Stran 1 od 1

AVTO TEŽKO VŽGE

Objavljeno: Če okt 26, 2017 12:41 pm
Napisal/-a kikis82
Zdravo, imam Polota 2000 letnik, 1.4 16 V (101 KM) in pred kratkim je začel nagajati vžig. Včasih vžge v prvo, če tudi ga recimo ko greš po nakupih večkrat ugasneš, včasih ne užge samo prvič še v garaži itd. Zdi se mi, da ga začne sračkati bolj takrat ko je v tanku manj goriva. Zaverglaš prvič ne vžge, zaverglaš drugič ne vžge, zaverglaš tretjič vžge vendar ugasne in potem mogoče v četrto ali peto lepo vžge in tudi med vožnjo je vse normalno. 2015 je bil narejen glavni servis, letos je bil zamenjan akumolator, zamenjala bova tudi filter za gorivo, čeprav je bil zamenjan 2015. Avto je bil na računalniku in nič ne pokaže. Z bratom sva razmišljala, da je mogoče v okvari rele za pumpo 410, ker sta 2 konektorja bolj zažgana oziroma črna, lahko je celo črpalka, filter ali pa neka sonda. Ker je zdaj težko uganit, me zanima če je imel kdo podobno izkušnjo in kaj je menjal, da je bilo potem ok oziroma kaj priporočate. Hvala za odgovore.

Re: AVTO TEŽKO VŽGE

Objavljeno: Če okt 26, 2017 12:57 pm
Napisal/-a mrtwelvetrees
Pumpa (za bancin) ti zavalfa ko daš kontakt ? Si probal z rezervnim ključem ?

Re: AVTO TEŽKO VŽGE

Objavljeno: Če okt 26, 2017 4:48 pm
Napisal/-a Fan
Rele, senzor in črpalko spodoben tester pokaže kot napako.

Re: AVTO TEŽKO VŽGE

Objavljeno: Če okt 26, 2017 7:40 pm
Napisal/-a titanius
Nekdo naj vžiga avto, drugi pa naj opazuje vžigalne kable. Če vidiš iskre so 100% kabli. Kdaj so bile menjane vžigalne svečke?

Re: AVTO TEŽKO VŽGE

Objavljeno: Pe okt 27, 2017 8:21 am
Napisal/-a ojnica
Kable zvečer mal pošpricaj s pršilko in opazuje, če kaj iskri (moraš dobro pogledat), drugač lahko tud tem.senzor zaj*bava., mogoče je tud problem v ključavnici. Sem imel ta motor 1.4 100KM (tud brat ga je imel, pri njemu na ŠKodui je crknila kompelt elektrika, pred 5 leti dal 1300 evrov), BBY pa loputa je tukaj samonastavljiva in zelo občutljiva, če je pucaš pazljiv. EGR ventil pa tukaj nebi smel imet vloge pri vžigu, saj menda pri okol 3000 obratov odigra svojo vlogo, recimo avto nima moči.

Re: AVTO TEŽKO VŽGE

Objavljeno: So okt 28, 2017 8:16 am
Napisal/-a kikis82
mrtwelvetrees je napisal/-a:Pumpa (za bancin) ti zavalfa ko daš kontakt ? Si probal z rezervnim ključem ?



Ja pumpa zalaufa, že ko vrata odpreš naredi bzzzz :) ko pa daš kontakt pa pumpa zabuli cirka 5 sekund. Včeraj sem ga prvič vžgal brez problemov in šel v mesto, tudi nazaj domov vžgal brez problemov. ko sem ga hotel dat v garažo pa ni in ni hotel vžgati in slišal sem pk pk pk da poka po releju ta čas ko verglaš.

Re: AVTO TEŽKO VŽGE

Objavljeno: So okt 28, 2017 1:44 pm
Napisal/-a kikis82
Danes sem posumil, da zna biti napaka kar v ključavnici, saj namreč pri kontaktu enkrat bolj zasvetijo števci, drugič manj, lučke tripajo in podobnno, zato komanda ne pride do releja za pumpo in sta tam 2 konektorja zaradi obremenjenosti bolj črna. Pumpa dela, se sliši, tudi preveril sem cev in je dovolj bencina prišlo po kablih. Filter za gorivo pa baje, da nima nič veze pri vžigu, da če bi bil poln smeti bi avto cukal med vožnjo, ne pa da ne bi vžigal.spomnim pa se tudi enega gospoda, ki je k nam enkrat pripeljal eno zadevo in se potem komaj odpeljal domov, ker mu avto ni vžgal in finta je bila v tem, da je moral dati ključ iz ključavnice in nazaj notri pol je pa vžgal. Je že kdo menjal ključavnico, so kakšne posebnosti?
Hvala.

Re: AVTO TEŽKO VŽGE

Objavljeno: To okt 31, 2017 8:55 am
Napisal/-a kikis82
Zamenjal elektronski del v ključavnici za 10 evrov in avto spet lepo vžiga. Tako, da če bo imel kdo podobne znake, da avto enkrat vžge, drugič ne in da so tudi števci slabše osvetljeni potem naj poizkusi zamenjati najprej ta električni vložek v ključavnici. Na srečo, sem lahko tudi vse sam doma zamenjal tako, da sem prihranil velik strošek. Je pa super prikaz menjave tega tudi na youtubu. lp

Re: AVTO TEŽKO VŽGE

Objavljeno: To okt 31, 2017 12:06 pm
Napisal/-a McLaren
Lepo da si zrihtal, samo ne razumem zakaj napises da je yt posnetek, le tega pa ne prilepis?