alexwell je napisal/-a:zdaj, ko ni nekega nadzora se pač lahko voziš tud brez DPF, če pa pride kakšen strožji nadzor čez X let pa ga enostavno daš nazaj vgradit....tako da ni neke panike glede tega
Zelo "odgovorno" razmišljanje ...
alexwell je napisal/-a:zdaj, ko ni nekega nadzora se pač lahko voziš tud brez DPF, če pa pride kakšen strožji nadzor čez X let pa ga enostavno daš nazaj vgradit....tako da ni neke panike glede tega
DePalmo je napisal/-a:Zaseg in uničenje je res mal huda, prej bi rekel da pač tehničnega neboš opravil dokler ne popraviš zadeve kakor veš in znaš. Pa seveda kazen ker si to načrtno naredil ... dejansko si imel tehnično neizpraven avto vrsto let.
ule je napisal/-a:DePalmo je napisal/-a:Zaseg in uničenje je res mal huda, prej bi rekel da pač tehničnega neboš opravil dokler ne popraviš zadeve kakor veš in znaš. Pa seveda kazen ker si to načrtno naredil ... dejansko si imel tehnično neizpraven avto vrsto let.
Kupiš rabljen avto, nevedoč da nima dpf filtra. Torej bo potrebno avte pred nakupom vozit še na dodaten pregled, da boš siguren, da ima dpf?
Influenz je napisal/-a:DPF filter od VW je veliko slabši kot ta od Renaulta. Pri VW se nafta vbrizgava še v izpušnem ciklu in na ta način pride v dpf, pri Renault-u pa je v DPF-ju peti injektor, ki direktno brizga nafto v filter in na ta način omogoča, da se že pri mestni vožnji filter sčisti...
emozul je napisal/-a:Sam tu ni logike.
Zakaj potem eni jamrajo, da imajo že pri ca. 150000km zabit filter?
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 38 gostov