Stran 1 od 1

Problem Punto

Objavljeno: So feb 28, 2004 2:15 pm
Napisal/-a mistral1
Živjo,

imam problem z punto 1. ,l.99, 80000 km. In sicer. avto ne teče uredu. kot bi ga nekaj bremzalo.
v roku tedna dni je šla dihtunga na glavi, za vsak primer sem zamenjal še termostat in termo stikalo, ampak še vedno ni vredu. ventilator se včasih na prižge zelo dolgo časa in se začen kaditi ven iz hladilnika.

Kaj bi še lahko bilo narobe.

Re: Problem Punto

Objavljeno: Ne feb 29, 2004 11:31 am
Napisal/-a Tilen
mistral1 je napisal/-a:Kaj bi še lahko bilo narobe.


emmm...to da ne obiščeš lokalnega serviserja?

LP Tilen

Objavljeno: Ne feb 29, 2004 8:39 pm
Napisal/-a Jonny Vrabec
A si pogledu tekočino u kilerju?
A maš punto 55 al 75?

re:

Objavljeno: Če mar 11, 2004 8:06 pm
Napisal/-a skodaRS
No jest mam sicer punto 2 (2001) pa sm zdele menu dihtung na glavi namrec avto ni greu pa je to potegnil se za sabo pumpo za vodo termostat...

Re: Problem Punto

Objavljeno: Če mar 11, 2004 9:11 pm
Napisal/-a keylone
mistral1 je napisal/-a:Živjo,

imam problem z punto 1. ,l.99, 80000 km. In sicer. avto ne teče uredu. kot bi ga nekaj bremzalo.
v roku tedna dni je šla dihtunga na glavi, za vsak primer sem zamenjal še termostat in termo stikalo, ampak še vedno ni vredu. ventilator se včasih na prižge zelo dolgo časa in se začen kaditi ven iz hladilnika.

Kaj bi še lahko bilo narobe.
kolikor je mni znano je problem pri bubinah ker pol mas obcutek da kdaj dela na 3 cilindre ali pa tesnilo glave spiranje celindru

Objavljeno: Pe mar 12, 2004 2:39 am
Napisal/-a super98
keylone je napisal/-a:
kolikor je mni znano je problem pri bubinah ker pol mas obcutek da kdaj dela na 3 cilindre ali pa tesnilo glave spiranje celindru


To je tut možno! Punto I ma dve ločene cinšpule. Eno za prva dva cilinra, drugo pa za druga dva. Da se jih posebi kupt, ena pride 8000sit. Sam verjetn bi čutu če bi ti avto delu po treh cilindrih!
Varianta s spiranjem odpade, ker ma punto (če ma večtočkovni vbrizg) tko narjen da avtomatsko odklopi injektor na tistem cilindru, kjer se pojavi napaka na vžigu oziroma na cinšpuli!
Če maš 55ko pa zna bit stvar drugačna.