Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
heinzhp2018
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 3
Pridružen: So sep 22, 2018 5:14 pm

Peugeot 308 1.6 16V VTI (EP6 motor) P1339 napaka

Napisal/-a heinzhp2018 So sep 22, 2018 6:01 pm

Pozdravljeni,

lastim si Peugeot-a 308 1.6 16V VTI (EP6 motor) letnik 2008 in 250000km. Prvi lastnik vsi servisi opravljeni redno. Zadnjih 14 dni imam težave z napačnimi vžigi (misfire) kot kaže.

Do napake pride po malo daljši vožnji ko je motor na delovni temperatur in v prostem teku oz nizkih obratih. Na zaslonu se izpiše Depollution system faulty in prižge se lučka za motor, diagnostika pokaže napako P1339 (včasih tudi P1340 in P1336). Ko pride do napake motor teče zelo nemirno saj kot kaže ECU prekine vbrizg v 3. clinder. Če motor ugasnem, počakam par sekund in nato ponovno vžgem, motor spet deluje po vseh 4 cilidnrih, Depollution system faulty in prižgana lučka za motor pa ostaneta. Pri hladnem štartu motorja ni zaznati nobenih težav.

Do sedaj smo preizkusili:

-zamenjava mest vžigalnih tuljav med cilindri
-zamenjava mest svečk med cilindri
-čiščenje in zamenjava mest injektorjev

Zamenjane so bile tudi vse 4 svečke in vse 4 tuljave, zamenjana sta bila tudi oba senzorja na odmičnih gred in senzor na ročični gredi, vendar napaka ostaja ista.

Opravljen je bil tudi kompresijski test, ki je pokazal normalno kompresijo na vseh 4 cilindrih.

Na tujih forumih berem da bi bila vzrok tudi visokotlačna črpalka za gorivo, vendar kot kaže jo ta motor nima (očitno samo motorji z turbino EP6DT).

Kode so bile prebrane z pomočjo Texa IDC5 in Wurth WoW, ne vem pa če bi bilo kaj drugače z Diagbox-om saj do njega nimam dostopa.

Hvaležen bom za vsak namig oz pomoč pri reševanju.
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6389
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Peugeot 308 1.6 16V VTI (EP6 motor) P1339 napaka

Napisal/-a Fan So sep 22, 2018 11:31 pm

Preverite fazo motorja in kaj pravil katalizator.
Pri motorjih z obrabljeno pogonsko verigo se je omenjena napaka pojavljala zaradi spreminjanja kota vžiga. Lahko pa je zmanjšan pretok plinov skozi katalizator, v cevi pred njim so samovžigi, kar senzorji zabeležijo kot napačen vžig valja. Najbližji valj je št.3
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
heinzhp2018
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 3
Pridružen: So sep 22, 2018 5:14 pm

Re: Peugeot 308 1.6 16V VTI (EP6 motor) P1339 napaka

Napisal/-a heinzhp2018 Ne sep 23, 2018 9:44 am

Hvala za odgovor, faza motorja je ok, motor teče lepo do točke ko pride do napake. Prav tako katalizator naj bi bil katalizator ok, če ne bo kakšne druge ideje bom probal še odstranit katalizator.

Ali je možno da bi te simptome povzročal defekten termostat oz ohišje termostat?
 
Uporabniški avatar
pocesnkII
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 705
Pridružen: Po maj 28, 2007 12:38 pm
Kraj: kamnik

Re: Peugeot 308 1.6 16V VTI (EP6 motor) P1339 napaka

Napisal/-a pocesnkII Ne sep 23, 2018 7:37 pm

Preveri kakšen je konektor na injektorju, kakšen je konektor na računalniku (nekatere je zalivala voda). Injektorje prestavite tako da ni noben na svojem mestu. Ker nekateri testerji (malo slabši) predvsem pri psa in renault grupi kažejo napako na določenem cilindru, dejjansko pa je to cilinder kateri je po vrsti za vžig in ne dejansko po zaporedju na motorju
primer:
Slika
Diagnostika in servis osebnih ter tovornih vozil ->PM
 
heinzhp2018
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 3
Pridružen: So sep 22, 2018 5:14 pm

Re: Peugeot 308 1.6 16V VTI (EP6 motor) P1339 napaka

Napisal/-a heinzhp2018 Ne sep 23, 2018 8:25 pm

Kabli in konektorji so bili preverjeni, brez sledov korozije, prav tako so bili med sabo zamenjani vsi injektorji/svečke in tuljave, vendar napak ostaja enaka. Za cilinder sem sigurno da je pravi, saj sem ko pride do napake izklopil tuljavi na tem cilindru in se ni poznalo nič pri delovanju motorja. Ko sem izklopil ostale se je to močno poznalo.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 36 gostov