Stran 1 od 1
Fiat punto 60
Objavljeno: So jan 26, 2019 5:58 am
Napisal/-a bobonator
Pozdravljen
Imam fiat puntota 60KM(prvi model) problem pa je naslednji in sicer, ko avto mrzlega vzgem dela normalno(1100 obratov)ko pa se segreje se obrati dvignejo na 1500 obratov in tako drzi konstantno. Opazil sm se ko sem na mestu pritiskal na zavoro se obrati se malenkost dvignejo(1700 obratov) motorcek prostega teka sm zamenjal in je se vedno isto. Obcutek imam da motor nekje zrak vlece in zanima me kako bi lahko to nasel, a je kak sprej za to
Hvala
Re: Fiat punto 60
Objavljeno: So jan 26, 2019 8:06 am
Napisal/-a AssKicker
Vzemi maxi brill (sprej za armaturne plošče čistit), pa špricaj okoli sesalnega kolektorja med delovanjem, ter opazuj na katerem predelu motor zviša obrate. Moj bivši focus je še kak teden dišal po češnjah za tem. Krivca sem pa tudi eliminiral, na eni podtlačni cevi pod sesalnim kolektorjem je vlekel "fouš" zrak.
Re: Fiat punto 60
Objavljeno: So jan 26, 2019 4:24 pm
Napisal/-a titanius
Kaksen je zracni filter? Ste menjali senzor temperature motorja? Pri meni je bil krivec senzor temp. motorja. Pomaga tudi ciscenje lopute.
Re: Fiat punto 60
Objavljeno: To jan 29, 2019 7:37 am
Napisal/-a bobonator
edit mod
Predhodnega posta se NE citira
Senzor je nov in loputo sm tudi ocistil pa je se vedno isto
Re: Fiat punto 60
Objavljeno: To jan 29, 2019 3:57 pm
Napisal/-a zzitop
Kaj pa MAP senzor ter cevka do njega?
Pa če praviš, da je senzor temperature nov, si priključil diagnostiko in prižgal pri mrzlem, pa preko Multiecuscana gledal, če temperatura enkomerno narašča do 87C?
Pri teh motorjih je kar pogosta tudi okvara senzorja odmične gredi. sicer niso tipični simptomi, ampak včasih te kaj preseneti.
Vso srečo pri iskanju.
Re: Fiat punto 60
Objavljeno: Sr jan 30, 2019 7:41 am
Napisal/-a PogachnyK
Punto mk1...
Vozil sem jih vsaj pet, in vse verzije (55,60, 75 in 85) so imele visoki štandgas... Moje mnenje je, da se to ne da popravit. Več si zmetal v avto že sedaj, kolikor pa bi se to poznalo na porabi. Jaz sem to še pri svojem 55-tki nekaj račinal in sem nagrintal, da je poraba na štandgasu višja cca 2 decilitra na uro.
Ti pa lahko povem, da bo malenkost pomagalo, če zamenjaš termostat... Ampak obvezno na servis po original, ker že origonal je slab, ponaredki so pa preprosto neuporabni...
P.s. Me pa veseli, da še kdp vpzi mk1 punta... No saj drugače je to res trpežen avto. Karoserija je v celoti vroče cinkana... O tem lahko danes pri novih avtih le še sanjaš...
Re: Fiat punto 60
Objavljeno: Sr jan 30, 2019 11:38 am
Napisal/-a zzitop
glede termostata se ne strinjam, da "original". Original ni nič drugega, kot Behr, napis se zelo bohoti na prvovgrajenem. Je pa isti tip termostata na mislim da kar na vseh puntotih vseh letnikov z 1.1 in 1.2 fire motorji.
In če kupiš od Wahlerja, je v njihovi škatli zapakiran Vernet. Mislim, da je to najboljša izbira, če stari res ne deluje v redu.
https://www.euroton.si/avtodeli/vernet- ... 36790.aspxhttps://www.autodoc.si/calorstat-by-vernet/7540181 Sicer pa vožnja v 5. brzini 80 - 90 km/h s priključenim prenosnikom z multiecuscan. Če se segreje na cca 85 - 87, potem je s termostatom vse v redu.
Re: Fiat punto 60
Objavljeno: Sr jan 30, 2019 12:52 pm
Napisal/-a PogachnyK
Behr je bil res ja... Samo 10 let nazaj, ga ni bilo za dobiti drugje kot pri uradnih servisih, oz. Prodajlcih, vsaj jaz ga nisem dobil nikjer drugje...
Re: Fiat punto 60
Objavljeno: Če jan 31, 2019 1:14 am
Napisal/-a zzitop
Problem pri tem avtku je bil tudi motor prednjih brisalcev. Notri se je izrabil ležaj in je bilo brisanje blazno drago. Ampak lahko si ga razstavil in menjal tisti ležaj za kakih 2€. Je res v redu avtek, škoda samo, da klima ni samoumevna.
Pa vsaj pri 55 je menjava zobatega jermena, vodne in napenjalca nekaj silno preprostega. Plastični pokrov dol in si že tam.
Pri mojem je začel tuliti tudi ventilator kilerja. Se je še komu to zgodilo?