Dizzy je napisal/-a:podobno se mi je dogajalo ob vzvratni vožnji, ter občasno ob vožnji v prvi, npr. v kakšnih zastojih. par tednov zatem je začela zdrsovati sklopka. ko smo sklopko menjali, je izginil tudi ta zvok ... sem pa imel takrat 200.000 km na Toyoti Avensis, letnik 2001 ... :p
anzes je napisal/-a:Pozdravljeni,
da sporočim, kaj je povzročalo takšen čuden zvok.
Vrjeli ali ne, pri 62.000km mi je uspelo zažgati sklopko.
Ne me spraševat, kako je to mogoče, ker se tudi meni tud malo ne sanja, kako je to možno .
Sklopka je bila poslana nazaj v tovarno, garancija je pa še vedno pod vprašajem. Možno da je sploh ne bodo priznali :hmm: :N:
Lp
Kristjan123 je napisal/-a:definiraj prosim izjavo " ker pri sklopki ne bi mogel biti nežnejši"
Ne me narobe razumet samo eni strokovnjaki živijo v prepričanju da če pri 1000 obratih prestavi v 6 z polno naloženim avtom s tem špara sklopko in menjalnik
poznal sem celo takega pacienta ki je za dvignit obrate namesto šaltat dol parkrat vmes stisnil sklopko do polovice pri pritisnjenem gasu do konca
imaš pa tudi take ki jo pri speljevanju tišči na pol pritisnjeno še 2 minute ..... vsi pa kao delajo lepo če jih vprašaš ker za njih je uničevanje sklopke če voziš več kot 120 na uro
če se nekako laično izrazim sklopki-lamelam najbolj paše da je sklopka spuščena in občuti čimmanj navora motorja
anzes je napisal/-a:No pri meni se je pa zgodilo to, da v avtu ni bilo nikol nikakršnega smradu o zažgani sklopki.
Ker kolikor vem pravijo, da če se sklopka žge, zna zelo smrdetiKristjan123 je napisal/-a:definiraj prosim izjavo " ker pri sklopki ne bi mogel biti nežnejši"
Ne me narobe razumet samo eni strokovnjaki živijo v prepričanju da če pri 1000 obratih prestavi v 6 z polno naloženim avtom s tem špara sklopko in menjalnik
poznal sem celo takega pacienta ki je za dvignit obrate namesto šaltat dol parkrat vmes stisnil sklopko do polovice pri pritisnjenem gasu do konca
imaš pa tudi take ki jo pri speljevanju tišči na pol pritisnjeno še 2 minute ..... vsi pa kao delajo lepo če jih vprašaš ker za njih je uničevanje sklopke če voziš več kot 120 na uro
če se nekako laično izrazim sklopki-lamelam najbolj paše da je sklopka spuščena in občuti čimmanj navora motorja
Speljujem pri cca. 1000 obratih, prestavljam pa v obmocju 1500- 2000 obratov. Ko se avto ogreje, pa prestavljam seveda tudi v višjih obratih.
Pri tem 1.6 motorju moraš kar prestavljat tam okol 1500 obratih, da se motor ne trudi preveč.
V 6. prestavo dam pa veliko pozneje kot mi pa monitor na armaturki pokaže, ker mislim da pokaže sploh za 6. prestavo prekmalu in se motor trudi.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 74 gostov