PogachnyK je napisal/-a:Bojda se bo vozilo zaseglo in uničilo+ kar precejšnja globa.
To so nepreverjene, celo malo insajderske informacje, ampak lahko mi verjamete, da so kar točne...
limas je napisal/-a:Moralno-etični problem imamo že pri serviserjih (celo tistih na dobrem glasu), ki predlagajo odstranitev PDF filtra.
limas je napisal/-a:Ko PDF z leti doseže nekih 80% "zabasanosti" ga ne reši nobena turbo vožnja z regeneracijo. Filter je treba sneti in ročno očistiti.
void je napisal/-a:Ne čist, če je regeneracija popolna in je vse v delujočem stanju je po regeneraciji lahko tudi 1g notri. Po 200km je pa lahko že 25g in bo kmalu naredil spet regeneracijo, kar bo spravilo količino spet na 1-5g.
Čez čas se kapaciteta filtra zmanjša, zato so regeneracije vse pogoste in ker so vse bolj pogoste večkrat failajo, ker jih prekinemo z vožnjo. In tako nastane zabasan filter.
Seveda da ne govorimo da veliko pomaga tudi obraba motorja in komponent - poraba olja, tolarance na šobah se razrahljajo itd.
Po forumu brska: Google [Bot], Rebra in 121 gostov