Stran 2 od 2

Re: Peugeot 207 1.4 (75KM) 2012

Objavljeno: To avg 28, 2018 7:32 am
Napisal/-a simonojstersek
Še ena sladka: Ko je mehanik zamenjal namerno preluknjan in odklopljen termostat, je pred tem izmeril tudi hladilno tekočino. Rezultat: dodana voda.

Re: Peugeot 207 1.4 (75KM) 2012

Objavljeno: To avg 28, 2018 7:50 am
Napisal/-a ojnica
Sedaj, ko si popravil in imaš račune pa kr k prodajalcu in se zmenit, da ti povrne del stroškov, če ne pa v tožbo.
Garancijo imaš, če jo ni je prodajalec odgovoren za skrite napake pol leta po nakupu.
Kar lepo do odvetnika

Re: Peugeot 207 1.4 (75KM) 2012

Objavljeno: To avg 28, 2018 1:49 pm
Napisal/-a cc09
Še ena sladka: Ko je mehanik zamenjal namerno preluknjan in odklopljen termostat, je pred tem izmeril tudi hladilno tekočino. Rezultat: dodana voda.


Antifriz Koncentrat je nerazredčeno, do okolja prijazno sredstvo za zaščito hladilnih sistemov motorjev pred zmrzovanjem in korozijo. Izdelan je po najsodobnejši tehnologiji iz monoetilglikola in dodatkov, ki preprečujejo korozijo kovinskih delov. Sredstvo ne vsebuje aminov, nitritov, silikatov in fosfatov. Pred uporabo ga je treba razredčiti z vodo. Zagotavlja dolgotrajno zaščito odprtih in zaprtih hladilnih sistemov motorjev. Priporočeni intervali menjave so tako 5 let ali 250.000 km za osebna vozila (ima tvoj več kot tolk km?) in 650.000 km za tovorna vozila. Še posebej je primeren za hladilne sisteme, ki so izdelani iz aluminijevih legur. Pred uporabo ga moramo ustrezno razredčiti z vodo.

Morda samo tole v seriji problemov: diski so razpadli med vožnjo.


Torej ima najverjetneje prevrtene kilometre. Zakaj nisi začel s to težavo? Ker je nemogoče, da bi imel "dobro ohranjen" več kot 150,000 km, in nemogoče, da bi se pri pod 150,000 km diski razpadli.

Govorim o malomarnosti prodajalca.


Ja, prodajalec sigurno je svojga dnarja vreden, avto pa ni v dost drugačnem stanju kot večina rabljenih na trgu. Samo to.

Re: Peugeot 207 1.4 (75KM) 2012

Objavljeno: To avg 28, 2018 2:15 pm
Napisal/-a zk_eu
Kar razlagaš je grozljivo. Zakaj nisi zadeve reševal v okviru garancije (ki jo imaš 1 mesec) ali zahtevka za odpravo stvarne napake (2 leti)? Prve pol leta ti niti napake ni treba dokazovati, ker te varuje zakonska domneva in mora prodajalec dokazati, da napaka ni obstajala ob izročitvi.

Jaz tega ne bi popravljal na svoje stroške. Če ne druga, bi ga pa vsaj sam popravil in nato od njega zahteval odškodnino, če mi ne bi hotel stroškov plačati. Upam, da si ga vsaj obvestil o napakah.

Pa vsaj kazensko ovadbo vloži oziroma ga ovadi na policiji. Zadnje čase je kar dosti obravnav na sodiščih zaradi vrtenja kilometrov in podobnih goljufij.. So se ljudje KONČNO ZBUDILI.

Vsakemu se lahko to zgodi. Ampak te stvari se dogajajo v veliki večini tudi zato, ker ste ljudje nekritični do teh ravnanj oziroma znate jamrati samo po forumih in sami popravljate vozila, ki očitno niso to, kar je bilo oglaševano, nič pa ne naznanite državnim organom, ne zahtevate odškodnin. Itak, da se prodajalcem splača.

Re: Peugeot 207 1.4 (75KM) 2012

Objavljeno: Sr avg 29, 2018 6:02 am
Napisal/-a simonojstersek
"cc09", vem kaj je antifriz. V hladilnem sistemu je bilo veliko preveč vode, ki jo je nekdo nalil, ker mu je antifriz bil predrag.

Seveda sem ga obvestil. Na lep način in tudi na malo manj lep način. Izmika se na polno. Zavedam se svojih pravic. Avto imamo v lasti malo manj kot 1 mesec. Se bom še odločil kaj storiti.

Re: Peugeot 207 1.4 (75KM) 2012

Objavljeno: Sr avg 29, 2018 7:00 am
Napisal/-a cc09
Ti moraš najt dokaz, da ima avto prevrtene kilometre. Na račun česa drugega ne boš nič dosegel. Da je treba zamenjat jermene, metlice brisalcev, zavore, gume in podobno, sigurno ne. Tudi voda v antifrizu ni nič posebnega. Prvič, to spada vse pod redno vzdrževanje, ki je pač počakalo nate, in drugič, to bi lahko preveril prej ko si ga kupil.
Če ti na uradnem servisu potrdijo, da ima avto veliko več km, ali pa da je celo servisna ponarejena, boš pa najbrž res kaj nazaj dobil.

Re: Peugeot 207 1.4 (75KM) 2012

Objavljeno: To sep 04, 2018 9:38 am
Napisal/-a simonojstersek
Fan je napisal/-a:Preverite:
Tesnost izpuha, kisikovo sondo in njeno ožičenje, vžigalne svečke, dušilno loputo ( umazana - potrebno čiščenje in ponovna kalibracija ), potlačne cevi okoli motorja ( počena, preparela, sneta ). V koliko imate možnost priklopa na tester, pa se hitro vidi kaj nagaja.



Še vedno ga popravljamo... :? Te dni sem dal zamenjati ABS enoto, tako da je zdaj to OK. Obrati motorja pri manjših obratih (ogret avtomobil) pa še vedno poplesujejo. Tudi pokanje v izpušni cevi ob vožnji s spuščenim plinom je še vedno prisotno.
Zamenjane so bile svečke, preverjena kisikova sonda, dušilna loputa očiščena, izpušna cev nova. Na testerju kaže vse OK. Je treba mogoče narediti optimizacijo nastavitev vžiga?

LP

Simon