Stran 1 od 1

cukanje

Objavljeno: Če mar 04, 2004 7:09 am
Napisal/-a robert1
Mene pa zanima, kaj bi lahko bil problem, da avto (Opel Kadett, l.1991, LS, 190000 km) , ko je hladen, cuka pri pospeševanju.
Sicer vžge takoj in v praznem teku laufa v redu, ko pa se želim z njim peljati, pa, kot da nima moči in se lahko z njim kakšne prve tri kilometre vozim največ v tretji prestavi.
Razen, če ga zjutraj pustim na mestu laufat kakšnih 5 do deset minut, potem gre v redu.

Pa zanima me še, koliko bi stalo, če bi dal zamenjati teflone .

Saj spušča olje na glavi motorja, svečke postanejo sajaste in seveda tudi kadi.

R.

Objavljeno: Če mar 04, 2004 7:17 pm
Napisal/-a Jonas
Hm, morm rect da sm meu jz podobne tezave kar se cukanja tice (Opel Astra) takoj ko sm avto kupu. Pol pa k sm servis naredu je bols, sam itak....ce takoj k ga uzgem pohodm, bo tud cuku mal pr pospesevanju, more se ogret najprej. Sam je pa bol zaskrbljujoce to, da se lahko najvec v tretji prestavi vozs...nevem, ce hocs ti lahko dam cifro od enga uredu mehanika k Ople sraufa pa ga uprasas al pa magar k njemu zapeles, zjasn se :lol:

Objavljeno: Če mar 04, 2004 7:40 pm
Napisal/-a stuc
jes mam Golf II pa mi isto dela. Pr mojmu je pokvarjen avtomatski čok, zato ga zaliva.Dokler se ne segreje.

Objavljeno: Če mar 04, 2004 8:09 pm
Napisal/-a Civic 4.th
Jst sm mel pr mojm skretu isti problem, not sm imu svečke NGK, cca. 7500 km, pa mi je avto isto cuku pri hladnem pospeševanju pa sem zamenjal svečke in mašinca dela k urca. :wink:


lp :wink:

Re: cukanje

Objavljeno: Če mar 04, 2004 8:12 pm
Napisal/-a _BANDIT_
robert1 je napisal/-a:Mene pa zanima, kaj bi lahko bil problem, da avto (Opel Kadett, l.1991, LS, 190000 km) , ko je hladen, cuka pri pospeševanju.
Sicer vžge takoj in v praznem teku laufa v redu, ko pa se želim z njim peljati, pa, kot da nima moči in se lahko z njim kakšne prve tri kilometre vozim največ v tretji prestavi.
Razen, če ga zjutraj pustim na mestu laufat kakšnih 5 do deset minut, potem gre v redu.

Pa zanima me še, koliko bi stalo, če bi dal zamenjati teflone .

Saj spušča olje na glavi motorja, svečke postanejo sajaste in seveda tudi kadi.

R.


Avtomatski zaug te verjetno zajebava.

Objavljeno: So mar 06, 2004 7:22 pm
Napisal/-a robert1
jonas je napisal/-a:Hm, morm rect da sm meu jz podobne tezave kar se cukanja tice (Opel Astra) takoj ko sm avto kupu. Pol pa k sm servis naredu je bols, sam itak....ce takoj k ga uzgem pohodm, bo tud cuku mal pr pospesevanju, more se ogret najprej. Sam je pa bol zaskrbljujoce to, da se lahko najvec v tretji prestavi vozs...nevem, ce hocs ti lahko dam cifro od enga uredu mehanika k Ople sraufa pa ga uprasas al pa magar k njemu zapeles, zjasn se :lol:


Res bi rabil naslov kakšnega takšnega mehanika, ki mu ni cilj le, da kasira.
Vendar bolj v tem koncu Slovenije - Maribor ali Murska Sobota.

Objavljeno: So mar 06, 2004 7:44 pm
Napisal/-a stuc
Civic 4.th je napisal/-a:Jst sm mel pr mojm skretu isti problem, not sm imu svečke NGK, cca. 7500 km, pa mi je avto isto cuku pri hladnem pospeševanju pa sem zamenjal svečke in mašinca dela k urca. :wink:


lp :wink:



a to ti misleš Golfa II al Opla?

Objavljeno: Ne mar 07, 2004 2:34 am
Napisal/-a monster_d
Jup se strinjam z ostalimi zaug te pomoje zajebava!
Meni isto dela ker nimam zauga oz je avtomatski pa mam loputice od zauga dol pobrane tak da dela brez :D
Prevec lufta spije pa cuka!
Drugace pa tefloni nemorejo kaj dost stat, kaka 2jurja recimo lahk racunas (mene so prisli za jugota 800sit :D )
LP

Objavljeno: Ne mar 07, 2004 5:51 am
Napisal/-a lisko
monster boma šravfala? :D :-P :P :D
Verjetn te zabava zaug.Poleg tega verjetn še svečke ne deluje kot bi morale, ker praviš da so hin tefloni, kar pa pomen da ko je avto hladen je tko al tko slabš zgorevanje in če je olje poleg je še tok hujš........... posledica....... cukanje in mala moč.

Objavljeno: Ne mar 07, 2004 11:44 am
Napisal/-a Jonas
robert1 je napisal/-a:
jonas je napisal/-a:Hm, morm rect da sm meu jz podobne tezave kar se cukanja tice (Opel Astra) takoj ko sm avto kupu. Pol pa k sm servis naredu je bols, sam itak....ce takoj k ga uzgem pohodm, bo tud cuku mal pr pospesevanju, more se ogret najprej. Sam je pa bol zaskrbljujoce to, da se lahko najvec v tretji prestavi vozs...nevem, ce hocs ti lahko dam cifro od enga uredu mehanika k Ople sraufa pa ga uprasas al pa magar k njemu zapeles, zjasn se :lol:


Res bi rabil naslov kakšnega takšnega mehanika, ki mu ni cilj le, da kasira.
Vendar bolj v tem koncu Slovenije - Maribor ali Murska Sobota.


Hja, to pa zna bit problem :lol: K jz sm iz lj pa mam tle v okolici bolj tole ustiman...lahko ti pa vseen dam njegovo cifro, sej cene zarad druzga mu lahko poves kwa je narobe pa ti se on svoje mnenje pove, sicer so ti ze tle odgovoril na vprasanje...ampak sej ni nc narobe ce slisis se kaksno mnenje :D Ce hoces, ti lahko poslem njegovo cifro na p.m. - odlocitev je v tvojih rokah :)

Objavljeno: To mar 09, 2004 12:27 pm
Napisal/-a Happy_Tom
Imel do pred kratkim podoben problem na starem oplu. :P

Sicer zelooo dolga zgodba, tako da ti najprej na kratko svetujem takole:

najprej je treba ugotovit, a je napaka v zmesi ali v elektriki.
Ne preveč hitet z razstavljanjem fergazerja, najprej očisti vse svečke, kable, kapo, rotor, platine, če je treba tudi zamnjaj - ni preveč drago - in pravilno nastavi predvžig in platine (če jih še ima).

Potem pa poveži direkten kontakt: priklopi neko žico direkt od + akumulatorja na + cinšpulo in se poskusi peljat kakšne 3 kilometre (ne več kot kakih 5 minut, da ne skuriš cinšpule). Pa pazi, avta se ne bo dalo drugače ugasnit kot da odpreš haubo in dol potegneš tisti kabel s cinšule.

No, če gre z direkt kontaktom gor brez cukanja, sporoči, pa ti lahko povem kako naprej. :)