Stran 1 od 1

Focus pogonska gred

Objavljeno: Ne jan 20, 2019 9:01 pm
Napisal/-a krizkraz
Pozdravljeni,

že ob zmerni obremenitvi (najbolj vidno v hrib) začne spodaj nekje na sredini, malo proti sovoznikovim tlem nekoliko drdrati... gre za 2009 1.6 bencinski motor, 179.000km.
Ob prevzemu je bilo drdranje glasnejše od motorja.
Menjava prednjih (konkretno nagriženih) puš na rokah je nekoliko ublažila ropot, je pa toliko bolj pozdravila druge zvoke.
Menjava vseh treh nosilcev pa ga je za dobre 4 mesece praktično utišala - kot nov napram prej ...
No, do sedaj, ko se je pomalem spet prikradlo nazaj.

Polosovina na sovoznikovi strani nima nikjer zaznavnega zraka, čeprav se mi zdi, da zvok dejansko prihaja bolj iz te strani,
ta krajša pa ima "nekaj" lufta .. ali je to normalno? in je na daljši gredi pač nezaznavno zaradi podpornega ležaja, ki jo malo fiksira?

ali imam problem v diferencialu? ker notranji zglob se zgleda giblje tudi gor in dol... --> video https://streamable.com/49p4z



Hvala

Re: Focus pogonska gred

Objavljeno: Po jan 28, 2019 8:31 am
Napisal/-a krizkraz
Pozdravljeni,

Ali je mogoče, da se nosilec motorja/menjalnika poslabša v 4 mesecih? red da niso originalni, so pa Lemförder, so bili relativno dragi napram ostalim aftermarket znamkam...

Ali se lahko nosilci tako hitro izrabijo, če notranji zglob polosovine ali kaj v diferencialu močno vibrira in nosilec v bistvu nek čas le lajša simptome?


hvala in lp

Re: Focus pogonska gred

Objavljeno: Po jan 28, 2019 9:57 am
Napisal/-a joztom
Eni avti imajo na sredi desne polosi ležaj. A je ta v redu?

Re: Focus pogonska gred

Objavljeno: Po jan 28, 2019 10:44 am
Napisal/-a krizkraz
V vmesnem ležaju ni v nobeni smeri občutiti zračnosti, sta pa bili prednji kolesi na rampi, ne v zraku, če je kakšna razlika pri preizkušanju?

Re: Focus pogonska gred

Objavljeno: Po jan 28, 2019 2:55 pm
Napisal/-a TrijoAdijo
Ležaj bo treba losat pa pol probat. Je pa čist možn da te glih tale ležaj podjebava.

Re: Focus pogonska gred

Objavljeno: To jan 29, 2019 12:27 am
Napisal/-a krizkraz
Hmm bom preveril ob prvi priliki. Je pa zvok bolj tak pulzirajoč, kot bi mogoče lahko bil pri trikrakem elementu v zglobu, je pa ta čisto blizu tega ležaja, tako da je povezava čist možna.

Glede zgornjega videa; kaj je bolj verjetno, da imajo zračnost ripne na osi ali v diferencialu? Če je slednje, pomeni to, da bo zračnost ostala kljub morebitni menjavi polosovine?


LP