pskoda je napisal/-a:Problem so nano delci (večina nastane zaradi direktnega vbrizga goriva), ki se nabirajo v filtru (dpf) in ko se naberejo do določene meje jih ta sežge tako imenovana regeneracija brez njega pa grejo direktno v ozračje.
Recimo, če doma sežigaš papir, karton,... in tam se tudi kadi, ampak ta dim ni pol toliko nevaren za naša dihala kot izpust iz dizla brez filtra trdih delcev.
Fnt, je treba zadeve poznat, da potem ne pišeš neumnosti
Bom ti objasnu eno stvar: Če fizično odstraniš DPF, ga MORAŠ potem tudi programsko "odstranit". To pa zato, da ti potem ne meče ven napak in raznoraznih zasilnih programov. S to programsko odstranitvijo odstraniš tudi razne dodatne vbrizge nafte direktno na filter.
dumpster je napisal/-a:@PSKODA
Bravo, dober komentar! Ne morem verjeti, da nekateri spreminjate stališča.
Blindiranje EGR in odstranitev DPF-ja ni sporna za uporabnika, pridobimo večjo moč, mogoče malo večjo porabo ampak sporno je tisto, kar se dogaja vozniku za tabo. Zjutraj pri vožnji v službo večkrat preklinjam dizlaše, ker dobesedno ne pustijo, da bi človeka prehitel, ne dojamejo pa, da se za njim enostavno ne moreš peljat ne, da bi dobil smrdljivovico direkt v ksiht. Pa naj si bodo to VW-ji, Audiji, Opli, Fordi, Francozi ali kar koli drugega po 100km vožnje vsak dan za takšnimi avtomobili ne vem kaj ti preostane, da se neprodušno zapreš v kabino ali kaj??
Nekaterim oz. večini nam je jasno,da so izpušni plini škodljivi in smrtno nevarni. Nekaterim pa pač to ni jasno in tiščijo kumare v rore. No, rezultatu tiščanja kumare v ror se tudi drugače pravi naravna selekcija.
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.