Napisal/-a audi__a3 So mar 02, 2019 3:49 pm
Pozdravljeni,
imam par vprasanj, ker menim, da sama vec nisem pametna.
Peugeot 308, motor 1.6 16v (120km), l. 2008. Prevozenih 165.000.
Lani sem z njim imela prometno. Avto se je zadaj zaletel v zadnji desni bok. Totalka. Ker so razprave z zavarovalnico trajale dolgo, je avto stal skoraj 7 mesecev. Po popravilu pri mehaniku (ki mu zelo zaupam), sem ob voznji domov opazila, da avto v visjih obratih (med 2.500 in 4.000) izgubi moc. Moc izgubi se posebaj v hribih, in sicer za dobrih 5-7 sekund, nato gre spet lepo dalje.
Cez nekaj dni po prihodu domov, se je sesipal akumulator. Kupim novega, zmontiram, avto prizgem, speljem par metrov in ugasne. Grem po svez bencin (avto je lepo verglal), nalijem 100 oktanski bencin in avto spet gre. Na mestu laufa zelo lepo, motor je tih.
Razen izgube moci se zacnejo kasneje se vecje tezave. Najprej je zatajil plovec za bencin, vsaj menim da je plovec. Potem opazim, da se je prizgala lucka ‘antipollution fault’. Ima kaksno povezavo lucka z izgubo moci? Katalozator je bil menjan lani, saj se je pred prometno vsipal. Je mozno, da se je v tako kratkem casu spet?
Nato opazim, da ko stojim na mestu kaze temp. 90 stopinj. Ko speljem, temperatura pade na 60-70. Ventilator dela na polno in zeeelo glasno, preglasno. Vceraj med voznjo pa izpise znak stop, temperatura motorja kaze max. Ugasnem avto, odprem pokrov in vidim, da voda v raztezni ne vre, previdno odprem cep raztezne - nic. Normalno vse. Danes zjutraj, torej popolnoma hladnega startam, temp. takoj skoci na max, izpise lucko stop in ventilator se takoj prizge. Je to senzor temperaure? Termostat?
Sama nisem vec pametna... preden ga odpeljem na diagnostiko na servis in diagnostiko placam, me zanima se mnenje izkusenih. Vem, da je treba zaceti od najbolj poceni varijant, zato vas sprasujem za mnenje.
Najlepsa hvala!