joztom je napisal/-a:Za normalno delovanje je potrebna mešanica bencina in zraka (1:14,7). Tega določa podtlačni regulator ali LMM senzor z vročo žico, kakor je že izvedeno. Na bencinarjih je ponavadi podtlačni regulator, ki ima na grlu O-ring. Če ta ne tesni, pride do napake v merjenju in nepravilne mešanice, tudi zato lahko zaklenka. Preveri ta zeleni O-ring (cca 5x2,5mm Viton material, pomeri ga) in ga po potrebi menjaj. Lahko je tudi senzor len, ni odpovedal, le napako dela. Lahko je v tem področju kakšen fouš luft, pa sesa zrak še kje mimo senzorja, enako dela napake. Druga zgodba, ki je v porastu, pa so oljne pare, ki prehajajo v zgorevalni prostor in povzročajo nenadzorovane detonacije, to je najbolj opazno pri novejših downsizing motorjih. Ker so zelo močni tudi pod nizkimi obrati, jih radi pritiskajo do daske. Prezgodnji vžigi so poškodovali glavo marsikomu. Pomaga menjava olja za primernejšega, o tem smo že pisali, ki ne povzroča oljnih par in pritiskanje pozneje, nad 2500 obrati. Ne nazadnje tudi lambda vpliva na vbrizgavanje in če je stara in lena, enako povzroča težave.
frgo je napisal/-a:Napenjalec mikro jermena ste preverili? Pri meni se je praktično od novega pri pospeševanju pojavljal prasketajoč zvok. To je postajalo vse bolj očitno in moteče, še posebej s prižgano klimo. Vzrok: napenjalec mikro jermena je praktično razpadel. Menjan v garanciji.
zk_eu je napisal/-a:Hvala za idejo, ampak sem 100%, da ni napenjalec mikro jermena. Sploh zato, ker se na mestu ta zvok ne pojavlja.
frgo je napisal/-a:Bil sem v garanciji po n različnih servisih, dokler se ni en dečko, ko so že vsi obupali, spomnil in v šponar vtaknil ključ. In šponar je migal, moral bi bit pa pri miru. Ko so ga ven vzeli je bil že čisto razpočen, samo še par mm pleha je držalo...
Glede temperature pa težko povem, ker se je vse dogajalo poleti in zgodaj jeseni, ko je bilo zunaj toplo in sem veliko prižigal klimo.
Light spark knock is mild, barely audible pinging at partial throttle. It's kind of subjective, but if you've ever heard heavy detonation, you'll know what light knocking is.
Research has shown engines to be the most fuel efficient and to produce the most power when the timing is advanced to the point where light knocking is produced. Engines do not sustain any appreciable damage from light knocking at partial throttle, even over many thousands of miles. Knocking at WOT is cause for concern, though.
Po forumu brska: Google [Bot] in 35 gostov