Stran 1 od 2

Težava audi A6 2.0 tdi ultra 2015L

Objavljeno: Pe jun 21, 2019 10:34 pm
Napisal/-a Daki
Pozdravljeni,
Ker sem cisto nov na forumu se opravicujem,ce je tezava katero bom opisal ze bila objavljena v preteklosti.
Sem lastnik audi a6 2.0 tdi ultra 190konjev/2015 letnik,rocni menjalnik [91.000km].
Ze kak mesec opazam,da avto v prvi in drugi prestavi nima nobenega navora ,pri 2000 obratih je zelo glasen in imam obcutek da se muci pri pospesevanju.Avto je bil tudi ze na testerju,ki pa ni pokazal nobenih nepravilnosti le mehanik mi je pripomnil, da se mu zdi da ima avto res slabsi navor v prvi in drugi glede na stevilo konjev ,ki jih ima.Naj povem se,da je avto ob nakupu potegnil kot nor in bil skoraj neslisen v notranjosti kljub visokim obratom.Ker se veliko vozim v mestu se mi je do sedaj 2x vklopila lucka za DPF a se je po nekaj minutah voznje izklopila.Tudi tukaj mehanik ni nasel tezave.Sem iz stajerskega konca in me predvsem zanima ali kdo pozna kaksnega mojstra,ki bi zadevi znal priti do dna preden menjam pol masine po nepotrebnem.Hvala za pomoc
Lp Darko

Re: Težava audi A6 2.0 tdi ultra 2015L

Objavljeno: So jun 22, 2019 1:02 am
Napisal/-a titanius
1. - za voznje po mestu se ne kupuje turbo dizla, sploh ne a6.

2. - riskiraj 50e nafte ter pojdi do Kopra in nazaj, teraj nad 2800 obrati cel cas, da DPF naredi regeneracije in se ocisti kot je treba. Ta avto po mestu je zamorjen in zato nikamor ne gre.

Re: Težava audi A6 2.0 tdi ultra 2015L

Objavljeno: So jun 22, 2019 8:37 am
Napisal/-a Daki
Avto je 1x do 2x na teden tudi na avtocesti in celo nad 3000 obrati.Po prvem vklopu lucke za DPF sem kar pazil,da ga vsak teden malo ven spiham kot bi rekli.Zanimivo je ,da sem se en dan sluzbeno peljal relacija MB-LJ in nazaj pa se mi je naslednji dan DPF lucka prizgala.

Re: Težava audi A6 2.0 tdi ultra 2015L

Objavljeno: So jun 22, 2019 11:26 am
Napisal/-a mrtwelvetrees
Sicer je druga napaka, ampak vseeno si lahko prebereš : viewtopic.php?f=6&t=113012&p=1769940&hilit=a6+ultra#p1769940

Re: Težava audi A6 2.0 tdi ultra 2015L

Objavljeno: So jun 22, 2019 9:15 pm
Napisal/-a Stumpjumper
To je pač vag sranje. Navadi se na okvare.

Re: Težava audi A6 2.0 tdi ultra 2015L

Objavljeno: Ne jun 23, 2019 9:46 am
Napisal/-a joztom
Okvare niso ne normalne in ne potrebne. Na pamet bi rekel, da sta dve varianti, ali je po nasilnem popravku pri vpoklicu za menjavo software zdaj zapacan EGR ali pa je že slabša premičnost variabilnih loput na turbini. Preveri tudi tesnost cevi na sistemu polnjenja, ker govoriš o spremembi zvoka.

Re: Težava audi A6 2.0 tdi ultra 2015L

Objavljeno: Ne jun 23, 2019 11:47 am
Napisal/-a pskoda
Dober, da imaš vag je vsaj malo okvar. Če bi imel peugeota bi nonstop popravljal

Re: Težava audi A6 2.0 tdi ultra 2015L

Objavljeno: Ne jun 23, 2019 11:49 am
Napisal/-a void
Nobena statistika ne govori tebi v prid pskoda... :lol: Tako da je večja verjetnost da boš šraufau VAG, kot pa Peugeot.

Re: Težava audi A6 2.0 tdi ultra 2015L

Objavljeno: Ne jun 23, 2019 12:05 pm
Napisal/-a Firediver
Navrh vsega bo šraufanje VAGa dražje...

Re: Težava audi A6 2.0 tdi ultra 2015L

Objavljeno: Ne jun 23, 2019 12:51 pm
Napisal/-a emozul
Verjetno, se eni audija ne morejo privoščit, pa peugeota vozijo, pa upajo, da bodo vsaj sedeli v audiju.

Re: Težava audi A6 2.0 tdi ultra 2015L

Objavljeno: Ne jun 23, 2019 1:20 pm
Napisal/-a Stumpjumper
V tem je poanta. Ker je recimo peugeot za nas reveže, je občutek dobesedno neprecenljiv, ko na cesti buzeriraš vagovce.

Re: Težava audi A6 2.0 tdi ultra 2015L

Objavljeno: Ne jun 23, 2019 1:44 pm
Napisal/-a void
Ja res, ful je zakon filing ko daš na novega A3 z 1.0 TSI natanko 25k €. :lol: Deal of the century :lol:

Re: Težava audi A6 2.0 tdi ultra 2015L

Objavljeno: Ne jun 23, 2019 1:54 pm
Napisal/-a Stumpjumper
Ti bo pskoda/emozul... strokovno povedal, zakaj se za 100hp, halogenke in 15ke plača 25k! :lol:

Re: Težava audi A6 2.0 tdi ultra 2015L

Objavljeno: Ne jun 23, 2019 6:37 pm
Napisal/-a Locher
emozul je napisal/-a:Verjetno, se eni audija ne morejo privoščit, pa peugeota vozijo, pa upajo, da bodo vsaj sedeli v audiju.


Drži toliko kot puhlica, da so za avtomobile (predvsem premium trojico) vsi zapufani. Price/performance Audi verjetno ni in meni to pomeni več, medtem ko žena hoče nekaj od svete trojice.

Re: Težava audi A6 2.0 tdi ultra 2015L

Objavljeno: Ne jun 23, 2019 8:38 pm
Napisal/-a Stumpjumper
2015 audi a6 s tem prdcem je vreden malce več od ene dobre kuhinje...

Re: Težava audi A6 2.0 tdi ultra 2015L

Objavljeno: Ne jun 23, 2019 9:14 pm
Napisal/-a uros11
Stumpjumper je napisal/-a:V tem je poanta. Ker je recimo peugeot za nas reveže, je občutek dobesedno neprecenljiv, ko na cesti buzeriraš vagovce.

Tole moraš biti pa res pritegnjen, da kogarkoli buzeriraš na cesti. Pri nas bi rekli Kalce levo. Od nedorasle mladine drugega itak ni za pričakovati.
Void jih buzerira celo na način, da ve, kakšen motor s koliko konji imajo, ko ga za trenutek dohitijo. Seveda ego ne zdrži, pa mora takoj pritisniti, da se mu vag odlepi iz riti.
Niste za na cesto fantje, za vas je otroški peskovnik ;)

Re: Težava audi A6 2.0 tdi ultra 2015L

Objavljeno: Ne jun 23, 2019 9:51 pm
Napisal/-a Daki
joztom je napisal/-a:Okvare niso ne normalne in ne potrebne. Na pamet bi rekel, da sta dve varianti, ali je po nasilnem popravku pri vpoklicu za menjavo software zdaj zapacan EGR ali pa je že slabša premičnost variabilnih loput na turbini. Preveri tudi tesnost cevi na sistemu polnjenja, ker govoriš o spremembi zvoka.


Danes smo sli
malo na potep in med drugim zavili tudi na Trojane po krofe.Od Maribora do Ljubljane in nazaj sem vozil konstantno v 4 ali 5 prestavi kar pomeni,da ga nisem spravil pod 3000 obratov in v 6 prestavo ga sploh saltal nisem.Ce sedaj ni naredil potrebnih regeneracij dpf potem pa res ne vem kdaj bi jih.Zanimivo, da racunalnik ne belezi nobenih nepravilnosti ko pa ma avto miljon senzorjev taksnih in drugacnih.Mehabik mi je tudi omenjal moznost,da bi lahko bil porusen softwer ampak nevem zakaj bi do tega prislo in kako lahko to ugotovimo? Tudi glede loput bi tester moral zaznati nepravilnost ali se motim?

Re: Težava audi A6 2.0 tdi ultra 2015L

Objavljeno: Ne jun 23, 2019 10:43 pm
Napisal/-a void
uros11 je napisal/-a:
Stumpjumper je napisal/-a:V tem je poanta. Ker je recimo peugeot za nas reveže, je občutek dobesedno neprecenljiv, ko na cesti buzeriraš vagovce.

Tole moraš biti pa res pritegnjen, da kogarkoli buzeriraš na cesti. Pri nas bi rekli Kalce levo. Od nedorasle mladine drugega itak ni za pričakovati.
Void jih buzerira celo na način, da ve, kakšen motor s koliko konji imajo, ko ga za trenutek dohitijo. Seveda ego ne zdrži, pa mora takoj pritisniti, da se mu vag odlepi iz riti.
Niste za na cesto fantje, za vas je otroški peskovnik ;)


Jaz nikogar ne buzoriram, dokler mene nekdo ne začne iz čistega miru.

Sicer pa nič ni boljšega od tega, da sploh ne govorimo o faci ki je lepo vidna iz mojega retrovizorja. :arrow: :o :o
Zanimivo kako se mi nihče ne nabija na rit razn passatarjev, golfašev in tu pa tam kakšen klinac ki misli da je A4 2.0 tdi z 190hp hitro vozilo :lol: Zakaj se nihče nikdar ne nabija mi na rit npr. Insignio? Aja zato, ker jo ponavadi kupi folk ki je malo manj primitivn...

Re: Težava audi A6 2.0 tdi ultra 2015L

Objavljeno: Po jun 24, 2019 12:14 am
Napisal/-a joztom
Po menjavi software za novejšega, bolj okolju prijaznega zaradi tožb v Ameriki, je pacanje EGR ventila dosti hujše.
Kateri mojster pa to tebi šraufa, če ne pozna motorja:
https://www.youtube.com/watch?v=UYua7gXTIT0
Potrebna tesnila iz nekaterih forumov:

U03G 131 547 F Z30 Gasket
U03L 131 547 B Z25 Seal
U069 131 547 D DR1C Gasket

Audi A6 2.0 tdi ultra 2015 tezave sklopka/vztrajnik

Objavljeno: So avg 24, 2019 11:50 pm
Napisal/-a Daki
Na zalost sem se tudi sam srecal z okvarjeno sklopko zaradi tresenja vozila ob speljevanju,ki so mi jo skupaj z dvomastnim vztrajnikom in potisnim lezajem pred cca dvema mesecema tudi zamenjali pri ne-pooblascenem servisu (zaradi ogromne razlike v ceni pri pooblascenem).Naj omenim, da so bili deli original naroceni preko Porsche. Po menjavi je cca. mesec dni bilo ok nakar spet ob daljsi voznji ko je avto segret rahlo strese ko speljem.Mehanik pravi da ni mogoce da bi bilo kaj narobe z materialom in montazo samo in sedaj vec ne vem kaj bi lahko bil vzrok tresenja? Menjalnik je rocni (6).Ce se je kdo ze srecal z podobno tezavo bom vesel vsake informacije.
Hvala.