V tej temi sem objavil slike turbine
viewtopic.php?f=6&t=108419&p=1734490#p1734490A4 B7 2.0 TDI 103kw motor, čipiran na 123kW. Turbina je od Garretta. Avto ima 200.000km, je drugače redno servisiran in nisem zaznal da bi turbina pred tem dajala kakšne neobičajne zvoke. Ko se je zgodilo sem močno pospešil, ko sem zapeljal iz garaže, avto pa je bil še od prej ogret na okrog 60C.
Nastala je bela dimna zavesa in avto je v trenutku izgubil moč. Po tem ko sem ga z vleko spravil domov, štarter ni več obrnil motorja.
Kasneje sem odstranil turbino, intercooler, vse cevi in celotni prednji del, in na roke se motor sedaj vrti, čuti se tudi močna kompresija.
V intercolerju je bilo 2L olja, preostalo pa v ceveh, karter je bil skoraj suh. Na dnu intercolerja je bilo tudi več za milimeter velikih koščkov turbine. Oljni madeži so vidni vse v sesalnem kolektorju na sesalno varnostni loputi, kot tudi v katalizatorju.
Upal sem da bom z endoskopsko kamero kaj videl skozi odprtino karterja oz grelne svečke pa se je žal kamera za 25€ izkazala za neuporabno.
Sedaj me zanima ali naj zamenjam samo turbino ter olje in probam zaverglat ali svetujete obvezno odstranitev glavo in pregled ventilov, batov, ojnic.
Eni mojstri pravijo da, drugi ne, češ da aluminjaste koščke enostavno zdrobi in pomeče ven in da itak večina koščkov ostane na dnu intercolerja. Za olje v cilindrih so nekateri rekli da ne more zvit ojnice, spet drugi pravijo da jo komot zvije.
Osebno sem razmišljal da zamenjam turbino in probam, ker itak če je z motorjem kaj ga je najceneje za 1000€ celega zamenjat.
Hvala za pomoč.