Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
StarKiller99
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 3
Pridružen: To maj 15, 2018 4:09 pm

Problem z grelcem lambde

Napisal/-a StarKiller99 To maj 15, 2018 4:26 pm

gre se glede avta Škoda Octavia combi MK1 1.6 bencinar 2003 OBD2 mi javlja napako na grelcu, kar mi je že prejšni lastnik rekel da ne ve kaj bi lahko bilo, da jo je menjal z neoriginal pa je isti drek, moti me predvsem zaradi check engine light nazadnje ko sem imel malo časa sem konektor od lambde odklopil in z ohm metrom pomeril grelec cca 10ohmov ok sepravi grelec je OK razen če je problem ker sonda predvidevam da ni original in ECU zazna da je prevelika upornost, bral sem da bi moralo biti med 0 in 6 ohmi... druga stvar pa ki pa sem jo še pomeril je napetost ki je na kontaktih grelca in ta je le 4 volte (moralo bi biti 12V?).. avto je bil takrat totalno mrzel saj je stal 1 dan res pa je da ga nisem zalavfal ampak mu dal samo kontakt. Bom jutri če bo vreme in čas probal pri zalavfanem avtu pomerit, ker sumim da bi lahko bilo kaj z napajanjem, saj jo je že prejšni lastnik menjal itd. Pa me zanima če ima kdo kakšno idejo, oče je včasih imel skoraj enako škodo 2000 2.0 in je to lambdo brez težav lahko zamenjal za neoriginalno.

pa naj še omenim da sem začel opažati v zadnjem času včasih ko stojim kje obrate kar sam navije do cca 1500 rpm pa jih ne drži konstantno ampak nihajo, potem normalno speleš vse dela ok,
če avto ugasneš in ponovno prižgeš napaka izgine idla normalno na 800-900rmp je možno da je povezano (bom preveril še motorček prostega teka in loputo)? sicer kot vem za mešanje bencina skrbi lambda pred katalizatorjem in je zadnja le za preverjanje delovanja katalizatorja?
Pa še zanima me katere firme lambda bi bila OK, ker kot je očitno nekateri ponaredki ne delujejo OK firm pa je ogromno, tako da sploh ne veš kaj bi vzel in pa še je kaj važna dolžina same lambde (del ki je v izpuhu), saj so različni ?
 
StarKiller99
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 3
Pridružen: To maj 15, 2018 4:09 pm

Re: Problem z grelcem lambde

Napisal/-a StarKiller99 Če maj 17, 2018 6:26 am

nihče? :D
 
Tomzi4
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 24
Pridružen: Pe nov 23, 2018 6:17 pm

Re: Problem z grelcem lambde

Napisal/-a Tomzi4 To dec 11, 2018 3:08 pm

Da ne odpiram nove teme ima kake veze na 4 pinski sondi, ce sta za merjenje kabla pravilno priklopljena?
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3148
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Problem z grelcem lambde

Napisal/-a joztom To dec 11, 2018 4:02 pm

Tanki drati so signal, debeli kurjava.
 
Tomzi4
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 24
Pridružen: Pe nov 23, 2018 6:17 pm

Re: Problem z grelcem lambde

Napisal/-a Tomzi4 To dec 11, 2018 6:16 pm

Vsi so istega premera
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6389
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Problem z grelcem lambde

Napisal/-a Fan To dec 11, 2018 7:12 pm

Obe bele žice so grelec, ostale dve žice so signal. Če bi se vedelo kam to vgrajujete, se bi lahko napisalo še barve signala.
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
Tomzi4
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 24
Pridružen: Pe nov 23, 2018 6:17 pm

Re: Problem z grelcem lambde

Napisal/-a Tomzi4 To dec 11, 2018 7:31 pm

Pozdravljeni,
Na stari sondi sta bili 2 črni ena bela pa ena plava žica, sedaj na novi pa 2 beli, ena črna pa ena siva. Po shemi, ki je bila priložena gre 2x črni na 2x beli, plava gre na črno kot signal, siva pa bela naj bila pa gnd. Ampak mi kaze kode za premalo voltazo P0037 in P0136 za merjenje. Prej na stari sondi pa je bila samo koda P0037. Pa me zanima kaj bi lahko bilo vzrok tega da nisem brezveze menjaval
 
Tomzi4
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 24
Pridružen: Pe nov 23, 2018 6:17 pm

Re: Problem z grelcem lambde

Napisal/-a Tomzi4 To dec 11, 2018 7:35 pm

Avto pa nič ne cuka, niti ni večja poraba edino na tehničnem ne gre skozi ker je prebogata mešanica.
 
danci1973
Uporabnik
 
Prispevkov: 1154
Pridružen: Pe jun 25, 2010 7:10 am
Kraj: Maribor

Re: Problem z grelcem lambde

Napisal/-a danci1973 To dec 11, 2018 8:55 pm

Če je mešanica prebogata, potem je poraba vsekakor višja, kot bi bila sicer.

Za P0037 bi jaz preveril:
  • napetost na kablih za grelec (eden od kablov bi moral imeti +12V proti masi)
  • kable od ECU do senzorja (da niso prekinjeni ali v stiku na maso)
  • konektor pri senzorju (da je čist, suh, brez korozije, ...)
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 29 gostov