Opel Insignia 1.8 l. 2011 (bencin) - okvara zračne lopute.
Objavljeno: Pe feb 23, 2018 9:25 pm
Pozdravljeni,
danes zjutraj, ko sem dal kontakt in je avto (oznaka motorja A18XER) naredil tisti samodejni test sistema, je bilo pri motorju malo bolj glasno kot običajno (avta še takrat nisem prižgal). Kot bi se elektrika tepla, tako mogoče še najbolje opišem. Najprej se mi je zdelo, da imam prisluhe oziroma da to prihaja iz zunanje okolice in sem avto vseeno prižgal.
No, ko sem ga le prižgal, mi je takoj izpisalo: service ESP, engine power reduced in service vehicle soon. Obrati so mi pod štandgasom šli na 1500 rpm, kar nikoli ne gredo. Avto sem ugasnil, prižgal na novo in je bilo dobro dokler nisem prišel skoraj v službo (cca 3 km, motor se je ogrel do 60°C). Tam se mi je ponovno enako izpisalo in avto me ni spustil preko 2.000 rpm. Ko sem se ustavil, mi je začelo motor malo tresti, ampak ne tako kot da ne bi tekel po vseh celindrih. Tako sem ga vseeno raje takoj izklopil, malo počakal in ponovno prižgal. Lahko sem nato normalno parkiral kot da nič ni.
Priklopil sem ga na tester in pustil vžganega, da se je ogrel do delovne temperature, dodajal obrate. Avto je delal bp, glas motorja lep. Tester najde zabeleženo napako P2135-00, Accelerator Pedal Position Sensor 1 and 2 Signal Incorrect Ratio.
Nato sem opravil danes še 25 km vožnje. Avto je delal lepo. Tako, da sem začel sumiti, da zračna oziroma dušilna loputa heca le ko je avto hladen. Zato sem sedaj po nekaj urah dal konktakt, da avto spet naredi tisti test sistema, nato pa pritiskal na gas pri ugasnjenem motorju. In glej ga zlomka, zvok z zjutraj se je spet pojavil. Vsakič, ko sem pritisnil na gas, se je pri motorju (ta je bil ugasnjen) slišalo tak električen zvok ali kot da se nekaj mogoče malo zatika. Tako, da sem nekako prepričan, da je vzrok nekako v dušilni loputi.
Vprašanje. Če me loputa heca, ali se lahko vozim naslednji teden oziroma vsaj polovico tedna, ker enostavno nimam časa dati avto na popravilo oziroma ga nujno potrebujem? A se dušilne lopute popravljajo, ali se to samo menja? In, komu je to najbolje dati popraviti, ker sem bral, da jo je potrebno tudi programirati?
Hvala za nasvet.
Lp
danes zjutraj, ko sem dal kontakt in je avto (oznaka motorja A18XER) naredil tisti samodejni test sistema, je bilo pri motorju malo bolj glasno kot običajno (avta še takrat nisem prižgal). Kot bi se elektrika tepla, tako mogoče še najbolje opišem. Najprej se mi je zdelo, da imam prisluhe oziroma da to prihaja iz zunanje okolice in sem avto vseeno prižgal.
No, ko sem ga le prižgal, mi je takoj izpisalo: service ESP, engine power reduced in service vehicle soon. Obrati so mi pod štandgasom šli na 1500 rpm, kar nikoli ne gredo. Avto sem ugasnil, prižgal na novo in je bilo dobro dokler nisem prišel skoraj v službo (cca 3 km, motor se je ogrel do 60°C). Tam se mi je ponovno enako izpisalo in avto me ni spustil preko 2.000 rpm. Ko sem se ustavil, mi je začelo motor malo tresti, ampak ne tako kot da ne bi tekel po vseh celindrih. Tako sem ga vseeno raje takoj izklopil, malo počakal in ponovno prižgal. Lahko sem nato normalno parkiral kot da nič ni.
Priklopil sem ga na tester in pustil vžganega, da se je ogrel do delovne temperature, dodajal obrate. Avto je delal bp, glas motorja lep. Tester najde zabeleženo napako P2135-00, Accelerator Pedal Position Sensor 1 and 2 Signal Incorrect Ratio.
Nato sem opravil danes še 25 km vožnje. Avto je delal lepo. Tako, da sem začel sumiti, da zračna oziroma dušilna loputa heca le ko je avto hladen. Zato sem sedaj po nekaj urah dal konktakt, da avto spet naredi tisti test sistema, nato pa pritiskal na gas pri ugasnjenem motorju. In glej ga zlomka, zvok z zjutraj se je spet pojavil. Vsakič, ko sem pritisnil na gas, se je pri motorju (ta je bil ugasnjen) slišalo tak električen zvok ali kot da se nekaj mogoče malo zatika. Tako, da sem nekako prepričan, da je vzrok nekako v dušilni loputi.
Vprašanje. Če me loputa heca, ali se lahko vozim naslednji teden oziroma vsaj polovico tedna, ker enostavno nimam časa dati avto na popravilo oziroma ga nujno potrebujem? A se dušilne lopute popravljajo, ali se to samo menja? In, komu je to najbolje dati popraviti, ker sem bral, da jo je potrebno tudi programirati?
Hvala za nasvet.
Lp