4-ka je bila do 2003 razen karavan se je 4-ka delala še malo dlje dokler ni prišla 5ka karavan. Sem z omejeno mašino naredil 300.000km brez neki problemov kupil avto ko je imel okoli 60.000 km. Mogoče nisem bil prvi na cilju sem pa vedno prišel
je blo pa večinoma samo točenje goriva pa vozi pa redni sevis na 15.000 km. Pri nakupu moraš pazit na menjalnik baje je neka tovarniška napaka kot pri 1.4 bencinarju moj je naprimer kar težko se šaltal ampak avto ima trenutno čez 400.000km pri človeku, ki ga je kupil pa še kar dela
. Točiš lahko biodiesel ampak je potem priporočljivo dekat na 10.000 km menjavo olja.
Suma sumarom so naslednji problemi, ki sem jih jaz mel v 300.000 km
- štekajoči menjalnik,
- modul v vratih je crknil (ni zaznalo odprtih vrat posledično se lučka ni prižgala ko si vrata odpru), se da z malo znanja lotanja komot popravit se najdejo DIY navodila,
- zajle za ročno in zadnje čeljusti so mi 3x zaštekale in sem pol skuru bremze zadaj (to sem bolj sam kriv ker sm v 300.00km glih 3x zategnu ročno
),
- no pa pri cca 320.000 mi je kompresor klime šel pa ena grelna svečka tako da sem to menjal
- pri 370.000 je že bila mašina kar žejna glede olja (na 15.000 je blo treba dolit več kot 1l) ampak to je treba vzet v zakup
če potegnem črto je avto res dobro služil in pogrešam, da ni nekega takega avta na trgu pa, da ima še 6 brzino za na AC po ravnem.
Drugače sem jaz pri popoldancu dajal za velik servis z njegovim materialom (gates jermeni, mahle filtri, skf šponarji,...) med 400-450€ edino olje sem v leclercu kupil 5/40 kar je blo v akciji takrat