Pozdravljeni, forumaši,
Punca vozi:
Opel Astra GTC, letnik 2010, motor 1.9 CDTI (turbodizel), 120 konjev, ima pa 160.000 prevoženih km.Zadnji teden avto v prostem teku spušča nenavadne "ritmične" poke...
Prilagam VIDEO: https://www.dropbox.com/s/715f9sqroekth ... M.mov?dl=0Ima kdo izkušnje s čim takšnim, oziroma lahko ocenite, v čem bi bila težava? Na uradnem servisu v Kranju so ji rekli, da je treba zamenjat vztrajnik, kar ima nekaj smisla, ampak bi bilo super, če dobim še kakšno potrditev s strani forumašev.
Obenem so ji rekli, da bi bilo istočasno pametno zamenjat še sklopko. Kolikor vem, sicer s sklopko ni težav. A gre tukaj bolj za kombinacijo prevoženih km in to, da se bo zaradi menjave vztrajnika avto itak podrl do sklopke?
Na servisu v Kranju so ji čez palec naračunali 1050 eur za to dvoje. Če bo pravilna poteza res menjava vztrajnika in sklopke, sem gledal sledeče:
235 EUR -
VZTRAJNIK STEVILO PRITRDILNIH VRTIN: 6 (LUK 415 0241 10)112 EUR -
KOMPLET SKLOPKE Ø: 240MM (LUK 624 3383 09)A pravilno gledam? Koliko ur bi ocenili za menjavo teh dveh zadev, oz. kakšen strošek bi bil pričakovan?
Mogoče še to, na katerega serviserja bi se obrnili, Ljubljana, relacija LJ-KR, Kranj?
Vnaprej hvala za odgovore!