Stran 2 od 2

Re: Komplet zavore

Objavljeno: Po feb 04, 2019 10:21 pm
Napisal/-a danci1973
Torej že drugi diski ti tresejo in ti še vedno misliš, da je problem v diskih? :?

Pri meni so bile krive puše in dokler sem zaviral 'nežno' (se pravi pač normalen mestni promet ipd.), ni treslo. Ko pa sem enkrat moral zavreti pošteno, pa je začelo...

Re: Komplet zavore

Objavljeno: To feb 05, 2019 9:48 am
Napisal/-a 215709
Spaarkie je napisal/-a:
Cena originala je na uradnem servisu dobrih 600e. Cena kompleta naprimer Ate prek autodoca je pa dobrih 300e.
Kako je z naročanjem iz autodoca naprimer, je to preverjena stvar, je možnost da se dobi ponaredek itd. Ima kdo kakšne izkušnje?

Prosim za pomoč


sem pred enim mesecem naročil sicer od Textarja komplet diskov in ploščic na autodocu. Zgledajo legit, z vsemi vtisnjenemi številkami
bremzajo pa zaenkrat tudi vredu. je bila cena 400€ manj od orginal kompleta ter recimo okoli 150€ koker če bi isti textar komplet kupil pri naših prodajalcih aftermarket opreme

glede reklamacij pa zaenkrat nisem imel izkušnje ziher se pa kaj da zmenit z autodocom

Re: Komplet zavore

Objavljeno: To feb 05, 2019 9:55 am
Napisal/-a kx500
joztom je napisal/-a:Sem malo pogledal o dejstvih. Nikjer ni govora o kakšni slabosti. Pri zavorah bi jih že stokrat Nemci pogrizli.

http://www.ate-brakes.com/products/disc ... rake-pads/


Zavorni učinek pri teh ploščicah je res slab. Jaz sem preventivno zamenjal stare original diske ( 120000km ) z ferodo ploščicami za nove ATE diske in ATE keramične ploščice. S starim kompletom je avto brez težav zaviral od 180km/h do npr.100 km/h s konstantnim zavornim učinkom. Po montaži ATE kompleta so zavore izgubljale zavorni učinek že pri zaviranju od hitrosti 130km/h do npr.100km/h.
V glavnem sem bil potem zelo ponosen nase, če me razumete.

Re: Komplet zavore

Objavljeno: To feb 05, 2019 10:30 am
Napisal/-a joztom
Lahko, da si nekaj spregledal. Mogoče keramične ploščice proizvajajo večjo temperaturo, kar pripelje do hitrejšega faddinga. Pomeni, da se staro olje, ki se je navzelo vode, upari in tako pride do znanega izpada zavorne moči, ko ob izvozu iz avtoceste na daljši progi nalahko pritisneš zavoro, na koncu ne prime? Recepte je menjava olja, kar itak noben mehanik ne dela, pa ne vem zakaj, mogoče zato, ker je sam v delavnici, vakumske mašine pa nima. Zamenjaj olje, pa se ti bodo vsake renomirane ploščice pokazale v vseh barvah in delale v nulo. Potrebno se je odvaditi dolgih pritiskanj na bremzo in zamenjati s taktnim, še posebej po klancu dol. Še ni dolgo tega, ko je bila tema, ki je govorila o novem Capturju, ki je šel z Rogle, narahlo je možakar pritiskal ves čas zavoro, da je olje zakuhalo in šel v graben. Zelo sem pozoren, ko gledam, kaj ljudje delajo po klancih, noro, kar probaj. Čez 3kkm imam servis in bom menjal prve ploščice na keramične, obstoječe so še kakšne 3-4mm, kar je že zelo malo

Re: Komplet zavore

Objavljeno: To feb 05, 2019 12:02 pm
Napisal/-a kx500
Joztom to kar si napisal drži, ampak vseeno kaže na slabosti keramičnih ploščic, ki jim jaz ne zaupam več. Avto mi je pred menjavo zavornega kompleta zaviral res dobro kljub staremu zavornemu olju. Po menjavi pa je ,če malo pretiravam, avto ostal brez zavor in jaz sem zaupanje v te ploščice izgubil. Ko sem nato zamenjal zavorne ploščice za navadne se je zaviranje občutno izboljšalo, še zdaleč pa ni na nivoju original zavor.
Tudi drugi, ki jih poznam in vozijo bolj dinamično, so po zamenjavi zavornega kompleta iz originalnih na ponaredke poročali o poslabšanju zavornega učinka.

Re: Komplet zavore

Objavljeno: To feb 05, 2019 5:20 pm
Napisal/-a RedBaron
danci1973 je napisal/-a:Torej že drugi diski ti tresejo in ti še vedno misliš, da je problem v diskih? :?

Pri meni so bile krive puše in dokler sem zaviral 'nežno' (se pravi pač normalen mestni promet ipd.), ni treslo. Ko pa sem enkrat moral zavreti pošteno, pa je začelo...


Ja, tudi mene obhajajo dvomi...

Ampak, najprej sem imel original, obrabljene pod mero, ni treslo nič. Potem sem dal krš od RIDEX-a gor, je blo najprej OK, vendar po par kkm je začelo trest.... nato sem reklamiral, dal gor TRW, je bil mir cca 15 kkm, zdaj pa spet trese...
Avto je bil pred kratkim na tehničnem, nobenega lufta nikjer.

Re: Komplet zavore

Objavljeno: To feb 05, 2019 10:31 pm
Napisal/-a danci1973
Tudi jaz sem bil na tehničnem, ko mi je treslo - pa jih ni motilo niti tresenje, pa tudi puše so se jim zdele OK...

Re: Komplet zavore

Objavljeno: Ne avg 11, 2019 11:29 pm
Napisal/-a Spaarkie
Da zaključim temo. Odločil sem se za ATE power diske spredaj in ATE navadne diske zadaj v kompletu z ATE keramičnimi ploščicami.
Po pol leta in prevoženih dobrih 5000km lahko povem, da je kombinacija super! priporočam!

Povdaril bi še par stvari za tiste, ki jih zanima takšen komplet.

ATE power diski(narezani) v mojem primeru niso glasni, pri zaviranju je občutek enak kot pri navadnih. V mokrem pa pride do zaviranja takoj, ni nadležnega zaostanka kot pri navadnih diskih, kadar je disk ohlajen in posledično moker. Očitno zareze na disku, pomagajo tudi pri odtekanju vode. Osebno me je to vedno zelo motilo, ker v kritičnem trenutku lahko zaradi tega pride do nesreče.

ATE keramične ploščice, primejo takoj tudi hladne in opazno manj prašijo. Puščajo pa bolj motne sledi na disku, če se bo kdo to kdaj spraševal.

Za konec bi še povedal, da komplet nič ne cvili in je v mojem primeru po zavornem učinku primeren originalu za pol manjšo ceno. ocena 10/10

Hvala vsem, ki ste sodelovali v temi :tomidelej: Lep pozdrav

Re: Komplet zavore

Objavljeno: Po avg 12, 2019 7:27 am
Napisal/-a zk_eu
Jaz sem tudi nabavil komplet ATE za sprednje zavore na Insigniji. Ampak sem vzel navadne ATE diske in njihove keramične ploščice, ker kolikor sem bral, enostavno za svoj način vožnje ne rabim power diska. Vendar jih imam še v garaži, saj še nisem uspel zamenjati.

Se mi pa še na nobenem avtu ni zgodilo, da zavore ne bi takoj prijele glede na to kar opisuješ ali to velja samo za komplet power disk in keramične ploščice?