golfabimu je napisal/-a:...lahko tudi preveriš kablovje do EGRja, lahko da imaš tudi tu problem, lahko da ti N18 ventil heca...
Lp
Saj ne morem verjet, kaj sem ravnokar prebral... Če ima kabel do EGR ventila, je le-ta elektronski in
NIMA vakumskega N18 ventila ("N18" je v tem primeru elektronika znotraj ventila)! Če pa ima vakumsko reguliran EGR, potem ima N18 ventil.
Skratka, avto je letnik 2011 in ima v vsakem primeru električnega -torej "zunanji" N18 v tem avtu ne obstaja. P0403 lahko vrže ven samo ob pregoreli varovalki, okvari kablovja ali dejanski okvari / zatikanjem ventila (beri ko se dejanska pozicija (ventil ima senzor pozicije) ne ujema z zahtevano -
še enkrat: pozicija in ne pretok, katerega meri z LMM- za pretok je koda P0407 ipd.)
- če je CBAB motor, ima EGR ventil spredaj na sesalnem kolektorju in zadaj ločen hladilnik,
- če CFFB pa zadaj direktno na EGR hladilniku.
Ker je avtor teme omenil, da so mu "zlomili vakum", je verjetno CFFB, ki ima poleg EGR ventila tudi vakum aktuator za bypass mimo hladilnika. Zato je zelo pomembno, da avtorji tem tukaj navedejo čim več podatkov o avtomobilu. Ne vem kakšne ležaje ste mazali, upam da niste zamešali lopute za bypass z EGR ventilom