TrijoAdijo je napisal/-a:@pskoda: A dej ga no srt,no Filter ven, v ECU-ju se ga izklopi in to je to. Motorji so enaki z DPF kot uni generacijo prej brez DPF.
AssKicker je napisal/-a:TrijoAdijo, spet strelaš v prazno. Vsi motorji NISO enaki. Recimo VW 2.5 tdi linijski 5-cilindraš ima drugačno odmično na izpušni strani za dpf, kot tisti ki je brez DPF. Vem za primer, ko so vgradili v tip z DPF odmično gred iz tipa brez DPF, potem so pa en teden skakali okoli avta, zakaj noče narediti regeneracijo. Za dpf je odmična za par stopinj zamaknjena.
No, ampak kaj sem jaz, da bi okoli govoril šankovske debate..
AssKicker je napisal/-a:TrijoAdijo, spet strelaš v prazno. Vsi motorji NISO enaki. Recimo VW 2.5 tdi linijski 5-cilindraš ima drugačno odmično na izpušni strani za dpf, kot tisti ki je brez DPF. Vem za primer, ko so vgradili v tip z DPF odmično gred iz tipa brez DPF, potem so pa en teden skakali okoli avta, zakaj noče narediti regeneracijo. Za dpf je odmična za par stopinj zamaknjena.
No, ampak kaj sem jaz, da bi okoli govoril šankovske debate..
jeronimo je napisal/-a:Govora zato nisi imel, ker on odstrani satje vn, katalizator pred njim pa pri miru pusti. In od tukaj imaš pol restrikcijo/blendo.
Blendo pa moraš tako ali drugačno met drugače se turbina prevertava ali če v programu se pravilo popravi (redko kdo zna to prov naredit!)
TrijoAdijo je napisal/-a:jeronimo je napisal/-a:Govora zato nisi imel, ker on odstrani satje vn, katalizator pred njim pa pri miru pusti. In od tukaj imaš pol restrikcijo/blendo.
Blendo pa moraš tako ali drugačno met drugače se turbina prevertava ali če v programu se pravilo popravi (redko kdo zna to prov naredit!)
aha.Ok. Torej še ena laž,ki jo RSR navaja na svoji spletni strani. Namreč piše, da se pri odstranitvi DPF-a vgradi blenda. A za DPF-om imajo vsi še katalizator (ponavadi je katalizator v isti piksni). No, druga laž je pa o prevrtavanju turbine itd...Al lej, ne bom se ponavljal, preberi moj post
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 54 gostov