Zadnji čas in edino pravilno, da se na tem področju nekaj premakne...vsem z odstranjenim DPF naj pa še konkretno kazen napišejo! Ker odstranjen DPF filter bi moral pomeniti enako neizpraven avto, kot če imaš slabe zavore ali pa gume s premalo profila!DePalmo je napisal/-a:Dokler ne bodo začel merit emisij, potem bo pa veselica in cel kup neizpravnih avtov. Osebno zagovarjam da če je notri DPF filter se ga pač popravi.
TrijoAdijo je napisal/-a:Čiščenje ali pomaga ali pa pač ne. To je treba probat. Ampak za moj pojem,čist brezvezno metanje dnarja v smeti. Če nočeš met problemov z dpf-om, avto pelji k tunercu v NM,za nekih 250-300EUR ti bo zadevo vrgu ven,softwersko poštimal in si se rešil balasta. Če pa že želiš to nepotrebno in škodljivo sranje imet v avtu...pa ja...novga dej not i vozi miško.
p.s.: Novejšga smaxa smo rešli na tak način da je tunerc pač mal rezal pa švasal,pa mal po računalniku šaral....in glej...avto dela kot ura.
RedBaron je napisal/-a:Glede cene, mi je Strajnar po telefonu rekel ceno 240€ za dpf z novim satovjem, enakovrednim tovarniskemu, potem se pa kaksno tesnilo in si na 250, brez dela.
Za enako ceno lahko dobim original, ali pa 'sportni' dpf, ki ga priporoca za avte z vec km, zadrzi cca 50% delcev (original 99%) in potem ni vec tezav, motor pa menda deluje BP. Ne vem pa kako je potem na tehnicnemu...
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 48 gostov