RedBaron je napisal/-a:Tudi jaz bi rekel, da je DPF popolnoma zabit...
Sem imel podoben (ne sicer tako skrajen) primer, avto je sicer šel normalno, vendar so plini uhajali pri fleksibilni mrežici, ko si ga pohodil je konkretno črno pokadil...
Ampak, finta je v tem, da je zabit DPF samo posledica, vzrok je pa nekje drugje (rekel bi, za zaštekan EGR).
Jaz sem se potem odločil za odstranitev DPF-a in blindiranje EGR-a (mehansko in programsko)... zdaj je zadeva OK in tudi kadi bistveno manj...
RedBaron je napisal/-a:DPF imas ze itak zabit... tudi lucka ti gori. V vsakem primeru bos moral ocistit DPF, vendar bo najverjetneje potrebno ciscenje v peci (recimo strajnar je strucko za to), regeneracija na avtu verjetno ne bo dovolj.
Hkrati bos moral odpraviti vzrok (okvarjen EGR recimo), ker drugace bo kmalu spet isto. Jaz sem se z novim DPF-om pripeljal iz Sezane do Velenja, pa se je prizgala lucka...
Koliko km pa ima avto za sabo?
emozul je napisal/-a:
Kaj pa ekologija?
stadion je napisal/-a:Mene bolj skrbi kaj je s to flex cevjo, ki gre od intercoolerja do egr lopute.
stadion je napisal/-a: Mehanik je imel danes na testerju, pa mu ni nič pokazal, razen 1 grelno svečko, ampak to nima veze. On misli da je DPF zabasan.
Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 24 gostov