na dnu intercolerja. Za olje v cilindrih so nekateri rekli da ne more zvit ojnice, spet drugi pravijo da jo komot zvije.

Osebno sem razmišljal da zamenjam turbino in probam, ker itak če je z motorjem kaj ga je najceneje za 1000€ celega zamenjat.

Hvala za pomoč.
 
AssKicker
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 567
Pridružen: Po jan 20, 2014 6:08 pm

Re: popravila po odpovedi turbine

Napisal/-a AssKicker Pe jun 16, 2017 3:22 pm

Jaz bi na vašem mestu zamenjal turbino ter IC, očistil vse cevi, loputo ter sesalni kolektor, pobral ven svečke, pa probal zavrteti motor na roko. Če bi se vrtel normalno, bi preveril še kompresijo motorja. In če je dobra, bi vrjetno sestavil skupaj, pa vozil dalje..
 
vipe5s
Novinec
 
Prispevkov: 321
Pridružen: Pe avg 07, 2015 11:46 am

Re: popravila po odpovedi turbine

Napisal/-a vipe5s Pe jun 16, 2017 5:25 pm

+ Menjaj zračni filter, olje in oljni filter. Zato ker delce je razmetalo na vse strani. Intercooler se da tudi očistiti, v tem primeru pa rabiš mehanika, ki mu lahko zaupaš, da se bo potrudil, drugače menjaj.
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7523
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: popravila po odpovedi turbine

Napisal/-a pskoda So jun 17, 2017 8:39 am

Motor če je čipan nikoli ne sme videti pedal za gas do konca pri 60 stopinj olja. Ogret mora biti minimalno 80 stopinj olje ne voda, ker voda bo že nekaj časa imela 90 stopinj predno bo olje prilezel na 80

Ti koščki lahko naredijo veliko škode lahko pa tudi ne reskirat se po moje ne splača. Najbolj važno je, da se vse skupaj zelo temeljito očisti
Lp
 
Uporabniški avatar
bridgestone
Novinec
 
Prispevkov: 379
Pridružen: Pe mar 26, 2004 5:43 pm

Re: popravila po odpovedi turbine

Napisal/-a bridgestone To jun 20, 2017 12:42 pm

kaj pa sama odpoved turbine? kakšna strokovna analiza preko slik? Meni tako na uč se zdi kot tako imenovan "orange peel effect" kar je jasen znak prevelike hitrosti kompresorja in centrifugalna sila in zračni upor raztrgata vetrnico.

Zakaj pa VGT ni zaprtl? Meni se zdi cel del okrog VGTja preveč sajast. Ali je to normalno?
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 52 gostov