mrtwelvetrees je napisal/-a:Isto motor je imela tudi Opel Zafra in drugi, tako je po moje enak katalizator.
Pa zna biti tudi enak katalizator kot pri 1.6 mašinah (nisem prepričan).
Točno ja. Mislim, da bo držalo. Tudi Chevrolete bi lahko gledal, ker imajo enak motor notri.
titanius je napisal/-a:Jaz ti pa rabljenega ne bi priporočil. Zakaj?
1. ne veš kaj kupuješ,
2. lahko si nesrečen in gre po gobe že po tednu uporabe,
3. lahko pa imaš srečo in bo zdržal 5 let
Jaz bi rajši malo počakal, če so finance problem ter potem vzel univerzalnega. Bolje malo počakati kot pa dati denar za rabljenega pa kasneje še za drugega. Če me razumeš kaj sem ti hotel povedat s tem.
Vem kaj misliš. Sam pri vzdrževanju avta nikoli nisem varčeval in tudi rabljenega dela še nisem nikoli vgradil v noben moj avto. Tudi na kvaliteti nisem nikoli varčeval. Vse se je vedno vgradilo višji srednji razred nekje. Niso toliko problem finance. Gre se za to, da mi je ta Insignija v zadnjem letu in pol povzročila kar nekaj sivih las. Saj ta bencinski motor je zlat. Zanj me sploh ni strah. Vse ostalo je očitno slabo narejeno.
Zato sem si rekel, da z menjavo katalizatorja enostavno ne bom hitel. Če ne bo nekih ostalih napak, bom pa tudi za novega originalnega razkiral, ker bi vozilo še rad imel. Če pa so se začele okvare, bom pa avto enostavno raje prodal, kot pa vanj vlagal, saj mladosten tudi ravno več ni, čeprav sem mislil, da bi bil pri hiši še kakšne 2-3 leta.
Zaenkrat sem prevozil že dobrih 450 km od četrtka in se mi MIL še ni prižgala, pa sem imel zagotovo več kot 30 zagonov vozila od takrat. Kolikor sem uspel sam testirati (pri primerjavi napetosti prve in druge O2 sonde), katalizator zadostno deluje v prostem teku in do 2.000 RPM. Tukaj je napetost druge O2 sonde glede na prvo popolnoma stabilna dolgo časa, medtem ko napetosti obeh O2 sond (ti sta novi, zato vem, da delujeta pravilno) pri 3.000 RPM kažeta enako. To pomeni, da katalizator pri teh obratih ne deluje več dovolj učinkovito. To se mi zdi nekako tudi najbolj smiselno, glede na to, da se je en del celic začel lomiti.
Res, da sem vse skupaj testiral s Torquom. Ampak delovanje lamda sond lahko s to aplikacijo in kvalitetnim OBD II adapterjem res natančno spremljaš. Torque ima sicer vgrajen prav vtičnik za testiranje O2 sond in katalizatorja. Včeraj sem ga imel prižganega celotno pot v Maribor in ni javil, da bi bila učinkovitost katalizatorja pod mejo. Tudi za kisikovi sondi mi je javil pravilno delovanje. Lahko, da tudi na AC katalizator še deluje dovolj učinkovito, ker pri testiranju pri ne premikajočem vozilu, ko motor ni bil obremenjen, se temperatura katalizatorja ni dvignila preko 570°C, medtem, ko je temperatura katalizatorja na AC skoraj vedno okoli 850°C (po mestu je manj). Ne vem pa kako analizirati podatke O2 sond na AC oziroma ob obremenjenem motorju, ker glede tega ni nobenih navodil, pa čeprav imam celoten "log" poti na računalniku. Ker kolikor sedaj gledam log, je bila dejansko skoraj ves čas bila napetost druge O2 sonde med 0,6V in 0,8V, razen, ko sem spustil plin ipd.
To je nekako moja laična ocena in diagnoza. Mehanik seveda nisem in sem analiziral podatke kisikovih sond po tem, kar sem prebral na internetu.
Vsakem primeru bom vse skupaj spremljal in se nato odločil kaj naredit kot sem napisal zgoraj.