Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
mrtwelvetrees
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1944
Pridružen: To apr 26, 2005 6:33 pm

Re: Kontrolna lučka izpušnega sistema (P0420) - Opel Insigni

Napisal/-a mrtwelvetrees Po dec 10, 2018 4:23 pm

Isto motor je imela tudi Opel Zafra in drugi, tako je po moje enak katalizator.
Pa zna biti tudi enak katalizator kot pri 1.6 mašinah (nisem prepričan).
Si vedel, da so semaforje Iznašli pri naftnih podjetjih za zapravljanje goriva in večanje dobičkov?
 
titanius
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 615
Pridružen: Ne jan 17, 2016 9:16 pm

Re: Kontrolna lučka izpušnega sistema (P0420) - Opel Insigni

Napisal/-a titanius Po dec 10, 2018 10:27 pm

Jaz ti pa rabljenega ne bi priporočil. Zakaj?

1. ne veš kaj kupuješ,
2. lahko si nesrečen in gre po gobe že po tednu uporabe,
3. lahko pa imaš srečo in bo zdržal 5 let :D

Jaz bi rajši malo počakal, če so finance problem ter potem vzel univerzalnega. Bolje malo počakati kot pa dati denar za rabljenega pa kasneje še za drugega. Če me razumeš kaj sem ti hotel povedat s tem.
 
Uporabniški avatar
ojnica
aka Sonček
 
Prispevkov: 2166
Pridružen: Po jun 25, 2012 9:34 pm
Kraj: daleč še iz Vrhnike

Re: Kontrolna lučka izpušnega sistema (P0420) - Opel Insigni

Napisal/-a ojnica Po dec 10, 2018 11:41 pm

Za rabljenega bo dal toliko kot za univerzalnega:
http://www.bolha.com/nadomestni-deli/av ... 61966.html
 
Uporabniški avatar
zk_eu
Novinec
 
Prispevkov: 131
Pridružen: To nov 03, 2015 9:46 pm

Re: Kontrolna lučka izpušnega sistema (P0420) - Opel Insigni

Napisal/-a zk_eu To dec 11, 2018 9:07 am

mrtwelvetrees je napisal/-a:Isto motor je imela tudi Opel Zafra in drugi, tako je po moje enak katalizator.
Pa zna biti tudi enak katalizator kot pri 1.6 mašinah (nisem prepričan).


Točno ja. Mislim, da bo držalo. Tudi Chevrolete bi lahko gledal, ker imajo enak motor notri.

titanius je napisal/-a:Jaz ti pa rabljenega ne bi priporočil. Zakaj?

1. ne veš kaj kupuješ,
2. lahko si nesrečen in gre po gobe že po tednu uporabe,
3. lahko pa imaš srečo in bo zdržal 5 let :D

Jaz bi rajši malo počakal, če so finance problem ter potem vzel univerzalnega. Bolje malo počakati kot pa dati denar za rabljenega pa kasneje še za drugega. Če me razumeš kaj sem ti hotel povedat s tem.


Vem kaj misliš. Sam pri vzdrževanju avta nikoli nisem varčeval in tudi rabljenega dela še nisem nikoli vgradil v noben moj avto. Tudi na kvaliteti nisem nikoli varčeval. Vse se je vedno vgradilo višji srednji razred nekje. Niso toliko problem finance. Gre se za to, da mi je ta Insignija v zadnjem letu in pol povzročila kar nekaj sivih las. Saj ta bencinski motor je zlat. Zanj me sploh ni strah. Vse ostalo je očitno slabo narejeno.

Zato sem si rekel, da z menjavo katalizatorja enostavno ne bom hitel. Če ne bo nekih ostalih napak, bom pa tudi za novega originalnega razkiral, ker bi vozilo še rad imel. Če pa so se začele okvare, bom pa avto enostavno raje prodal, kot pa vanj vlagal, saj mladosten tudi ravno več ni, čeprav sem mislil, da bi bil pri hiši še kakšne 2-3 leta.

Zaenkrat sem prevozil že dobrih 450 km od četrtka in se mi MIL še ni prižgala, pa sem imel zagotovo več kot 30 zagonov vozila od takrat. Kolikor sem uspel sam testirati (pri primerjavi napetosti prve in druge O2 sonde), katalizator zadostno deluje v prostem teku in do 2.000 RPM. Tukaj je napetost druge O2 sonde glede na prvo popolnoma stabilna dolgo časa, medtem ko napetosti obeh O2 sond (ti sta novi, zato vem, da delujeta pravilno) pri 3.000 RPM kažeta enako. To pomeni, da katalizator pri teh obratih ne deluje več dovolj učinkovito. To se mi zdi nekako tudi najbolj smiselno, glede na to, da se je en del celic začel lomiti.

Res, da sem vse skupaj testiral s Torquom. Ampak delovanje lamda sond lahko s to aplikacijo in kvalitetnim OBD II adapterjem res natančno spremljaš. Torque ima sicer vgrajen prav vtičnik za testiranje O2 sond in katalizatorja. Včeraj sem ga imel prižganega celotno pot v Maribor in ni javil, da bi bila učinkovitost katalizatorja pod mejo. Tudi za kisikovi sondi mi je javil pravilno delovanje. Lahko, da tudi na AC katalizator še deluje dovolj učinkovito, ker pri testiranju pri ne premikajočem vozilu, ko motor ni bil obremenjen, se temperatura katalizatorja ni dvignila preko 570°C, medtem, ko je temperatura katalizatorja na AC skoraj vedno okoli 850°C (po mestu je manj). Ne vem pa kako analizirati podatke O2 sond na AC oziroma ob obremenjenem motorju, ker glede tega ni nobenih navodil, pa čeprav imam celoten "log" poti na računalniku. Ker kolikor sedaj gledam log, je bila dejansko skoraj ves čas bila napetost druge O2 sonde med 0,6V in 0,8V, razen, ko sem spustil plin ipd.

To je nekako moja laična ocena in diagnoza. Mehanik seveda nisem in sem analiziral podatke kisikovih sond po tem, kar sem prebral na internetu.

Vsakem primeru bom vse skupaj spremljal in se nato odločil kaj naredit kot sem napisal zgoraj.
 
Uporabniški avatar
zk_eu
Novinec
 
Prispevkov: 131
Pridružen: To nov 03, 2015 9:46 pm

Re: Kontrolna lučka izpušnega sistema (P0420) - Opel Insigni

Napisal/-a zk_eu Pe feb 01, 2019 1:48 pm

Spet jaz.

Eno vprašanje, če je to mogoče. Meni se sicer zdi da ni in da gre za naključje.

Prejšnjo nedeljo sem menjal zračni filter. Notri sem dal identičnega kot sem ga imel, MANN. Ne vem niti zakaj sem ga menjal. Naročeval sem neke avto dele in sem še to vrgel v košarico za moj avto.

No, takoj po menjavi se mi je zdelo, da mi BC na istih relacijah kaže manjšo porabo. Ampak sem si rekel, to ni mogoče, imaš privid.

Danes za foro priklopim testerček (to ELM 327 igračko). Navadno mi po enem tednu pri "Emissions Readiness since DTC" pri katalizatorju piše failed. Ampak mi še ne prižge lučke oziroma mi jo v roku enega dneva. MIL s to napako mi je namreč od začetka decembra prižgalo 6-krat (približno na 300 km-400 km).

No, danes priklopim to igračko, pogled in pri katalizatorju "Complete", kar pomeni, da je test emisij uspešen.

Ne vem, zdi se mi noro, da bi bil lahko vzrok v zračen filtru. Ko sem ga vzel ven, niti ni deloval umazan.
 
Uporabniški avatar
Cefizelj
Uporabnik
 
Prispevkov: 1378
Pridružen: To dec 22, 2009 5:35 pm

Re: Kontrolna lučka izpušnega sistema (P0420) - Opel Insigni

Napisal/-a Cefizelj Pe feb 01, 2019 1:49 pm

A je bil prav obrnjen? :)

p.s. samo misel, če ga je možno narobe obrnit :)
 
Uporabniški avatar
zk_eu
Novinec
 
Prispevkov: 131
Pridružen: To nov 03, 2015 9:46 pm

Re: Kontrolna lučka izpušnega sistema (P0420) - Opel Insigni

Napisal/-a zk_eu Pe feb 01, 2019 1:51 pm

Prav je bil zagotovo obrnjen. Je takega dizajna, da ga ne moreš narobe dati notri.

Bom popoldan preveril meritvi obeh O2 sond pri 2.500 RPM. Ker sem to pogledal mimogrede na poti v službo, na cesti pa se nekako nerad igračkam s tem.

Ampak že to, da mi je prej MIL prižgalo dobesedno vsak teden oziroma na 6-7 dni, sedaj pa "požegnalo" katalizator, mi je smešno :D.
 
motom
Novinec
 
Prispevkov: 367
Pridružen: Po jan 04, 2016 5:04 pm

Re: Kontrolna lučka izpušnega sistema (P0420) - Opel Insigni

Napisal/-a motom Pe feb 01, 2019 4:47 pm

Das starega nazaj, pa si ziher...
 
Uporabniški avatar
zk_eu
Novinec
 
Prispevkov: 131
Pridružen: To nov 03, 2015 9:46 pm

Re: Kontrolna lučka izpušnega sistema (P0420) - Opel Insigni

Napisal/-a zk_eu Pe feb 01, 2019 6:12 pm

Verjemi, da bi obdržal starega, če bi se mi malo sanjalo, da bi menjava filtra vplivala na tole in poskusil.

No, preveril oziroma primerjal sem meritvi obeh O2 sond. Pri 2.500 RPM v prostem teku (EGR ventila motor nima) je sonda pred katalizatorjem skakala med 0,9V ali 0,8V do 0,1V, sonda za katalizatorjem pa držala lepo linijo med 0,6V in 0,8V. Mogoče vmes kakšen malenkostni padec, ampak kolikor sem bral forume, je pri 3 minutnem merjenju to popolnoma sprejemljivo. Vsakem primeru so to meritve, ki jih pred tem nisem dosegel oziroma je zadnja sonda večinoma vedno posnemala prvo.

Ne glede na to, pa si ne upam delati zaključkov. Bom počakal še kakšen mesec in vmes še vsake toliko časa meril. Ampak, če je to slučajno mogoče, me je to pri teh avtih ponovno presenetilo.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: format, nejc1 in 22 gostov