Napisal/-a lotko Po jun 04, 2018 10:14 am
Gre za Audija quattro 2.0 tdi, 150 konjskih moči, letnik 2013. Prižgala se je tista oranžna lučka za motor, tester je pokazal napako na egr ventilu in sicer premajhen pretok skozi ventil. Po prvem brisanju napake se je le ta znova pojavila že po dveh dneh vožnje. Mehanik je že prvič dejal, da je najbrž zapacan egr venil, zato sem z avtom naredil kakšnih 150 bolj "grobih" km, torej da sem ga malo bolj pognal v obrate. Tedaj lučka sama od sebe ugasne, si rečem ja sigurno je krivo tisto vsakdanje jutranje jajcanje v službo slabih 15 km, ko se avto ravno segreje in ga ugasnem. Tedaj je bilo kakšen teden vredu nato pa spet, lučka za motor. Dogovorim se z mehanikom, da bi očistil egr. Vzame ga dol in vidi, da je povsem lep, pravtako so svetle cevi, torej zapacan ni. Pobriše napako in spet je bilo mir nekaj dni, potem pa se dogovorim z drugim možakarjem, ki dela tudi čipanje in ostale posege v elektroniko. Namreč rekel sem si, da je najbolje, da bi blindiral egr ventil in je mir za vedno. Pridem k njem in takoj ko se vsede v avto priklopi tester mi reče, da ta zvok ni pravi zvok in, da nekaj piska nekje pri motorju.. In res odpremo pokrov motorja in ob rahlem dodajanju plina se sliši nek zvok, kakor da nekje uhaja zrak in ta hudič res piska. Spomnim se, da se je enkrat od doma z avtom odpeljala punca in sem bil na dvorišču in sem slišal nek piskajoč zvok, ki je prihajal nekje iz izpuha, kajti najbolj se je slišal, ko je z avtom speljala. Egr ventila, mi ni hotel izbrisati, svetoval je, da naj dvignemo avto in pregledamo vse cevke, izpuh itd. Avto peljem k mehaniku, da ga pregledajo in ne ugotovijo nič, mehanik celo reče, da se malo turbina sliši.. Medtem se je lučka spet prižgala, peljem se domov, spet malo bolj na grdo in lučka spet sama ugasne.
Zanima me, če je možno da bi bilo to piskanje kot posledica, da nekje uhaja oz. vleče zrak? Lahko piska sam egr ventil?