Stran 1 od 1

Menjalnik R5

Objavljeno: Sr feb 25, 2004 3:52 pm
Napisal/-a easy
Mene pa zanima, če paše menjalnik na R5 diesel menjalnik od bencinske petke in če so pol tud prestavna razmerja enaka?
Namreč v drugo prestavo mi iz tretje ne gre vedn, pa škrta.
Al se mi bol splača zamenjat zobnika (al je kej druga krivo)?

Objavljeno: Sr feb 25, 2004 3:54 pm
Napisal/-a Klausz
Pomoje ni tko na izi, ker ma diesel dost vecji navor in more bit vse skup dost mocnejse...

Objavljeno: Sr feb 25, 2004 6:17 pm
Napisal/-a monster_d
CE ti skrta v menajlniku, tak ko tudi meni :lol:
So zanic sinhroni, menjavat to se ti skor ne splaca, raje menjaj menjalnik.
Sicr pa pocakaj na vecer na to uprasanje bo znal lisko odgovorit!
LP

Objavljeno: Sr feb 25, 2004 7:22 pm
Napisal/-a PriSon
Jap to je sinhron, pa se ne splača popravit! Meni tudi škrtne(ponavadi pri višjih obratih) iz 3 v 4, če hitro šaltam. Samo sem se navadil pa nič več ne škrta :D ! Pa me to več sploh ne moti, da je sinhron up-pazit je treba malo, pa svoj avto vredi poznat, da se ne zašaltaš pri prehitevanju recimo!!!
Najbolje je, da se pozanimaš koliko bi te stalo in ko boš izvedel ceno te več ne bo nič motilo to škrtanje :lol: . Poskušaj najprej s tem, da počasi šaltaš, če se tega držiš bo normalno klapalo(razen, če je čist zanič sinhron)!
Relativna poceni rešitev blema je kupit rabljen menjalnik.
Karkoli boš se lotil ti držim pesti, da bo te čim manj po denarnici!
LP

Objavljeno: Sr feb 25, 2004 9:55 pm
Napisal/-a lisko
Emmm menjalnik od bencinarke na dizl petko ne paše..... komplet vse drgač. Paše pa mislim da od R5 expres ( ta stari 1.6 motorji) tko da najbol pocen boš porihtu da vzameš salamonca v roke pa mal pogledaš pod rezervni deli pa najdeš en menjalnik.
Tko za info.. jaz sem za bencinsko petko za menjalnik dal 7 jurjo... pa dela že skor eno leto BP

Objavljeno: Sr feb 25, 2004 10:00 pm
Napisal/-a lisko
No tko za začetk pa lahk olje pregledaš... je mel kolega skor enak blem. trdo šlo menjavat pa tko, pa je šlo u menjalnik skor več ko dva litra olja dolit.

Objavljeno: Če feb 26, 2004 8:34 am
Napisal/-a nebivedu
Olje v menjalniku zamenjaj. Ko boš olje zlil ven glej, če so vmes lesketajoči delčki kovine - če jih je veliko zamnejaj menjalnik, drugače pa daj kak QMI ali pa MOTOR-UP za menjalnike notri in olje, pa se vozi naprej - če ni dosti teh delcev, ti bo menjalnik še delal vsaj 20 - 50k kilometrov, če jih je pa zelo veliko, ti bo pa z novim oljem lahko ribnu menjalnik - sam sem mel isto sranje na petki turbo, ker sem vedno z menjalnikom in mašino bremzal namesto z bremzami - pač mi je bil večji užitek rahlo prtiskat nogo na bremzo, pa šaltat tok u nižje prestave, da so gume zarad tega kr blokirale, k menjalnik ni povleku. In pol je menjalnik shodu po 200k km prevoženih.

LP
Nebivedu

Objavljeno: Če feb 26, 2004 10:55 am
Napisal/-a easy
Ja sej olje sm dotočil, zato ker je spušal pri roki na menjalniku,ker en šrauf ni držal(pri manšetni).
Sam men iz tretje v drugo gre sam, če se skor čist ustavim oz. če se počas peljem, pa na hit cuknem, Bom kr menjalnik menjal.
Hvala za pomoč!