Stran 4 od 4

Re: Ropot hladnega motorja Octavia 5E 2.0 TDI

Objavljeno: Sr mar 20, 2019 6:11 pm
Napisal/-a nejc1
Pač živimo v času ko (skoraj) vsak gleda na to kako s čim manj truda imeti čim večje dobičke in če vzamejo na primer poceni plastiko so že v štartu nekaj prišparali, pa še potem ko bo malo po izteku garancije zadeva spustila bodo lahko nov del drago prodali... Žal...

Re: Ropot hladnega motorja Octavia 5E 2.0 TDI

Objavljeno: Sr mar 20, 2019 6:38 pm
Napisal/-a void
immbm13 je napisal/-a:Samo kot info.
Zmanjkovanje hladilne tekočine je rak rana številni novejših vozil različnih znamk.
Vzrok so največkrat razna ohišja / komponente iz plastike, ki s časom počijo, ne tesnijo več.
Tukaj mislim predvsem ohišja termostatov, hladilnikov EGR, plastičnih elementov na hladilniku hladilne tekočine,...
Seveda je presenetljivo veliko težav tudi na vodnih črpalkah in tesnjenju le teh.


Točno tako, zmanjkovanje tekočine je sploh pri dizlih kriv ponavadi EGR hladilnik. Problematični so tudi kakšni plastični Y členi.

Re: Ropot hladnega motorja Octavia 5E 2.0 TDI

Objavljeno: Če mar 21, 2019 3:56 pm
Napisal/-a AssKicker
Marsikateri egr hladilnik bi lahko rešili, če bi ljudje bolj pogosto menjali antifriz. Nekateri mehaniki celo ob glavnem servisu ujamejo stari antifriz, katerega potem ponovno nalijejo. Žal pa se v hladilni tekočini sčasoma razkrajajo aditivi, med drugimi tudi aditiv proti koroziji, in zato hladilnik znotraj prerjavi.

Re: Ropot hladnega motorja Octavia 5E 2.0 TDI

Objavljeno: Če mar 21, 2019 4:11 pm
Napisal/-a Fan
Ja res je. To pa se počne zaradi tega, da je lahko cenejši servis. Čeprav dolgoročno ima lastnik vozila večje stroške pri servisiranju. Kar pa marsikaterega mehanika/mojstra/popoldanca to ne skrbi - ker je cenejši je pač on dobil delo. V koliko bi lastniki vozil spraševali kaj se dobi za določeno ceno, pa bi bilo tudi to drugače.

Re: Ropot hladnega motorja Octavia 5E 2.0 TDI

Objavljeno: Če mar 21, 2019 5:41 pm
Napisal/-a immbm13
Pri novejših vozilih pogostejše menjavanje hldilne tekočine žal ne pomaga. Gre za težavo v plastiki, ki ni dovolj odporna na visoke temperature in na staranje in zato enostavno poči ali se deformira.

Re: Ropot hladnega motorja Octavia 5E 2.0 TDI

Objavljeno: Pe mar 20, 2020 9:41 am
Napisal/-a guesswho
Kar sem sam bral forume, ni še noben rešil problem z podtlačno črpalko.
Tudi z menjavo, je zvok prišel nazaj čez cca 5000km, to naj bi bilo normalno. No moja ima že 200k s tem zvokom, in zaenkrat dela vse bp.
Ta problem imajo tudi audiji, vwji-, seati, vsi VAG, in kako najlažje preveriš? Pokrovček od olja odpreš ko motor teče in je zelo slišati ropotanje...

Re: Ropot hladnega motorja Octavia 5E 2.0 TDI

Objavljeno: Sr jul 15, 2020 11:02 pm
Napisal/-a desmodromica
Kaj pa, če bi vsi skup šaltali na jtdM motorje?

Re: Ropot hladnega motorja Octavia 5E 2.0 TDI

Objavljeno: Če jul 16, 2020 8:51 am
Napisal/-a pskoda
Misliš multijet
Hud stroj

Re: Ropot hladnega motorja Octavia 5E 2.0 TDI

Objavljeno: Če jul 16, 2020 9:11 am
Napisal/-a desmodromica
Sočustvujem z vami...takšnih preglavic, potratenega denarja in skrbi si pri novih ali samo nekaj let starih avtih noben ne želi. Moj zavarovalniški agent ima Passat 2.0 TDi 2018 in pravi, da mu je mehanik rekel, češ do 250k km zdrži, potem pa generalka, sem mislil malo bučk pač...potem pa tukaj zasledim, da je nekdo na audiju 2016 letnik pri 225k moral dati glavo brusit :shock: Sklepam, da so to bolj izjeme, kot pravilo, ampak vseeno, to se ne bi smelo dogajati, sploh na odstavnih pasovih že pregovorno postajajo Nemci...strinjam se z izjavo, da hočejo po aferi dieselgate nadomestiti izgubo s kombiniranjem izdelkov in polizdelkov...ali načrtno, ko preteče garancija. So TSi motorji kaj boljši? Bojda tudi nekaj občasno tresejo in cukajo, celo novi v rokah novinarjev. Cene pa megalomanske.