Stran 4 od 9

Re: Odstranitev DPF filtra ali čiščenje??

Objavljeno: Sr avg 23, 2017 8:10 pm
Napisal/-a alexwell
je pa tudi res, da je sedenje pred računalnikom in tv veliko bolj zdravju škodljivo kot pa izpusti pri osebnih avtomobilih.

odstranitev dpf filtra

Objavljeno: So okt 14, 2017 9:43 pm
Napisal/-a anzy72
Pozdravljeni,
zanima ali je odstranitev dpf filtra problematična za turbino. Namreč, nekateri pravijo, da dpf filter ustvarja kontra tlak in ko le tega odstranimo, ni več dušenja, zato lahko pride do okvare turbine. Torej kakšne izkušnje imate tisti, ki ste to naredili.
Sicer se ne gre za avto, ampak traktor, ki ima DOC / DPF in sem razmišljal, če bi samo dpf odstranil, katalizator pa bi ostal.
Zakaj? Na živce mi gre regeneracija, ki ni avtomatska ampak po vsakih cca 50 delovnih urah začne piskati in potem sredi dela (ponavadi se ravno takrat mudi) prekinit za cca 15 min, da se izvede regeneracijski program in da skuri saje v filtru.

Re: Odstranitev DPF filtra ali čiščenje??

Objavljeno: To okt 17, 2017 6:36 am
Napisal/-a TrijoAdijo
Ne verjami tem kvazimojstrom o okvari turbine. Preverjeno je, da do okvare turbine NE pride zaradi odstranitve DPF-ja. Tudi po odstranitvi katalizatorja turbina še vedno dela. Še dolgo časa...Pa se vrti dlje,kot je vrtela s katalizatorjem ;)

Re: Odstranitev DPF filtra ali čiščenje??

Objavljeno: To okt 17, 2017 7:29 am
Napisal/-a AssKicker
Če namesto dpf filtra vstaviš eno ožjo blendo, načeloma nebo problema. Ko pa ti vse vn pomečeš, pa bo turbina šla v franže. Znanec je zamenjal kar nekaj turbin na ibizi z straight pipom, predn je nazaj sestavil izpuh.

Re: Odstranitev DPF filtra ali čiščenje??

Objavljeno: To okt 17, 2017 8:39 am
Napisal/-a TrijoAdijo
Sem točn vedu,da se bo našel eden šank mojster,ki ima za šankom znanca, ki ima pod šankom prijatelja....bla bla bla :) :D
Sej drgač je hitrost turbine in s tem tudi pritisk turbine reguliran s strani parih senzorjev in aktuatorja. Ampak ne, to nima veze :) Glavno, da je eden tam za šankom zamenjal en kup turbin,ker je imel direktn ror speljan. Jest pa še kar naprej vozim z original turbino in brez komplet ekologije...Aja, pardon...forda vozim. Ta gre tut če pol motorja in tričetrt avta manjka :D

Re: Odstranitev DPF filtra ali čiščenje??

Objavljeno: To okt 17, 2017 11:02 am
Napisal/-a AssKicker
Vrjemi, ni to šank debata. No, sej delajte kar hočete, meni je vseeno :) Samo povedal sem, kar bo verjetno še marsikdo potrdil :)

Re: Odstranitev DPF filtra ali čiščenje??

Objavljeno: To okt 17, 2017 11:16 am
Napisal/-a nebivedu
Pa je šank debata in še napačna kot vedno.

Za turbino je najbolje, da ima samo golo cev za sabo in nič drugega. Tako bo najbolje delovala, ker ne bo nobene ovire, da bi pritisk nazaj nabijalo (kar je seveda strup za turbino in jo na ta načun naj bolj uničiš).

Zamisli si turbino kot mlin na vodi. Ob pretoku se mlin vrti in melje. Če se pretok ustavi in buta pritisk nazaj, mlin ne bo delal pravilno ali pa sploh ne.



Navaden NA motor pa potrebuje povraten pritisk za normalno delovanje.

Re: Odstranitev DPF filtra ali čiščenje??

Objavljeno: To okt 17, 2017 12:34 pm
Napisal/-a Fnatic
Sem želel dejansko enak primer podat kot @nebivedu. No pa ni potrebe :lol:

Re: Odstranitev DPF filtra ali čiščenje??

Objavljeno: To okt 17, 2017 1:17 pm
Napisal/-a AssKicker
Lahko si tako predstavljamo ja, ampak kaj ko pride neurje, in povečan pretok vode ta mlin zavrti prehitro, in s tem poškoduje/uniči mlin zaradi centrifugalne, oziroma katerekoli druge sile? Veterne elektrarne se ob premočnem vetru tudi ustavijo, ravno iz razloga da ne pride do prevrtenja, in s tem loma osi, vetrnice.. (btw, imaš na youtubeu posnetke, kako se taka veternica fino razleti, če se ne ustavi prej). Pa mislim da so tudi na tem forumu že večkrat pisali, da turbina rabi nekaj upornosti v izpuhu, že zaradi pravilnega delovanja variabilnega dela turbine.

Re: Odstranitev DPF filtra ali čiščenje??

Objavljeno: To okt 17, 2017 4:13 pm
Napisal/-a nebivedu
Boš rekel, da so vse turbine poddimenzionirane in da je lahko izpuha iz mašine več kot ga lahko turbina sprejme?

Normalna turbina se vrti med 120 in 160.000 obrati. Težko jo boš preveč zavrtel, razen, če je variator na variabilni turbini crknil, ampak, ker zadeva ne crkne čez noč, pomeni da je lastnik bil d****, ki nima pojma da se z njegovim avtom nekaj dogaja (pa serviserji so potem tudi slabi.

Na vhodni strani, kjer turbine potiska zrak v mašino, imaš "blow off", ki odvečen pritisk spusti v okolico, da ne uničiš turbine.
Na izpušni strani pa imaš variator, ki lahko spreminja naklon lopatic v turbini, ali pa so že same lopatice tako oblikovane, da do tega ne prihaja.

Večina turbin danes, so variabilne turbine in vse te turbine nimajo problemov s pretokom, zato je najbolje, da je brez vsega za turbino.

Če bi turbine potrebovale "back preasure", bi to rešili že v sami turbini, verjemi.

Re: Odstranitev DPF filtra ali čiščenje??

Objavljeno: To okt 17, 2017 7:38 pm
Napisal/-a RedBaron
Ravno pri odstranitvi DPF sem vprašal mojstra, kako je s to famozno blendo v auspuhu... in je rekel, da ni treba, da ne bo s turbino nič narobe, poleg vsega pa je pri mojem avtu katalizator v ločenem ohišju (takoj za turbino) in je ostal nedotaknjen in nek upor vseeno ostane.

Re: Odstranitev DPF filtra ali čiščenje??

Objavljeno: To okt 17, 2017 10:54 pm
Napisal/-a titanius
Najprej bi se opravičil, če bom vprašal pod napačno temo.

Kako pa je kaj glede FAP flitra? Najbrž isto *ranje drugo pakovanje.. Ali se motim? Namreč opažam, da moj C5 2.0HDi nič ne pokadi ko ga pohodim, regeneracije pa se opravljajo saj po prihodu na 'parking' izstopim iz avta in slišim tresenje pri izpuhu. Kolikšna je življenjska doba FAPa, se ga kasneje isto rajši odstrani ali kupi novega? Prav tako me zanima glede aditiva. Če FAP opravlja regeneracije, ali vzbriga kaj tega aditiva ali pa samo opravi regeneracijo brez aditiva? In vzame aditiv samo, če regeneracija ni možna.

Kako pa je kaj s čiščenjem FAPa ter čiščenjem EGR-ja? Se sploh priporoča čistit EGR ali najbolje samo kupit novega?

Hvala za odgovore ter se vnaprej opravičujem, če že obstaja tema FAP ter bi prosil za premestitev posta v pravo temo.
Lp.

Re: Odstranitev DPF filtra ali čiščenje??

Objavljeno: Sr okt 18, 2017 9:10 am
Napisal/-a TrijoAdijo
AssKicker je napisal/-a:Vrjemi, ni to šank debata. No, sej delajte kar hočete, meni je vseeno :) Samo povedal sem, kar bo verjetno še marsikdo potrdil :)

No sej ti je @nebivedu vse objasnil. Vam šank mojstrom te zadeve pač niso jasne in .

Re: Odstranitev DPF filtra ali čiščenje??

Objavljeno: Sr okt 18, 2017 10:38 am
Napisal/-a corus
DPF filter se ne sme odstranjevati in na tehničnem pregledu tako vozilo ne bi smelo dobiti potrditve.

Re: Odstranitev DPF filtra ali čiščenje??

Objavljeno: Sr okt 18, 2017 1:21 pm
Napisal/-a pocesnkII
titanius je napisal/-a:Najprej bi se opravičil, če bom vprašal pod napačno temo.

Kako pa je kaj glede FAP flitra? Najbrž isto *ranje drugo pakovanje.. Ali se motim? Namreč opažam, da moj C5 2.0HDi nič ne pokadi ko ga pohodim, regeneracije pa se opravljajo saj po prihodu na 'parking' izstopim iz avta in slišim tresenje pri izpuhu. Kolikšna je življenjska doba FAPa, se ga kasneje isto rajši odstrani ali kupi novega? Prav tako me zanima glede aditiva. Če FAP opravlja regeneracije, ali vzbriga kaj tega aditiva ali pa samo opravi regeneracijo brez aditiva? In vzame aditiv samo, če regeneracija ni možna.

Kako pa je kaj s čiščenjem FAPa ter čiščenjem EGR-ja? Se sploh priporoča čistit EGR ali najbolje samo kupit novega?

Hvala za odgovore ter se vnaprej opravičujem, če že obstaja tema FAP ter bi prosil za premestitev posta v pravo temo.
Lp.


Fap filter jemlje vsakič ko dela regenracijo tekočino. nekje na 100k km se doliva ta tekočina....
egr se čisti po potrebi. Odvisno od režima vožnje. Novega se kupi ko se stari obrabi (ja osovinca se obrabi in potem ne zapira dobro)

Re: Odstranitev DPF filtra ali čiščenje??

Objavljeno: Sr okt 18, 2017 1:50 pm
Napisal/-a RedBaron
corus je napisal/-a:DPF filter se ne sme odstranjevati in na tehničnem pregledu tako vozilo ne bi smelo dobiti potrditve.



Ja, v bistvu mas prav... tudi razni home made xenoni, LEDice, s sprayem temnjene luci ne bi smele... pa vendar so na cesti...

Re: Odstranitev DPF filtra ali čiščenje??

Objavljeno: Če okt 19, 2017 8:48 pm
Napisal/-a anzy72
Sicer se tudi meni zdi ideja, da tvegamo poškodbo turbine če odstranimo DPF. Na kompresorski strani turbina pod nekim tlakom polni zrak v valje. Če je npr. štirivaljni je vedno en sesalni ventil odprt. V prvem taktu se sesalni ventil odpre v ZMT, zapre pa v SMT, nato se začne kompresija in tako dalje..., če zdaj odstranimo (ali dodamo) neko oviro v izpušni cevi to ne more vplivati na kompresorski del turbine - ne vrti se nič lažje ali težje. Obremenjuje edino le motor - v izpušnem taktu je pač potrebno več dela da potisne pline ven iz valja (povedano drugače, pade mu izkoristek oz. poveča se poraba).
Na izpušni strani pa plini gredo skozi turbino, če je za turbino neka ovira se seveda za njo dvigne tlak, oz. pade, če jo odstranimo, posledično pa pade tudi tlak pred turbino. Na hitrost turbine ne more to toliko vplivati. Pač motor lažje ali težje deluje. Poleg tega ima turbina wastegate ventil, ki regulira hitrost vrtenja...
Torej, če povzamem, do poškodbe turbine ne pride direktno zaradi odstranitve DPF, ampak zaradi tega, ker je tisti ki je avto tunal ni dobro vedel kaj počne. Če wastegate ventilu spremeniš nastavitve je to precej nevarna zadeva za turbino.

Re: Odstranitev DPF filtra ali čiščenje??

Objavljeno: Pe okt 20, 2017 7:53 am
Napisal/-a Fnatic
Česa pa jaz nisem nikoli vprašal: če odstranijo dpf, kaj naredijo potem? Sprogramirajo tako, da cpu ne zazna napake ampak ali dajo kaj namesto tega? Kakšna je potem razlika v izpustu? x2, x10 po svinjariji? Če delajo to uradno pri tunerjih, je še vedno potrebno podmazat malo na tehničnem ali naredijo nekaj s tem?
Znanec je svojo Alfo čipiral in dal odstranit dpf. Ko je na semforju pohodil stopalko, je zakadil ko kak star tovorni vlak. Spet en drug, ki tudi vem, da je dal odstranit filter, pa se ne opazi nič oz.enako kot na začetku.

Re: Odstranitev DPF filtra ali čiščenje??

Objavljeno: Pe okt 20, 2017 8:48 am
Napisal/-a pskoda
Ja ni dost samo odstranitev in reprogramiranja računalnika, ker motor je predviden za filter.
Na tehničnem ne preverjajo oz po nekod samo vizualno preverjajo, ker pri merjenju plinov ne pokaže nobene razlike, ker ne merijo noxe, ki so zelo škodlivi našemu organizmu

Re: Odstranitev DPF filtra ali čiščenje??

Objavljeno: Pe okt 20, 2017 11:57 am
Napisal/-a TrijoAdijo
@pskoda: A dej ga no srt,no :roll: Filter ven, v ECU-ju se ga izklopi in to je to. Motorji so enaki z DPF kot uni generacijo prej brez DPF.