Stran 1 od 2
Oteženo speljevanje avta
Objavljeno: Pe avg 24, 2018 10:36 am
Napisal/-a Ssimoncelli
Pozdravljeni, mene pa zanima če mogoče lahko kdo pomaga, in sicer težava je v tem da avto zelo težko spelje, vedno mu je potrebno dodati vsaj malo gasa, bog ne daj da je potrebno speljati v kakšen klanec.
Pred kratkim je bilo menjano cel komplet na menjalniku (sklopka, vztrajnik, potisni ležaj).
Gre se za dizelski motor 1.6 tdi 77kw.
Pozna se tudi ko v primeru, da je avto v drugi prestavi na 1200-1400rpm pritisnem na gas sploh nima moči kot da je zaležan in šele na 1800rpm ko se vklopi turbina je avto poskočen, ali je to da je dolgo prestavno razmerje Al kaj druga.
Avto ima sedaj Prevoženih dobrih 150k in je vozen po AC relacija okoli dobrih 20km v eno smer.
Hvala za odgovore že naprej

Re: Oteženo speljevanje avta
Objavljeno: Pe avg 24, 2018 11:18 am
Napisal/-a titanius
Vsak dizel je bolj ali manj mrtev pri 1200-1500 obrati, potem pa potegne, ko doseže navor. Sicer pa 1.6tdi ni dirkalnik.
Pri speljevanju je vselej potrebno dati gas. Kaj ti bi v klanec speljal brez dodajanja gasa s samo spuščanjem sklopke? Malo morgen.
Re: Oteženo speljevanje avta
Objavljeno: Pe avg 24, 2018 11:53 am
Napisal/-a mardy
Minili so časi 1.9 tdi/sdi in traktorskega navora "brez gasa" - 1.6 tdi ti crkne kot vsak bencinar, če eksperimentiraš nekaj v tem smislu kot opisuješ.
Ti Common Rail motorji se radi zavrtijo, in le-tega držat po 1500, kaj šele na mučilnih 1200rpm je utopija. Vozi ga kot bencinarja.
Če pa gre tukaj za kakšno potresavanje, kot praviš je bila menjana vsa sklopčna periferija, pa lahko debatiramo, da kaj ni OK bilo narejeno.
Re: Oteženo speljevanje avta
Objavljeno: Pe avg 24, 2018 12:48 pm
Napisal/-a uros11
1.6 TDI ravno zaradi tega sam doda gas, ko spuščaš sklopko. Verjetno drugi tudi. Bolj bi verjel, da kaj ne dela, kot da je to značinost 1.6 TDI-ja.
Re: Oteženo speljevanje avta
Objavljeno: Pe avg 24, 2018 12:51 pm
Napisal/-a Fnatic
Pa meni tudi sam dodaja gas in lahko brez vozim ampak avto ne gre nikamor in o poskočnosti ni ne duha ne sluha.
Jaz tudi ne razumem, zakaj na take dre*aste obrate vozite. Daj malo gasa pa bo ane. Jaz sem se že v avtošoli, ko me je ''učil'' speljevanja samo s sklopko bunil, da to ne gre nikamor in bi bilo fajn dodat vsaj malo gasa, da se premaknemo. Zdaj toliko in toliko let pozneje sem še vedno istega mnenja (pustimo kolone itd..). malo zavrtet na obrate in bo avto poskočen, lastnik vesel, mašinca bo pa tudi lažje dihala.
P.s.: če je pa kaj dejansko narobe (okvara), se pa vnaprej opravičujem.
Re: Oteženo speljevanje avta
Objavljeno: Pe avg 24, 2018 5:31 pm
Napisal/-a a4
ravno tam so težave: sklopka, potisni ležaj, vztrajnik
Re: Oteženo speljevanje avta
Objavljeno: Pe avg 24, 2018 9:22 pm
Napisal/-a RedBaron
A je takšno stanje že od nekdaj, ali je včasih šel bolj? V tem primeru bi lahko bil krivec LMM...
Drugače pa ti novejši in bolj naviti dizli res rabijo nekoliko višje obrate (vsaj ene 1700 in naprej) da se zganejo...
1.9 PD TDI 105 KM v golfu V je res vlekel od 1000 pa do 4000 rpm, 1.6 TDI pa ni tak... Tudi 2.0 TDI 140 KM ni tak... rabi slabih 2000 rpm da potegne...
Re: Oteženo speljevanje avta
Objavljeno: So avg 25, 2018 11:59 am
Napisal/-a joztom
Nič me ne moti, kako vozite te svoje uboge dizeljne, motijo me pa me zlobni predlogi, kako predlagate človeku višje obrate, sami pa vozite na 1200. Kdorkoli je vozil dizeljna z automatikom, recimo zmerno na relacijah, mu ga je avtomatski menjalnik držal na 1500 obratov, ker je to idealno.
To pomeni, da je obravnavani avto primeren za strokovni servis, kjer naj ugotovijo zakaj turbina ne grabi pravočasno.
Zakaj neki bi človek kupoval dizeljna, če ne vleče pod nizkimi obrati, bolano.
Re: Oteženo speljevanje avta
Objavljeno: So avg 25, 2018 7:49 pm
Napisal/-a mrtwelvetrees
Imel sem Elantro 2.0 crdi mislim da 112KM in 5 prestav. To je šlo brez gasa tudi malo v klanec... bil pa je glasen ko traktor.
Pol 1.5dci 110KM in 6 prestav je tudi rad crknil če mu nisi dal dosti gasa
Zdej 1.6dci pa sam malo dodaja gas ko speljuješ in tudi če crkne sam avto prižge nazaj če hitro stisneš sklopko.
Re: Oteženo speljevanje avta
Objavljeno: Ne avg 26, 2018 8:28 am
Napisal/-a kx500
Kot prvo en lep pozdrav vsem.
Za motor 1.6 tdi je to "normalno". V prejšnji službi smo imeli tri golfe 7 z motorjem 1.6tdi, ki sem jih redno vozil , in pri vseh je bila ista zgodba.
Motor je pri nizkih obratih popolnoma neodziven. To v v kombinaciji z zgrešenimi razmerji petstopenjskega ročnega menjalnika naredi vožnjo pri nizkih obratih res "mučno" sploh če je vmes še kakšen klanec. Če ne bi v tem času vozil tudi 1.5dci in 1.6dci motorjev bi si tudi jaz mislil, da jo to pač normalno za manjši dizelski motor.
Zanimivo pa mi je še to, da ta "težava" ni bila omenjena v noben testu vozil z 1.6tdi motorjem (110KS), ki sem ga do sedaj prebral?
Re: Oteženo speljevanje avta
Objavljeno: Ne avg 26, 2018 9:10 am
Napisal/-a Firediver
Najbrž bo to zato, ker se VAG tehnike ne sme grajati...ima kdo boljšo razlago?
Re: Oteženo speljevanje avta
Objavljeno: Ne avg 26, 2018 6:23 pm
Napisal/-a nejc1
Ne vem no, sem vozil par različnih 1.6 TDI-jev (postavljal v delavnico in speljeval z njimi sem jih pa cel kup) in z vsakim se je dalo normalno speljat, tudi brez gasa če želiš, itak pa da za hitrejše speljevanje dodaš malo gasa. Tako da pomoje je tu nekaj narobe z motorjem, mogoče MAF senzor.. Res da motor je do 1500 precej mrtev, potem je malo bolje, nad cca 2000 pa potem dobro potegne, ampak tega se pač navadiš in voziš temu primerno. Sicer pa v drugi more avto lepo vlečt v štangasu in tudi ko daš gas more solidno potegnit navzgor, drugače nekaj ne štima z motorjem...
Re: Oteženo speljevanje avta
Objavljeno: Ne avg 26, 2018 8:37 pm
Napisal/-a ijuvan
Tudi jaz imam enake izkušnje s tem motorjem kot kx500, enako golf 7 1.6 tdi z ročnim menjalnikom. Mi je tudi bilo čudno, kako ponesrečena kombinacija motorčja in menjalnika je in sem šel iskat teste in spet isto kot pri kx500 - nikjer ne omenjajo tega. Tako da se izognem golfa, če le gre

Ampak dokler Ssimoncelli ne napiše, ali je to nov problem ali je že skozi tako.....
Re: Oteženo speljevanje avta
Objavljeno: Po avg 27, 2018 2:11 am
Napisal/-a renault_dti
Imel Passata 2012 s tem motorjem in 6 (!) stopenjski menjalnik in meni je bil super.
Sam imam to navado da vozim z malimi obrati, in me avti ki jih treba držat v obratih zelo motijo...lahko samo potrdim, da se je Passat super peljal, vlekel iz štangasa, tudi v klanec BP peljal z malimi obrati.
Lahko, da ima menjalnik tak vpliv ali preprosto ni vse OK z avtom....
Re: Oteženo speljevanje avta
Objavljeno: Pe nov 02, 2018 8:11 am
Napisal/-a Ssimoncelli
Lep pozdrav,
Ja najprej sem kupil avto in opazil da sklopka spodrsava zato tudi menjan komplet set v menjalniku.
Vozil sem že ta model 6 in 7 in v obeh primer je prilagodil obrate da avtomobil normalno spelje, ta ki pa je sedaj omenjen pa preden bi moral speljati obrati kar upadejo in avto ugasne (speljevanje na ravnem), spelje samo v primeru če sklopko spuščam zelo zelo počasi to traja lahko tudi nekje 8sekund.
Kot sem že povedal tudi poskocnost avtomobila ni to kot pri ostalih dveh, je pa edina opazka to da sta oba imela v peti prestavi na 2000rpm nekje 100km/h na števcu, ta pa ima pod enakimi pogoji 120km/h na uro
Re: Oteženo speljevanje avta
Objavljeno: Pe nov 02, 2018 8:34 am
Napisal/-a cc09
Si siguren, da ima 150,000 prevozenih?
Re: Oteženo speljevanje avta
Objavljeno: Pe nov 02, 2018 2:52 pm
Napisal/-a Ssimoncelli
Ja, preverjeno na Porsche servisu letos marca, naj bi bli realni kilometri v sistemu ki je zabeležen ta avto.
Re: Oteženo speljevanje avta
Objavljeno: Pe nov 02, 2018 4:11 pm
Napisal/-a avto fan1308
Hja nevem no. Ko mo kupovali R Grand scenica leta 2013 je imel realnih "100.000km" tako je bilo zabeleženo tudi na POOBLAŠČENEM servisu RENAULT. Imel sem srečo, da je pod sedežem bil zmečkan račun na katerem je pa bilo 160.000 km. Se je pa tudi šasija ujemala. Tako, da za Renault nisem prepričan glede realnosti km.
lp
Re: Oteženo speljevanje avta
Objavljeno: Pe nov 02, 2018 8:04 pm
Napisal/-a cc09
Pozna kdo koga, ki bi kupil nov avto, in menjal sklopko pri 150,000 km?
Re: Oteženo speljevanje avta
Objavljeno: Pe nov 02, 2018 10:22 pm
Napisal/-a luxxx7
Da. In ne pri 150.000 km, ampak pri 120.000 km.