Ja, vsa čast
Sicer je res trajalo cca 3 tedne, hoteli so da pošljem diske nazaj, ker jih kao morajo poslati k proizvajalcu, da jih pregleda in potem odobri (ali pa ne) reklamacijo... s tem se nisem strinjal, ker rabim avto vsak dan in potem so me prosili, če jim lahko pošljem video vibracij volana med zaviranjem...
Po nekaj čakanja, so mi odgovorili, da je ridex odobril...
Vmes sem se pozanimal tudi pri nas kako je s temi reklamacijami (avtotrgovine) in povsod je prvi pogoj, račun vgradnje (ki ga jaz nisem imel), potem moraš diske vrnit, da jih pošljejo nazaj, in šele potem dobiš denar... največkrat niti ne, ker je ponavadi razlog pregretje, nepravilno utekanje, napačna mast... zelo redko je napaka proizvajalca.
V glavnem, zaenkrat kjub vsemu, zelo pozitivno mnenje o autodoc, tako cenovno, kot odnos do stranke! Tudi njihova on-line chat pomoč je na nivoju!