Stran 1 od 1
EGR ventil in P0407
Objavljeno: To nov 20, 2018 1:15 pm
Napisal/-a border_
Imam GOlf 6 2012 105KM. OBD2 mi javi napako P0407.
Našel sem tri rešitve:
1. Menjava z novim za 500 eur.
2. Menjava ležaja:
http://www.skoda-team.com/forum/viewtop ... f=4&t=9362
3. Blendiranje:
https://team-vw.serveo.net/forum/viewto ... 32&t=33824
Najraje bi se odločil za blenidranje, če ne vpliva to na DPF filter in porabo goriva ter, da vozilo nebi bilo tehnično ustrezno zaradi izpustov na tehničnem pregledu.
Kako poteka blendiranje?
Re: EGR ventil in P0407
Objavljeno: To nov 20, 2018 1:29 pm
Napisal/-a border_
Delovanje EGR ventila + hladilnika. VIDEO:
https://www.youtube.com/watch?v=Xj_tf1Kk4WkKaj pa če se samo izklopi s programom VCDS 18.9? Se da to?
Re: EGR ventil in P0407
Objavljeno: To nov 20, 2018 2:19 pm
Napisal/-a Fan
Koda P0407 je generična koda, ki jo uporabljajo vse znamke vozil. Se pa lahko popravilo in obravnava težave razlikuje med proizvajalci vozil. Osebno bi vam priporočal da se vozilo priklopi na spodoben tester ( po možnosti pri nekomu, ki s testerjem zna delati ) in se preveri ali je napaka na EGRu ( lahko ga je potrebno samo ščistiti, nov je cca 250€ ), ventilu izšušnih plinov ( podtlačne cevke ali venti, nov ventil cca 30€ ) ali sami napeljavi ( kablovje ). Karkoli od naštetega ima težave, vam lahko prižge MIL lučko in beleži kodo P0407.
1 - ni rečeno da ga je potrebno menjati
2 - v koliko se EGR čisti, se to naredi po potrebi zmeraj
3 - osebno ne zagovarjam odstranitev komponet. Če pa se že odločite za odstranitev EGRa, pa je potrebno prevezati cevi hladilne tekočine, preprogramirati motorno elektroniko, med stičišče EGR/izpušna cev postaviti blendo ( ki izgleda nekako tako )

še ventil izpušnih plinov:

V koliko se odločite za odstranitev in je napaka na sami napeljavi ( kablovje ), bo tudi po posegu ( odstranitvi ), MIL lučka še zmeraj gorela in prisotna bo enaka koda napake.
Re: EGR ventil in P0407
Objavljeno: Sr nov 21, 2018 8:30 am
Napisal/-a abbe
menjava je edini pravi način za odpravo.
v kolikor se dokaže napaka na samem egr-ju.
Re: EGR ventil in P0407
Objavljeno: So nov 24, 2018 8:17 am
Napisal/-a border_
Vsi odsvetujejo blenidranje EGRja, ker potem je potrebno še odstranitev DPF filtra... ter programiranje.
Moj EGR ventil enkrat javi napako enkrat ne, taka vožnja je nemogoča, da nenehno resetiraš zadevo.
Ugotovil sem, da je samega dela za menjavo EGR ventila s hladilnikom nekje 5 ur dela (odstranitev mosta, odklop od vode,... ). EGR ventil stane na Siluxu 200 eur... baje proizvodnja na Poljskem.
Dobil sem namig od znanca, da se da EGR ventil reprogramirati do te mere, da meša pline tako, da do napake več ne pride. Je kdo slišal že za to? In prednost tega je, da EGR ventila ni potrebno demontirati?
Re: EGR ventil in P0407
Objavljeno: So nov 24, 2018 9:40 am
Napisal/-a nejc1
A je bila na vozilu delana servisna akcija 23R7 in je avto servisiran na pooblaščencu? V tem primeru piči na pooblaščenca, pa bo šla menjava pod kulanco (če ne 100% pa v veliki meri)... Oz. v vsakem primeru pojdi povprašat kako je s kulanco...
Re: EGR ventil in P0407
Objavljeno: So nov 24, 2018 11:08 am
Napisal/-a border_
Servisne akcije za motorje tipa EA189... NOx... še nisem naredil....

Ker so mi na VW pooblaščencu svetovali, da naj ne naredim.... ker bo menjava par let brezplačna. Tik pred prodajo avta, pa naj napravim akcijo za NOx.
Torej tole odpade....

Re: EGR ventil in P0407
Objavljeno: So nov 24, 2018 11:46 am
Napisal/-a Fan
border_ je napisal/-a:Vsi odsvetujejo blenidranje EGRja, ker potem je potrebno še odstranitev DPF filtra... ter programiranje.
- EGR ni na motorju za okras. Njegovo delo je, da vzdržuje temperaturo motorne glave, stranski učinek pa ekologija. Kot je bilo že povedano, je prava rešitev samo popravilo ali menjava EGR ventila, ne pa odstranitev. EGR in PDF sta samostojna in ne vplivata eden na drugega. Karkoli od naštetega se odstranjuje, je potrebno preprogramirati motorno elektroniko.
border_ je napisal/-a:Moj EGR ventil enkrat javi napako enkrat ne, taka vožnja je nemogoča, da nenehno resetiraš zadevo.
- Resetiranje napake ni popravilo in napaka je še zmeraj prisotna - torej se ni naredilo nič. Sicer pa, a ne bi bilo boljše, najprej točno diagnosticirati napako, šele kasneje razmišljati v katero smer se bo delalo. Za omenjeno napako je lahko krivec EGR ( zablokiran, okvarjen ), izpušni ventil ali ožičenje. Dokler se ne bo vedelo kaj res nagaja in to tudi popravilo, bo napaka prisotna.
border_ je napisal/-a:Dobil sem namig od znanca, da se da EGR ventil reprogramirati do te mere, da meša pline tako, da do napake več ne pride. Je kdo slišal že za to? In prednost tega je, da EGR ventila ni potrebno demontirati?
- To se ne da narediti. V koliko se EGR odstrani s preprogramiranjem, potem ta ne deluje, ker ga motorna elektronika ne more krmiliti - saj ga ni v programu ali pa je preprogramiran tako, da je pri vseh operacijah zaprt. V vsakem primeru pa ne deluje več!
Če pa je napaka na samem ožičenju, pa bo prisotna dokler se jo ne sanira. Ne glede kaj se bo delalo okoli EGR ventila.
Re: EGR ventil in P0407
Objavljeno: So nov 24, 2018 11:57 am
Napisal/-a nejc1
Ni treba preveč komplicirat, pri teh motorjih EGR-ji pač "crkujejo", treba ga bo zamenjat, ponastavit zadevo in bo problem rešen...
Re: EGR ventil in P0407
Objavljeno: So nov 24, 2018 3:53 pm
Napisal/-a border_
Fan je napisal/-a:border_ je napisal/-a:border_ je napisal/-a:Dobil sem namig od znanca, da se da EGR ventil reprogramirati do te mere, da meša pline tako, da do napake več ne pride. Je kdo slišal že za to? In prednost tega je, da EGR ventila ni potrebno demontirati?
- To se ne da narediti. V koliko se EGR odstrani s preprogramiranjem, potem ta ne deluje, ker ga motorna elektronika ne more krmiliti - saj ga ni v programu ali pa je preprogramiran tako, da je pri vseh operacijah zaprt. V vsakem primeru pa ne deluje več!
Če pa je napaka na samem ožičenju, pa bo prisotna dokler se jo ne sanira. Ne glede kaj se bo delalo okoli EGR ventila.
Mehanik mi je odgovor.... da je dela za 6 ur.... da samo čiščenje ne pride v poštev, ker lahko po čiščenju zopet nagaja in javlja napako. Torej je po tem koraku potrebno ponovno razdretje in montaža novega. Mehanik ni je imel podoben problem 14 dni nazaj. Zato predlaga programiranje, kot sem napisal, da je ventil odprt na 70% kontinuirano. Pri tem ni potrebna demontaža EGR ventila.
VIDEO:
https://www.youtube.com/watch?v=k3xbkRKZ-24VIDEO:
https://www.youtube.com/watch?v=dJ8qOAFeGN4Če ga samo izklopi je tako, kot bi ga dal blendirati? Torej vse gre direktno v DPF.
Re: EGR ventil in P0407
Objavljeno: So nov 24, 2018 8:11 pm
Napisal/-a Fan
In svizec je zavil čokolado

Re: EGR ventil in P0407
Objavljeno: Če nov 29, 2018 6:59 am
Napisal/-a border_
Ja res je. Obstaja samo izklop EGR ventila + blenda (kovinska ploščica, ki zamaši). Problem je tukaj to, da vsi delci, ki jih je več, ko je avto še hladen gredo v DPF filter. Posledično... obvezna menjava čez čas še DPF filtra.
Pri menjavi EGR ventila, vsi priporočajo kvalitetne EGrje... nad 400 eur.
Re: EGR ventil in P0407
Objavljeno: Če nov 29, 2018 9:16 am
Napisal/-a Fan
Ko je motor hladen, EGR ne deluje in nima nobene povezave s čistilcem trdih delcev.
Ventil za reciklažo izpušnih plinov oz. njihovo ponovno uporabo v delovnem taktu motorja sicer ne vpliva na regulacijo količine goriva in kot predvžiga motorja, ima pa zelo velik vpliv na regulacijo vrtljajev prostega teka in s tem posredno na delovanje vseh ostalih senzorjev. Če ne tesni dobro, potem so izmerjeni tlaki na sesalnem kolektorju vedno višji ( povečanje količine goriva ), sesana zmes je bogata, to pa pomeni pomanjkanje zraka, višje vrednosti CO in na koncu še zaganjanje motorja ali pa sploh nezmožnost motorja za delovanje v prostem teku pri večji okvari. Obstaja več vrst ventilov in motorčkov EGR, ki pa v osnovi vsi delujejo na enakem principu. Delovati začnejo šele, ko je motor segret na delovno temperaturo ( nad 80 stopinj C ) in ko se vrti vsaj nad 2000 vrt/min. To motorju zagotavlja, da vsi ostali senzorji delujejo nemoteno zaradi delnega ali celo popolnega odprtja EGR ventila.
Re: EGR ventil in P0407
Objavljeno: Če nov 29, 2018 2:10 pm
Napisal/-a abbe
EGR začne dela tko hladilna tekočina doseže okoli 15 stopinj.pri nekaterih avtih 10 pri nekaterih kaj več.
Kot je bilo povedano je egr zelo pomemben za ohlajanje glave motorja in samih cilindrov (zakaj je temu tako ne bom razlagal,tisit ki vedo kaj egr dela jim je lahko jasno)
morate vedt da prozvajalci izkoristijo vsako možnost da je materjala v glavi čim manj da so rezerve čim manjše.in ko neki razvijajo vzamejo v račun vse.tudi to da bo egr hladil glavo in ko ga vi tapametni blindirate niste nč dobrega naredili motorju ampak samo škodo.seveda se to ne vidi takoj vendar se opazi skozi čas.
egr ni več tam samo zaradi ekologije.oz. je v začetku bil tam samo za to vndar so potem ugotovili da lahko zaradi tega ker ohlaja motor nekaj prišparajo na materjalu in sami izdelavi (v smislu dimenzij in izbire cenješega materijala za izdelavo motorja)
Re: EGR ventil in P0407
Objavljeno: Pe nov 30, 2018 2:56 pm
Napisal/-a 215709
mene pa zanima glede tega oz. kakšne imate izkušnje iz svojih vozil
Na koliko tisoč km je smiselno potem (preventivno) spucat omenjeni egr ventil v vozilu - preden pride do kasnejših večjih problemov?
lp
Re: EGR ventil in P0407
Objavljeno: Pe nov 30, 2018 3:11 pm
Napisal/-a Fan
Nekateri tipi vozil imajo predpisano na koliko prevoženih km se čisti EGR, vendar je to nesmiselno, ker je vse odvisno od vožnje - AC ali mesto in na koliko rpm se vozilo vozi.. Kakšnega pravila tu ni. Nekateri mehaniki čistijo sesalno cev in ventil pri velikem servisu. Važno je tudi ali je bencinski ali diesel motor,. Veliko pogojev je , kdaj je EGR zrel za čiščenje. Po navadi se to pokaže v milejši obliki na delovanju motorja ( pri konstatnem plinu, motor rahlo cuka ).
Re: EGR ventil in P0407
Objavljeno: So dec 01, 2018 11:57 pm
Napisal/-a ojnica
ta elekronski egr ne moreš blindirat, ker ti bo gorela lučka, čeprav sam sem to imel na dveh motorjih (elektronski egr), pa me tista lučka ni preveč motila....avto je pred blindiranjem izgubljal moč, po pa delal brez težav.