Spoštovani,
eden izmed možnih razlogov za vodo v sistemu je lahko npr. večje nihanje temperatur okolja, v katerem je gorivo, še posebej v hladnejših zimskih dneh (kondenzacija). Prav zaradi tega so v vozilu vgrajeni filtri, ki morajo morebitno izločeno vodo in nečistoče zadržati ter preprečiti napredovanje do elementov napajalnega sistema (tlačilka, šobe ipd.). Ni torej neobičajno, da se po določenem času oz. številu prevoženih kilometrov zazna tudi sledove vode v filtru. Vzrok za pogostejšo prisotnost vode v filtru je lahko tudi povsem mehanske narave, kot je npr. manjša netesnost na elementih napajalnega sistema (povezovalne cevi polnilne odprtine z rezervoarjem ipd.).
V Petrolu sicer goriva preverjamo na vseh najpomembnejših točkah nabavne in prodajne verige. Kakovost goriv se preverja na več načinov, pri vseh pa je pomemben način vzorčenja. Če gre za večje rezervoarje, podzemne ali nadzemne, se ti vzorčijo po predpisanem mednarodnem standardu (vzorec se odvzame potezno po višini ali pa se vzorči po nivojih - dno, sredina, vrh). Na prodajnih mestih se vzorci jemljejo tudi neposredno iz točilnega mesta torej preko pipe za točenje. Ta vzorec prestavlja gorivo kakršnega dobi tudi kupec ob točenju.Naj dodamo še podatek, da se goriva na prodajnih mestih preverjajo tudi s strani državnih inštitucij (državni monitoring). V ta namen pooblaščena neodvisna kontrolna ustanova naključno vzorči goriva na prodajnih mestih in izvaja kontrolo vseh predpisanih parametrov. To seveda velja tako za Petrolova kot tudi druga prodajna mesta goriv v Sloveniji.
V kolikor želite oddati reklamacijo na kvaliteto goriva, jo lahko vložite neposredno na prodajnem mestu, kjer naj bi prejeli sporno gorivo.
V primeru morebitnih dodatnih vprašanj se lahko na nas obrnete preko sistema
Povej Petrolu.
Silvan Simčič,
Trajnostni razvoj, kakovost in varnost
Petrol d.d.