V zadnjih dneh se je kar hitro stopnjevalo. Pred cca dobrim tednom opazim, da malo niha moc luci tudi tistih v kabini. Si recem, alternator bo spet treba popravljat. Do danes zjutraj tako. Zjutraj vzgem avto, rabim brisalce in vidim, da malo pocasi delujejo. Grem gledat napetost v servisni meni in je res bila nizka cca 11V. Torej, alternator ne polni. Me je ze skrbelo, otroke v vrtec pa potem cca pol ure voznje do sluzbe... si recem, ne bo slo. Potem pa opazim, da zacne filat na 14V, ko so obrati nad 1800. OK, si recem, ni panike. Pridem v sluzbo in tudi nazaj BP. Skocim v trgovino, grem vzgat avto in se komaj zazene. Mrknejo vse luci in prav z muko se vzge in to prakticno 5min po 30min voznji, ko je lepo alternator delal. Enako se zgodi malo kasneje, ko dam avto v garazo - prvic letos in prav zaradi suma, da je morda pa akumulator hin - je celih 5 let star.
Grem z voltmetrom pomerit akumulator in kaze 14,7V. Torej precej veliko.
Moje vprasanje je "simple". Kaj je narobe?
1. alternator
2. akumulator
3. oboje
4. nekaj tretjega
Avto:
Opel Astra H 1.7CDTI 74kw, 2005. Pred petimi leti je bil obnovljen alternator in menjan akumulator. Takrat je alternator cisto crknil in menjane so bile diode.
Vsaka pomoc dobrodosla
PS:
Sam se nagibam, da najprej menjam akumulator.