Porsche Verovškova - katastrofa od garancije in servisa
Objavljeno: Če maj 17, 2018 11:41 am
Pozdravljeni, redko pišem na forum (več berem) tema pa naj bo v poduk vsem, ki se boste odpravili na Porsche Verovškova, kar vam sicer toplo odsvetujem.
Saga na mojem A4 avantu letnik 2013 se vleče od prvega rednega servisa v garancijski dobi, ki sem ga opravljal na omenjenem servisu dne 10.10.17. V sklopu servisa sem izpostavil, da se na podvozju sliši pokanje pri kolesih kadar vozim prek grbin, pločnika. Od takrat naprej imam konstantne probleme z volanom. V letu in pol "strokovnjaki" niso uspeli najti težave. Vsi skupaj so trdili, da je vse ok (vključno s tovarno), sedaj ko je avto izven garancije pa je čudežno potrebno zamenjati komplet volanski sistem. Stroški gredo seveda v nebo.Očitno bom moral iskati sodno pot, saj napak servisa ne mislim plačevati. Če bi vedel koliko problemov bom imel na tem servisu bi se ga seveda na daleč ognil. Nefunkcionalen volan, počeno vetrobransko steklo (verjetno od spuščanja z dvigala), opraskana vrata itd.. S svojim odnosom so me pripeljali tako daleč, da vsakič zahtevam popis stanja avtomobila. Njihovo sprenevedanje in žal tudi same tovarne nima meja
Prilagam kopijo korespodence med mano in odgovornimi na servisu iz katere si boste lahko sami ustvarili mnenje.
Saga na mojem A4 avantu letnik 2013 se vleče od prvega rednega servisa v garancijski dobi, ki sem ga opravljal na omenjenem servisu dne 10.10.17. V sklopu servisa sem izpostavil, da se na podvozju sliši pokanje pri kolesih kadar vozim prek grbin, pločnika. Od takrat naprej imam konstantne probleme z volanom. V letu in pol "strokovnjaki" niso uspeli najti težave. Vsi skupaj so trdili, da je vse ok (vključno s tovarno), sedaj ko je avto izven garancije pa je čudežno potrebno zamenjati komplet volanski sistem. Stroški gredo seveda v nebo.Očitno bom moral iskati sodno pot, saj napak servisa ne mislim plačevati. Če bi vedel koliko problemov bom imel na tem servisu bi se ga seveda na daleč ognil. Nefunkcionalen volan, počeno vetrobransko steklo (verjetno od spuščanja z dvigala), opraskana vrata itd.. S svojim odnosom so me pripeljali tako daleč, da vsakič zahtevam popis stanja avtomobila. Njihovo sprenevedanje in žal tudi same tovarne nima meja
Prilagam kopijo korespodence med mano in odgovornimi na servisu iz katere si boste lahko sami ustvarili mnenje.
Pozdravljeni,
Na vašem servisu sem bil že dvakrat zaradi volana. Še vedno se pojavlja:
1. Se ne vrača samodejno v nevtralni pložaj
2. Se ne giba zvezno ampak preskakuje po stopnjah
3. Na splošno je napornejši za premikanje
Omenjene težave so zelo moteče. Vožnja (še posebej na daljše relacije) je bolj utrujajoča, saj moram praktično iz vsakega ostrejšega zavoja, krmilo dobesedeno sam prestaviti v željeno smer. Tudi manevriranje z rahlim prijemom ni možno ampak za vsak premik potrebujem več moči kot prej.
Naj še enkrat poudarim da je težava nastala na vašem servisu, medtem ko ste "odpravljali" druge napake na podvozju, ki pa so vse po vrsti ostale, le da je od takrat problem še volan. Narejeni sta bili že dve posodobitvi sofvera, ki pa očitno ni rešitev za to težavo, ampak gre za nekaj mehanskega, kar sam trdim že ves čas.
Raziskal sem malo ta problem in naletel na zelo nazoren prikaz težave in popravila, ki ga dotični izvaja na na A4 letnik 2013. Točno te simptome imam tudi na svojem avtu.
https://www.youtube.com/watch?v=MW9M2n3Cym4
Zelo neprijetno se je kar naprej vračati na servis za eno in isto težavo. Pričakujem da boste problem odpravili, ker se s takim avtom ne mislim vozit.
Spoštovani,
zahvaljujem se vam za dopis v katerem opisujete težave, ki jih imate z vašim vozilom Audi A4, 2.0 TDI.
Pri pregledu zgodovine popravil sem ugotovil, da ste težavo preskakovanja oziroma trdoto volana prvič reklamirali dne 06.02.2017. Reklamirane
težave nismo mogli potrditi, smo pa izvedli posodobitev progama, kot nam je predlagal tovarniški vodič popravil. Težavo ste ponovno prijavili dne
10.10.2017, ko smo skupaj z vami izvedli testno vožnjo in vam povedali, da bomo vprašanje o težavi posredovali tehnični službi uvoznika vozil Audi.
Prejeli smo odgovor, da poizkusimo še enkrat s posodobitvijo programa z novejšo programsko verzijo in hkrati smo morali preveriti še zglob volana.
Ker težave nismo zasledili, smo skupaj s predstavnikom tehničene službe opravili testno vožnjo na kateri je bilo ugotovljeno, da je stanje volanskega
mehanizme brez težav in da je to stanje serije.
V takem primeru, kakršnikoli posegi ali zamenjave ne prinašajo izboljšav tako, da nam tovarna tegatudi ne dovoli.
Za morebitna dodatna vprašanja smo vam na voljo.
Spoštovani gospod Pernek,
Volan je bil v brezhibnem stanju (še več, nisem še vozil avta, ki bil bil tako mehak za vožnjo) dokler avta niso dobili v roke vaši mehaniki znotraj garancijskega roka. Prepričujete me da je normalno, da moram med vožnjo krmilo sam vračati v željen položaj? Take trditve enostavno ne sprejmem. Vsakič ko na parkiriščih srečam lastnike A4 jih povprašam po tej težavi. Le eden mi je do sedaj potrdil da ima težave. Vsekakor pa za moje pojme to ni normalno, problem se da odpraviti in to tovarna skoraj zagotovo tudi ve. Do sedaj ste reševali samo programsko. Ko sem nazadnje odpeljal od vas, mi je gospod izrecno rekel, naj se vozim in sporočim če bo težava še prisotna. V tem primeru naj bi se pogledalo če je problem mehanskega izvora in se po potrebi menja dele.
Povejte mi kaj bom moral narediti da boste težavo, ki je še enkrat poudarjam nastala po vašem prvem posegu odpravili? Bom moral kontaktirati tovarno (Avto je namreč prej bil v lasti Audi AG, kot službeno vozilo zato je tudi imel podaljšano garancijo, kar je bil zame velik argument ob nakupu), najeti odvetnika, dati vse skupaj v javnost ali kaj četrtega? Vse skupaj mi že pošteno preseda. Avto sem prisiljen voziti k vam na servis, jemati dopuste za vedno eno in isto težavo, rešitve pa ni. . Ravno nasprotno,vedno ko sem šel z vašega servisa je bilo vozilo manj funkcionalno. Vsaka "posodobitev" je namreč poslabšala delovanje avta pa naj si gre za emisije, gretje, sedaj za piko na i še volan.. Zato vedno izrecno poudarim, da nočem več nobenih sprememb na softveru.
Spoštovani gospod,
prejeli smo sporočilo, da ste posredovali pritožbo o nedelovanju volanskega sklopa
v vašem vozilu Audi A4 Avant, 2.0 TDI in datumom
predaje 21.02.2013 v tovarno Audi.
Zadevo smo ponovno preučili in ugotovili, da smo vse postopke vaše reklamacije vodili
po postopkih, ki jih v takih primerih predvideva tovarna. Ker v garancijskem obdobju ni
bilo moč potrditi težave ne z diagnostično napravo, kot tudi ne fizično na testnih vožnjah,
smo po navodilih, ki smo jih prejeli, izvajali programske nadgradnje. Ob vašem zadnjem
obisku servisa dne 16.04.2018, je bila na testni vožnji zaznana težava, ki ste jo reklamirali
in ponudili smo vam delno kritje stroška popravila, vendar se z našo ponudbo niste strinjali.
V priponki vam ponovno pošiljam ponudbo za popravilo z našo soudeležbo. V primeru, da
boste našo ponudbo za popravilo sprejeli vas prosim, da rezervirate termin popravila, ki bi
vam najbolj ustrezal.
Za morebitna dodatna vprašanja sem vam na voljo.
Lep pozdrav
Aleš