Stran 1 od 3

Insignia - nenavaden problem z žarnico itd

Objavljeno: Če jul 12, 2018 11:10 pm
Napisal/-a stadion
Avto je Insignia. Bixenonske luči. Samonastavljive.

Na ekranu je napaka:
"Check right dipped beam lamp"

Končno zdaj ugotovim kaj je. Če je nastavljen na automatic ( luci se prizgejo same, ko dam kontakt), se dolga luč ne prižge na desni strani. Če mam pa kratke luči in dam smernik v desno, pa ta ista žarnica sveti (v smislu da osvetluje desni kot pri zavijanju v desno).

Ni mi logike, da ena in ista žarnica ne sveti kot dolga luč, lahko pa sveti kot kratka luč za desni kot.

A je samo žarnico treba zamenjat ali gre to za kako napako v vezju? Vizualno zarnica ne izgleda kaj poskodovana.

Ne znam se odločiti, a je žarnica dobra ali zanič.

Še eno vprašanje. Ima kdo v okolici Kamnik, Domžale tester? Moj kitajski mi javlja "Link fail".

Re: Nenavaden problem z žarnico

Objavljeno: Pe jul 13, 2018 7:01 am
Napisal/-a wragec
Žarnico bo potrebno zamenjati. Najprej probaj zamenjati levo z desno pa boš videl kako se obnaša. Če bo tudi z drugo problem, lahko da je problem v balastu.

Re: Nenavaden problem z žarnico

Objavljeno: Pe jul 13, 2018 8:02 am
Napisal/-a abbe
pa si siguren da gre za isto žarnico?
dipped beam je kratka luč ne dolga

Re: Nenavaden problem z žarnico

Objavljeno: Pe jul 13, 2018 8:09 am
Napisal/-a jack86
abbe je napisal/-a:pa si siguren da gre za isto žarnico?
dipped beam je kratka luč ne dolga


"bixenon" je ena in ista

Re: Nenavaden problem z žarnico

Objavljeno: Pe jul 13, 2018 9:20 am
Napisal/-a abbe
men je to jasno..
ampak če šrebereš njegov post piše da dolga ne dela,ki naj bi bila ista kot kratka,za katero pa ne trdi da ne dela.
omenja pa zarnico za ovinke ki nima veze s tem..

Re: Nenavaden problem z žarnico

Objavljeno: Pe jul 13, 2018 9:49 am
Napisal/-a vipe5s
Zelo zmedeno napisano...
Pol kratke bixenon delajo, dolge (dolga desna) pa ne? Kaj ima veze to z ovinkom, tam imaš cornering light H7 oz. koliko ti dnevna osveti desni kot.
Če dolga bixenon ne deluje potem je lahko tisti preklopnik, med dolgo in kratko, fuč.
Pozabi kitajski tester.

Re: Nenavaden problem z žarnico

Objavljeno: Pe jul 13, 2018 10:27 am
Napisal/-a stadion
Glavne (bixenon) luči sploh niso problem. Na sliki sem označil katera žarnica me zafrkava.

Če imam luči v "automatic mode" (se mi prižgejo luči ob kontaktu same), svetijo samo te glavne luči bixenon luči, ki se premikajo gor pa dol.
Ta ki je na sliki označena, pa ostaneta ugasnjeni na obeh straneh.

Če dam smernik v desno/levo, se poleg glavnih bixenon prižge tudi ta žarnica, ki je označena, ker je verjetno zato, da dodatno osvetljuje tisto smer v katero zavijaš. Vklopita se in desna in leva, odvisno v katero smer dam smernik.

Če pa vklopim dolge luči, pa ta na desni strani (ta ki je označena) ne dela kot dolga luč, ostane ugasnjena, leva pa dela, sveti tudi kot dolga luč.

In zdaj mi ni jasno zakaj ena in ista desna žarnica lahko dela ob zavijanju na desnu, ko pa prižgem dolge luči je pa ugasnjena.

Slika

Re: Nenavaden problem z žarnico

Objavljeno: Pe jul 13, 2018 10:45 am
Napisal/-a mrtwelvetrees
Jaz bi premenjal vse žarnice iz leve na desno stran... pa test
Sam vseeno je lahko kaj na elektroniki.

Re: Nenavaden problem z žarnico

Objavljeno: Pe jul 13, 2018 10:54 am
Napisal/-a stadion
Bom danes premenjal obe žarnici pa da prvo vidim če je problem žarnica, drugače pa na tester.

Re: Nenavaden problem z žarnico

Objavljeno: Pe jul 13, 2018 10:56 am
Napisal/-a danci1973
Morda pa ta dodatna ni mišljena, da bi delala kot dolga in je napaka v resnici na drugi strani? :?:

Če je žarnica H7, potem ne more bit problem v njej, ker lahko samo 'dela' ali 'ne dela'. Če pa je H4 ali kakšna druga, ki ima dve nitki, potem pa možno...

Re: Nenavaden problem z žarnico

Objavljeno: Pe jul 13, 2018 11:54 am
Napisal/-a rs5
pri golfu je podobna zadeva.tista mala žarnica sveti v "ovinek"vsaj pri meni je tako

Re: Nenavaden problem z žarnico

Objavljeno: Pe jul 13, 2018 4:04 pm
Napisal/-a joztom
In zakaj je to dobro v ovinku, že lep čas gledam te neumnosti po cestah. Kaj neki si bodo še izmislili.
Drugače pa bixenon pomeni, da je to ena xenon žarnica in elektronska zaklopka za dolge.

Re: Nenavaden problem z žarnico

Objavljeno: Pe jul 13, 2018 5:13 pm
Napisal/-a mrtwelvetrees
Žarnice za ovinek so OK zadeva ! Samo če pa to opcijo upravlja meglenka (spodaj) je pa brez veze, taka žarnica mora biti v glavnem žarometu, tisto tam spodaj pa je kr neki, za okras.

Re: Nenavaden problem z žarnico

Objavljeno: Pe jul 13, 2018 6:35 pm
Napisal/-a luks104
Jaz imam Opel Astro J tudi z temi avtomatskimi biksenon lučmi. Zasenčene in dolge luči so izključno samo biksenonske, medtem ko so h7 žarnice, ki si jih označil, samo za vožnjo v ovinek (dejansko te luči veliko pripomorejo k vidljivosti v ovinek). Te dve luči se tudi prižgeta, če imaš vklopljene luči in prestaviš menjalnik v vzvratno prestavo, kar naj bi pomagalo pri vidljivosti pri manevriranju. Žarnici se ugasneta po nekaj metrih vožnje, oz. ko hitrost vozila preseže 10/20 km/h (točne številke ne vem na pamet). Sem pa vse to tudi prebral v navodilih za uporabo.
LP

Re: Nenavaden problem z žarnico

Objavljeno: Pe jul 13, 2018 6:47 pm
Napisal/-a luks104
Kopirano iz navodil (https://www.opel.si/za-lastnike-vozil/p ... ualni.html) (https://www.opel.si/content/dam/Opel/Eu ... online.pdf)

"Osvetlitev stranskih ulic:
V ostrih zavojih ali pri zavijanju s ceste - odvisno od kota volana in/ali vklopa smernikov - se vklopi dodaten žaromet, ki osvetli cesto v pravem kotu v želeni smeri vožnje. Funkcija deluje le pod hitrostjo 40 km/h.

Funkcija pri vzvratni vožnji:
Pri vklopljenih žarometih in vzvratni prestavi se vklopita oba dodatna žarometa. Svetijo še dodatnih 20 sekund po pretiku iz vzvratne prestave ali dokler ni prekoračena hitrost vožnje naprej 7 km/h."

LP

Re: Nenavaden problem z žarnico

Objavljeno: Pe jul 13, 2018 11:36 pm
Napisal/-a stadion
Še v imenu testerja napišem post, kaj je on povedal:

Adaptive xenon light 4.0

U1513 LIN bus user Communication error
U1523 LIN data bus 2 Communication error
U1514 LIN bus user Communication error
U1524 LIN data bus 2 Communication error
U1512 LIN bus user Communication error
U1522 LIN data bus 2 Communication error

U0140 Communication withcentral electronics No communication
U0121 Communication withcentral ABS/ESP No communication
U0100 Communication withengine control unit No communication
U1521 LIN data bus 2 Communication error

Situacija je taka, da je na levi gumi zanič ležaj, kar mi je žal da nisem sam tega pogruntal pred testerjemm, ker je bil zvok v kabini kar glasen in očiten.

Stručnjak je mnenja, da bo po popravilu ležaja ugasnila lučka ESP Service na dusplayu, ker trenutno tam pri senzorju prihaja do napake zaradi zanič ležaja.

Baje... naj bi na zato v posledici tudi na desni luči potem izgnila ta napaka: "Check right dipped beam lamp", ker naj bi šlo zdaj, zaradi te ESP napake pri zavijanju in nagibih, za napako v komunikaciji z ECUjem, ampak jaz to dvomim. Občutek imam, da mogoče menjava cele luči nebi pomagala, ampak da je v kakih kablovjih =(

Kje so cajti ko si zamenjal H7 luč in če je svetla dolga in kratka si bil "good to go".

Re: Nenavaden problem z žarnico

Objavljeno: Po jul 16, 2018 9:09 am
Napisal/-a zk_eu
Kot je napisal @luks104 . Gre za dodatno žarnico, ki osvetljuje samo ovinke, ki pa ni H7, ampak je H11. Žarnica ti bo zasvetila, če boš dal v vzvratno prestavo, potem se prižgeta obe. Ob posameznem smerniku se tista in seveda ob zasuku volana posamezna. S tvojo žarnico oziroma AFL lučmi ni nič narobe. Če je karkoli narobe z AFL lučmi, se ti na voznikovem zaslonu prižge opozorilo. Za dolge/kratke luči pa je samo ena žarnica tipa D1S, motorček pa premika lečo, da nato sveti kot dolga ali kratka, levo ali desno.

Kateri tester uporabljaš? Če uporabljaš tiste ELM327, potem moraš kupiti točno takega za Opla ali pa premenjati (prelotati) en pin, sicer se ti ne povezuje pravilno z ECU in ostalimi računalniki. Če pa imaš to urejeno, potem pa priklop neoriginalnega vedno izklopi ESP/ABS itd, zato ti javi napako.

Re: Nenavaden problem z žarnico

Objavljeno: To jul 17, 2018 2:41 pm
Napisal/-a zk_eu
Pa @stadion. Za vsak slučaj, ker sem se zdajle spomnil in si napisal, da se sliši levi kolesni ležaj.

Da se ti ne sliši slučajno ležaj v menjalniku. Kateri letnik in kateri motor ima Insignia? Če je 130 KM CDTi in letnik pred (polovico leta) 2012, potem ima M32 menjalnik, ki ima probleme z enim ležajem v menjalniku, ki če dokončno odpove, ti lahko v celoti uniči menjalnik. Odpove skoraj pri vseh Insignija do tega letnika, ki ga imajo (pri bencinskih malo kasneje, a tudi). Zato ga je nujno, predenj naredi škodo, zamenjati in nato nimaš več težav.

Zadeva tuli podobno ali skoraj isto kot kolesni ležaj. Zvok pa prihaja iz leve strani ali nekje pod pedali. Glede tega si preberi tukaj (https://www.opelforum.si/index.php/topic/30167-menjalnik-m32-te%C5%BEave/ in https://www.opelforum.si/index.php/topic/29363-menjalnik-m32/).

Ne vem koliko si prepričan, da je kolesni ležaj. Mi imamo v družini že 6. Opla. Vseh pet smo zvozili preko 300.000 km, moj ima pa malo čez 180.000 km in nikoli nam ni crknil kolesni ležaj, ne bom pa rekel, da ni nemogoče. Sploh pa, če si priklopil z neoriginalnim testerjem ti bo vedno izpisalo napako pri ESP in ABS. Zato te za vsak slučaj opozorim, da ne boš imel res kakšnih velikih stroškov.

Re: Nenavaden problem z žarnico

Objavljeno: To jul 17, 2018 9:44 pm
Napisal/-a abbe
Zakaj si mnenja da bo vedno napisal napako na abs/esp če se priklopi na neoriginalen tester?
jaz temu ne verjamem.

Re: Nenavaden problem z žarnico

Objavljeno: Sr jul 18, 2018 7:49 am
Napisal/-a zk_eu
Sam imam ta ELM 327 tester (če lahko sicer temu rečeš tester, vendar mi zadostuje za tisto kar potrebujem), ki ga uporabljam za povezovanje s pomočjo aplikacije ScanMyOpel. Meni vedno ob povezovanju z EBC modulom izpiše ven določene napake, ki so včasih prisotne, včasih pa ne (napake niso vedno iste). Vedno in takoj ob priklopu ti tudi izpiše na voznikovem zaslonu napako in opozorilo: "Service ESP, Service stabilitrak ipd". Povezovanje z EBC modulom je v glavnem moteno.

Slika

Kolega pa ima kitajski klon OP-COMa in mu dela enako. Zakaj zagotovo vem, da ni nobene napake? Ker ima moj mehanik originalni tester in mu nič od tega ne izpiše, ne prižge se mu nobeno opozorilo. Tako pač je na Oplih. Ne vem, če na vseh, zagotovo pa na njegovi Insigniji in Astrah okoli tega letnika. Na očetovem VW pri priklopu že tega ELM327 ne izpiše nobene napake.

Meni je drugače mehanik svetoval, da naj ta tester priklapljam pri ugasnjenem motorju. Je pa pri Insigniji dovolj, da obrneš ključ že v "položaj 1", ko se odklene volan (in še ni kontakta) in se lahko povežeš, da ti ne javlja teh napak. Vsaj meni jih ne. Morebitne napake pa tako ostanejo zabeležene oziroma se izrišejo še le po ne vem točno kolikih zagonih (če niso več prisotne).