Napisal/-a plazydor So jan 06, 2018 3:23 pm
Pozdrav po zelo dolgem času.
Pred nekaj tedni sem si za sorazmerno male evre nabavil dokaj lepo ohranjeno Ferozo.
Sedaj pa na dan z problemi:
Prosti tek je dokaj visok nad med 1000 in 1100 obrati. Sem ga poskusil nastaviti, a kaj dlje od tega se ne upam, ker pač nisem domač z uplinjači.
Opazil sem da imam ta avto kar visoko delovno temperaturo. Kazalec mi kaže krepko nad polovico skale, čeprav je v navadni vožnji stabilna temperatura. Sumim, da je problem v termostatu, ali ne dela prav ali pa je izbran napačen. Sem že naročil ternostat z 82 stopinjami. Mi pa je nevarno poskočila temperatura, ko sem v klanec vozil polno prikolico peska in imel vklopljen 4x4. Mi pa je temperatura padla, ko sem nabil obrate, a ne veliko.
Možno, da se bo problem temperature rešil z novim termostatom in novo hladilno. Pa tudi sem opazil, da avtomatski čok ne deluje, a vseeno lepo vžiga vroč in mrzel, le ko je mrzel ne drži obratov. Po nekaj kilometrih pa jih drži samo malo preveč.
Avto ima novo tesnilo glave, ker baje niso opazili, da jim je zablokiral termostat. Sicer sem v tem času naredil z njim okoli 1000km in hladilne ne zmanjkuje niti ne ni sledov olja v hladil in tudi ni sledov vode v olju.
Sumim, da je avto samo slabo nastavljen.
Vprašanja:
1. iščem enega strokovnjaka za uplinjače, da ga dobro nastavi. Opažam, da imam zelo veliko porabo nekje okoli 15 litrov na 100 in mislim da je vzrok v samih nastavitvah
2. Da bom miren bom menjal olje, Kaj priporočate za terence. Kajti to bo moj osebni avto in tudi delovni (vozil dva iz gozda)
Načeloma pa sem kar zadovoljen, ker pogoni delajo in začuda za 1992 letnik školjka in šasija nista gnili.
Hvala za morebitne odgovore.