Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
stadion
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 74
Pridružen: Če okt 23, 2008 12:23 am

Insignia - nenavaden problem z žarnico itd

Napisal/-a stadion Če jul 12, 2018 11:10 pm

Avto je Insignia. Bixenonske luči. Samonastavljive.

Na ekranu je napaka:
"Check right dipped beam lamp"

Končno zdaj ugotovim kaj je. Če je nastavljen na automatic ( luci se prizgejo same, ko dam kontakt), se dolga luč ne prižge na desni strani. Če mam pa kratke luči in dam smernik v desno, pa ta ista žarnica sveti (v smislu da osvetluje desni kot pri zavijanju v desno).

Ni mi logike, da ena in ista žarnica ne sveti kot dolga luč, lahko pa sveti kot kratka luč za desni kot.

A je samo žarnico treba zamenjat ali gre to za kako napako v vezju? Vizualno zarnica ne izgleda kaj poskodovana.

Ne znam se odločiti, a je žarnica dobra ali zanič.

Še eno vprašanje. Ima kdo v okolici Kamnik, Domžale tester? Moj kitajski mi javlja "Link fail".
 
wragec
Novinec
 
Prispevkov: 253
Pridružen: So okt 15, 2005 10:07 pm

Re: Nenavaden problem z žarnico

Napisal/-a wragec Pe jul 13, 2018 7:01 am

Žarnico bo potrebno zamenjati. Najprej probaj zamenjati levo z desno pa boš videl kako se obnaša. Če bo tudi z drugo problem, lahko da je problem v balastu.
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Re: Nenavaden problem z žarnico

Napisal/-a abbe Pe jul 13, 2018 8:02 am

pa si siguren da gre za isto žarnico?
dipped beam je kratka luč ne dolga
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
jack86
Uporabnik
 
Prispevkov: 1265
Pridružen: Ne feb 24, 2008 8:01 pm
Kraj: Dolenjska

Re: Nenavaden problem z žarnico

Napisal/-a jack86 Pe jul 13, 2018 8:09 am

abbe je napisal/-a:pa si siguren da gre za isto žarnico?
dipped beam je kratka luč ne dolga


"bixenon" je ena in ista
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Re: Nenavaden problem z žarnico

Napisal/-a abbe Pe jul 13, 2018 9:20 am

men je to jasno..
ampak če šrebereš njegov post piše da dolga ne dela,ki naj bi bila ista kot kratka,za katero pa ne trdi da ne dela.
omenja pa zarnico za ovinke ki nima veze s tem..
Ni vse res kar napišem
 
vipe5s
Novinec
 
Prispevkov: 321
Pridružen: Pe avg 07, 2015 11:46 am

Re: Nenavaden problem z žarnico

Napisal/-a vipe5s Pe jul 13, 2018 9:49 am

Zelo zmedeno napisano...
Pol kratke bixenon delajo, dolge (dolga desna) pa ne? Kaj ima veze to z ovinkom, tam imaš cornering light H7 oz. koliko ti dnevna osveti desni kot.
Če dolga bixenon ne deluje potem je lahko tisti preklopnik, med dolgo in kratko, fuč.
Pozabi kitajski tester.
 
stadion
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 74
Pridružen: Če okt 23, 2008 12:23 am

Re: Nenavaden problem z žarnico

Napisal/-a stadion Pe jul 13, 2018 10:27 am

Glavne (bixenon) luči sploh niso problem. Na sliki sem označil katera žarnica me zafrkava.

Če imam luči v "automatic mode" (se mi prižgejo luči ob kontaktu same), svetijo samo te glavne luči bixenon luči, ki se premikajo gor pa dol.
Ta ki je na sliki označena, pa ostaneta ugasnjeni na obeh straneh.

Če dam smernik v desno/levo, se poleg glavnih bixenon prižge tudi ta žarnica, ki je označena, ker je verjetno zato, da dodatno osvetljuje tisto smer v katero zavijaš. Vklopita se in desna in leva, odvisno v katero smer dam smernik.

Če pa vklopim dolge luči, pa ta na desni strani (ta ki je označena) ne dela kot dolga luč, ostane ugasnjena, leva pa dela, sveti tudi kot dolga luč.

In zdaj mi ni jasno zakaj ena in ista desna žarnica lahko dela ob zavijanju na desnu, ko pa prižgem dolge luči je pa ugasnjena.

Slika
 
Uporabniški avatar
mrtwelvetrees
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2854
Pridružen: To apr 26, 2005 6:33 pm

Re: Nenavaden problem z žarnico

Napisal/-a mrtwelvetrees Pe jul 13, 2018 10:45 am

Jaz bi premenjal vse žarnice iz leve na desno stran... pa test
Sam vseeno je lahko kaj na elektroniki.
Si vedel, da so semaforje Iznašli pri naftnih podjetjih za zapravljanje goriva in večanje dobičkov?
 
stadion
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 74
Pridružen: Če okt 23, 2008 12:23 am

Re: Nenavaden problem z žarnico

Napisal/-a stadion Pe jul 13, 2018 10:54 am

Bom danes premenjal obe žarnici pa da prvo vidim če je problem žarnica, drugače pa na tester.
 
danci1973
Uporabnik
 
Prispevkov: 1154
Pridružen: Pe jun 25, 2010 7:10 am
Kraj: Maribor

Re: Nenavaden problem z žarnico

Napisal/-a danci1973 Pe jul 13, 2018 10:56 am

Morda pa ta dodatna ni mišljena, da bi delala kot dolga in je napaka v resnici na drugi strani? :?:

Če je žarnica H7, potem ne more bit problem v njej, ker lahko samo 'dela' ali 'ne dela'. Če pa je H4 ali kakšna druga, ki ima dve nitki, potem pa možno...
 
rs5
Novinec
 
Prispevkov: 396
Pridružen: Če jul 19, 2012 8:01 am

Re: Nenavaden problem z žarnico

Napisal/-a rs5 Pe jul 13, 2018 11:54 am

pri golfu je podobna zadeva.tista mala žarnica sveti v "ovinek"vsaj pri meni je tako
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3148
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Nenavaden problem z žarnico

Napisal/-a joztom Pe jul 13, 2018 4:04 pm

In zakaj je to dobro v ovinku, že lep čas gledam te neumnosti po cestah. Kaj neki si bodo še izmislili.
Drugače pa bixenon pomeni, da je to ena xenon žarnica in elektronska zaklopka za dolge.
 
Uporabniški avatar
mrtwelvetrees
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2854
Pridružen: To apr 26, 2005 6:33 pm

Re: Nenavaden problem z žarnico

Napisal/-a mrtwelvetrees Pe jul 13, 2018 5:13 pm

Žarnice za ovinek so OK zadeva ! Samo če pa to opcijo upravlja meglenka (spodaj) je pa brez veze, taka žarnica mora biti v glavnem žarometu, tisto tam spodaj pa je kr neki, za okras.
Si vedel, da so semaforje Iznašli pri naftnih podjetjih za zapravljanje goriva in večanje dobičkov?
 
luks104
Novinec
 
Prispevkov: 119
Pridružen: So mar 09, 2013 10:02 am

Re: Nenavaden problem z žarnico

Napisal/-a luks104 Pe jul 13, 2018 6:35 pm

Jaz imam Opel Astro J tudi z temi avtomatskimi biksenon lučmi. Zasenčene in dolge luči so izključno samo biksenonske, medtem ko so h7 žarnice, ki si jih označil, samo za vožnjo v ovinek (dejansko te luči veliko pripomorejo k vidljivosti v ovinek). Te dve luči se tudi prižgeta, če imaš vklopljene luči in prestaviš menjalnik v vzvratno prestavo, kar naj bi pomagalo pri vidljivosti pri manevriranju. Žarnici se ugasneta po nekaj metrih vožnje, oz. ko hitrost vozila preseže 10/20 km/h (točne številke ne vem na pamet). Sem pa vse to tudi prebral v navodilih za uporabo.
LP
 
luks104
Novinec
 
Prispevkov: 119
Pridružen: So mar 09, 2013 10:02 am

Re: Nenavaden problem z žarnico

Napisal/-a luks104 Pe jul 13, 2018 6:47 pm

Kopirano iz navodil (https://www.opel.si/za-lastnike-vozil/p ... ualni.html) (https://www.opel.si/content/dam/Opel/Eu ... online.pdf)

"Osvetlitev stranskih ulic:
V ostrih zavojih ali pri zavijanju s ceste - odvisno od kota volana in/ali vklopa smernikov - se vklopi dodaten žaromet, ki osvetli cesto v pravem kotu v želeni smeri vožnje. Funkcija deluje le pod hitrostjo 40 km/h.

Funkcija pri vzvratni vožnji:
Pri vklopljenih žarometih in vzvratni prestavi se vklopita oba dodatna žarometa. Svetijo še dodatnih 20 sekund po pretiku iz vzvratne prestave ali dokler ni prekoračena hitrost vožnje naprej 7 km/h."

LP
 
stadion
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 74
Pridružen: Če okt 23, 2008 12:23 am

Re: Nenavaden problem z žarnico

Napisal/-a stadion Pe jul 13, 2018 11:36 pm

Še v imenu testerja napišem post, kaj je on povedal:

Adaptive xenon light 4.0

U1513 LIN bus user Communication error
U1523 LIN data bus 2 Communication error
U1514 LIN bus user Communication error
U1524 LIN data bus 2 Communication error
U1512 LIN bus user Communication error
U1522 LIN data bus 2 Communication error

U0140 Communication withcentral electronics No communication
U0121 Communication withcentral ABS/ESP No communication
U0100 Communication withengine control unit No communication
U1521 LIN data bus 2 Communication error

Situacija je taka, da je na levi gumi zanič ležaj, kar mi je žal da nisem sam tega pogruntal pred testerjemm, ker je bil zvok v kabini kar glasen in očiten.

Stručnjak je mnenja, da bo po popravilu ležaja ugasnila lučka ESP Service na dusplayu, ker trenutno tam pri senzorju prihaja do napake zaradi zanič ležaja.

Baje... naj bi na zato v posledici tudi na desni luči potem izgnila ta napaka: "Check right dipped beam lamp", ker naj bi šlo zdaj, zaradi te ESP napake pri zavijanju in nagibih, za napako v komunikaciji z ECUjem, ampak jaz to dvomim. Občutek imam, da mogoče menjava cele luči nebi pomagala, ampak da je v kakih kablovjih =(

Kje so cajti ko si zamenjal H7 luč in če je svetla dolga in kratka si bil "good to go".
 
Uporabniški avatar
zk_eu
Novinec
 
Prispevkov: 271
Pridružen: To nov 03, 2015 9:46 pm

Re: Nenavaden problem z žarnico

Napisal/-a zk_eu Po jul 16, 2018 9:09 am

Kot je napisal @luks104 . Gre za dodatno žarnico, ki osvetljuje samo ovinke, ki pa ni H7, ampak je H11. Žarnica ti bo zasvetila, če boš dal v vzvratno prestavo, potem se prižgeta obe. Ob posameznem smerniku se tista in seveda ob zasuku volana posamezna. S tvojo žarnico oziroma AFL lučmi ni nič narobe. Če je karkoli narobe z AFL lučmi, se ti na voznikovem zaslonu prižge opozorilo. Za dolge/kratke luči pa je samo ena žarnica tipa D1S, motorček pa premika lečo, da nato sveti kot dolga ali kratka, levo ali desno.

Kateri tester uporabljaš? Če uporabljaš tiste ELM327, potem moraš kupiti točno takega za Opla ali pa premenjati (prelotati) en pin, sicer se ti ne povezuje pravilno z ECU in ostalimi računalniki. Če pa imaš to urejeno, potem pa priklop neoriginalnega vedno izklopi ESP/ABS itd, zato ti javi napako.
 
Uporabniški avatar
zk_eu
Novinec
 
Prispevkov: 271
Pridružen: To nov 03, 2015 9:46 pm

Re: Nenavaden problem z žarnico

Napisal/-a zk_eu To jul 17, 2018 2:41 pm

Pa @stadion. Za vsak slučaj, ker sem se zdajle spomnil in si napisal, da se sliši levi kolesni ležaj.

Da se ti ne sliši slučajno ležaj v menjalniku. Kateri letnik in kateri motor ima Insignia? Če je 130 KM CDTi in letnik pred (polovico leta) 2012, potem ima M32 menjalnik, ki ima probleme z enim ležajem v menjalniku, ki če dokončno odpove, ti lahko v celoti uniči menjalnik. Odpove skoraj pri vseh Insignija do tega letnika, ki ga imajo (pri bencinskih malo kasneje, a tudi). Zato ga je nujno, predenj naredi škodo, zamenjati in nato nimaš več težav.

Zadeva tuli podobno ali skoraj isto kot kolesni ležaj. Zvok pa prihaja iz leve strani ali nekje pod pedali. Glede tega si preberi tukaj (https://www.opelforum.si/index.php/topic/30167-menjalnik-m32-te%C5%BEave/ in https://www.opelforum.si/index.php/topic/29363-menjalnik-m32/).

Ne vem koliko si prepričan, da je kolesni ležaj. Mi imamo v družini že 6. Opla. Vseh pet smo zvozili preko 300.000 km, moj ima pa malo čez 180.000 km in nikoli nam ni crknil kolesni ležaj, ne bom pa rekel, da ni nemogoče. Sploh pa, če si priklopil z neoriginalnim testerjem ti bo vedno izpisalo napako pri ESP in ABS. Zato te za vsak slučaj opozorim, da ne boš imel res kakšnih velikih stroškov.
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Re: Nenavaden problem z žarnico

Napisal/-a abbe To jul 17, 2018 9:44 pm

Zakaj si mnenja da bo vedno napisal napako na abs/esp če se priklopi na neoriginalen tester?
jaz temu ne verjamem.
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
zk_eu
Novinec
 
Prispevkov: 271
Pridružen: To nov 03, 2015 9:46 pm

Re: Nenavaden problem z žarnico

Napisal/-a zk_eu Sr jul 18, 2018 7:49 am

Sam imam ta ELM 327 tester (če lahko sicer temu rečeš tester, vendar mi zadostuje za tisto kar potrebujem), ki ga uporabljam za povezovanje s pomočjo aplikacije ScanMyOpel. Meni vedno ob povezovanju z EBC modulom izpiše ven določene napake, ki so včasih prisotne, včasih pa ne (napake niso vedno iste). Vedno in takoj ob priklopu ti tudi izpiše na voznikovem zaslonu napako in opozorilo: "Service ESP, Service stabilitrak ipd". Povezovanje z EBC modulom je v glavnem moteno.

Slika

Kolega pa ima kitajski klon OP-COMa in mu dela enako. Zakaj zagotovo vem, da ni nobene napake? Ker ima moj mehanik originalni tester in mu nič od tega ne izpiše, ne prižge se mu nobeno opozorilo. Tako pač je na Oplih. Ne vem, če na vseh, zagotovo pa na njegovi Insigniji in Astrah okoli tega letnika. Na očetovem VW pri priklopu že tega ELM327 ne izpiše nobene napake.

Meni je drugače mehanik svetoval, da naj ta tester priklapljam pri ugasnjenem motorju. Je pa pri Insigniji dovolj, da obrneš ključ že v "položaj 1", ko se odklene volan (in še ni kontakta) in se lahko povežeš, da ti ne javlja teh napak. Vsaj meni jih ne. Morebitne napake pa tako ostanejo zabeležene oziroma se izrišejo še le po ne vem točno kolikih zagonih (če niso več prisotne).
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 38 gostov