Stran 1 od 1

Opel Insignia 1.8 l. 2011 (bencin) - okvara zračne lopute.

Objavljeno: Pe feb 23, 2018 9:25 pm
Napisal/-a zk_eu
Pozdravljeni,

danes zjutraj, ko sem dal kontakt in je avto (oznaka motorja A18XER) naredil tisti samodejni test sistema, je bilo pri motorju malo bolj glasno kot običajno (avta še takrat nisem prižgal). Kot bi se elektrika tepla, tako mogoče še najbolje opišem. Najprej se mi je zdelo, da imam prisluhe oziroma da to prihaja iz zunanje okolice in sem avto vseeno prižgal.

No, ko sem ga le prižgal, mi je takoj izpisalo: service ESP, engine power reduced in service vehicle soon. Obrati so mi pod štandgasom šli na 1500 rpm, kar nikoli ne gredo. Avto sem ugasnil, prižgal na novo in je bilo dobro dokler nisem prišel skoraj v službo (cca 3 km, motor se je ogrel do 60°C). Tam se mi je ponovno enako izpisalo in avto me ni spustil preko 2.000 rpm. Ko sem se ustavil, mi je začelo motor malo tresti, ampak ne tako kot da ne bi tekel po vseh celindrih. Tako sem ga vseeno raje takoj izklopil, malo počakal in ponovno prižgal. Lahko sem nato normalno parkiral kot da nič ni.

Priklopil sem ga na tester in pustil vžganega, da se je ogrel do delovne temperature, dodajal obrate. Avto je delal bp, glas motorja lep. Tester najde zabeleženo napako P2135-00, Accelerator Pedal Position Sensor 1 and 2 Signal Incorrect Ratio.

Nato sem opravil danes še 25 km vožnje. Avto je delal lepo. Tako, da sem začel sumiti, da zračna oziroma dušilna loputa heca le ko je avto hladen. Zato sem sedaj po nekaj urah dal konktakt, da avto spet naredi tisti test sistema, nato pa pritiskal na gas pri ugasnjenem motorju. In glej ga zlomka, zvok z zjutraj se je spet pojavil. Vsakič, ko sem pritisnil na gas, se je pri motorju (ta je bil ugasnjen) slišalo tak električen zvok ali kot da se nekaj mogoče malo zatika. Tako, da sem nekako prepričan, da je vzrok nekako v dušilni loputi.

Vprašanje. Če me loputa heca, ali se lahko vozim naslednji teden oziroma vsaj polovico tedna, ker enostavno nimam časa dati avto na popravilo oziroma ga nujno potrebujem? A se dušilne lopute popravljajo, ali se to samo menja? In, komu je to najbolje dati popraviti, ker sem bral, da jo je potrebno tudi programirati?

Hvala za nasvet.
Lp

Re: Opel Insignia 1.8 l. 2011 (bencin) - okvara zračne loput

Objavljeno: Pe feb 23, 2018 9:37 pm
Napisal/-a mrtwelvetrees
Mogoče se sliši neumno, jaz bi preveril napetosti akumulatorja, koliko ti polni alternator,... če so voltaže ok.

Re: Opel Insignia 1.8 l. 2011 (bencin) - okvara zračne loput

Objavljeno: Pe feb 23, 2018 9:48 pm
Napisal/-a zk_eu
Po mojem akumolator in alternatpr ni. Akumulator je tudi nov, ker mi je pred zimo vsakič pred zagonom javljajo padec napetosti akumulatorja in sem ga zamenjal.

System voltage mi je pri ugasnjenem motorju pokazal tester na 12.07 V, pri prižganem motorju pri malo obratih pa 14.81 V (to imam, ko sem si slikal). Ampak to je onboard merilec od avta. Multimetra nimam.

Avto vžiga bp drugače.

Re: Opel Insignia 1.8 l. 2011 (bencin) - okvara zračne loput

Objavljeno: So feb 24, 2018 12:19 am
Napisal/-a zk_eu
Dodatek.

Sem naredil enak postopek predenj sem se odpeljal (hladen motor). In lopute ni bilo slišati. Avto je pod obremenitvijo itd deloval normalno.

Bomo videli kaj bo zjutraj.

Re: Opel Insignia 1.8 l. 2011 (bencin) - okvara zračne loput

Objavljeno: Po feb 26, 2018 8:05 am
Napisal/-a zk_eu
Da sporočim, da se je problem sam od sebe odpravil. No, avto mi ne meče v rezervni program in deluje BP, pa sem čez vikend kar dosti prevozil. Sicer sem ob kontaktu še slišal malo ropotanje lopute kot sem opisal zgoraj, ampak, ko avto vžgem, je OK. Očitno jo malo temperatura heca. Če bo začela pa nazaj hecati, bom pa dal urediti.